cieknąca pompa = gorzej pali??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

cieknąca pompa = gorzej pali??

Post autor: Juzeks » czw maja 13, 2010 01:34

Witam,

Panowie mam pytanie. Mianowicie zauważyłem ostatnio, że z pampy paliwowej cieknie mi paliwo. Nie tak żeby ciurkiem, ale widać, że na pompie jest paliwo. To już wyczytałem na forum że tego przyczyną jest oring, trzeba go wymienić. Ale zauważyłem tez, że od jakiegoś czasu autko jak się zagrzeje i postoi chwile (choćby 30 min) to nie pali od strzała, tak jak wcześniej. Trzeba chwilke pokręcić, ze 3, 4 razy musi obrócić zanim załapie. Oczywiście mówie tu o zapalaniu bez używanie przyspieszacza. Czy przyczyna tego może być cieknąca pompa?? Czy jedno z drugim ma związek?
Dodam jeszcze, że rano autko pali od strzała, idzie bardzo ładnie, nie kopci, oleju bierze ze 3 setki na zmiane.

A przy okazji zapytam jeszcze o jedną rzecz :grin:
Wczoraj znajomy kupił golfika z takim właśnie silnikiem jak mój TD i tak zauważyłem, że mu chodzi jakoś tak dużo ciszej, spokojniej, a mój jakoś tak twardo? Czemu jest taka różnica? Myślałem o koncie wtrysku, bo wyczytałem, że jak jest źle ustawiony to silnik tak twardo chodzi, ale wtedy miałby też problemy z paleniem, kopciłby. Dobrze mówie?? :grin:

Bardzo proszę się podzielić wiedzą i z góry dzięki



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » czw maja 13, 2010 01:41

Z tym kątem wtrysku to nie do końca tak jest. Bo jak jest przyspieszony to chodzi twardo, ale powinien też łatwieć zapalać. Opóźniony chodzi ciszej, ale gorzej odpala...



Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Re: cieknąca pompa = gorzej pali??

Post autor: miHoo79 » wt maja 18, 2010 13:44

Juzeks pisze:Witam,

Panowie mam pytanie. Mianowicie zauważyłem ostatnio, że z pampy paliwowej cieknie mi paliwo. Nie tak żeby ciurkiem, ale widać, że na pompie jest paliwo. To już wyczytałem na forum że tego przyczyną jest oring, trzeba go wymienić. Ale zauważyłem tez, że od jakiegoś czasu autko jak się zagrzeje i postoi chwile (choćby 30 min) to nie pali od strzała, tak jak wcześniej. Trzeba chwilke pokręcić, ze 3, 4 razy musi obrócić zanim załapie. Oczywiście mówie tu o zapalaniu bez używanie przyspieszacza. Czy przyczyna tego może być cieknąca pompa?? Czy jedno z drugim ma związek?
Dodam jeszcze, że rano autko pali od strzała, idzie bardzo ładnie, nie kopci, oleju bierze ze 3 setki na zmiane.

A przy okazji zapytam jeszcze o jedną rzecz :grin:
Wczoraj znajomy kupił golfika z takim właśnie silnikiem jak mój TD i tak zauważyłem, że mu chodzi jakoś tak dużo ciszej, spokojniej, a mój jakoś tak twardo? Czemu jest taka różnica? Myślałem o koncie wtrysku, bo wyczytałem, że jak jest źle ustawiony to silnik tak twardo chodzi, ale wtedy miałby też problemy z paleniem, kopciłby. Dobrze mówie?? :grin:

Bardzo proszę się podzielić wiedzą i z góry dzięki
TEz mam wyciek na pompie i tez jak sie zagrzeje to musi zakrecic 2-3 razy zeby odpalic, a rano pai bez problemu w zasadzie z pol obrotu... i tez ma jakas glosna prace, a nie kopci, tyle ze chlapie 8 litrow ;/



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt maja 18, 2010 23:13

Juzeks pisze:Panowie mam pytanie. Mianowicie zauważyłem ostatnio, że z pampy paliwowej cieknie mi paliwo. Nie tak żeby ciurkiem, ale widać, że na pompie jest paliwo. To już wyczytałem na forum że tego przyczyną jest oring, trzeba go wymienić. Ale zauważyłem tez, że od jakiegoś czasu autko jak się zagrzeje i postoi chwile (choćby 30 min) to nie pali od strzała, tak jak wcześniej. Trzeba chwilke pokręcić, ze 3, 4 razy musi obrócić zanim załapie. Oczywiście mówie tu o zapalaniu bez używanie przyspieszacza. Czy przyczyna tego może być cieknąca pompa?? Czy jedno z drugim ma związek?
Dodam jeszcze, że rano autko pali od strzała, idzie bardzo ładnie, nie kopci, oleju bierze ze 3 setki na zmiane.
jak najbardziej moze byc spowodowane tym ze ciekne.
Juzeks pisze:A przy okazji zapytam jeszcze o jedną rzecz :grin:
Wczoraj znajomy kupił golfika z takim właśnie silnikiem jak mój TD i tak zauważyłem, że mu chodzi jakoś tak dużo ciszej, spokojniej, a mój jakoś tak twardo? Czemu jest taka różnica? Myślałem o koncie wtrysku, bo wyczytałem, że jak jest źle ustawiony to silnik tak twardo chodzi, ale wtedy miałby też problemy z paleniem, kopciłby. Dobrze mówie?? :grin:
tak jak pisal kolega tjwasiak , jak masz przyspieszony ławiej zapala ale sztywniej pracuje, a jak opuzniony to na odwrot ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Juzeks » śr maja 19, 2010 17:47

TEz mam wyciek na pompie i tez jak sie zagrzeje to musi zakrecic 2-3 razy zeby odpalic, a rano pai bez problemu w zasadzie z pol obrotu... i tez ma jakas glosna prace, a nie kopci, tyle ze chlapie 8 litrow ;/
Jeśli chodzi o spalanie to u mnie mysle mieści się w normie, tak około 6 literków sobie łyknie
tomogolf2 pisze:jak masz przyspieszony ławiej zapala ale sztywniej pracuje, a jak opuzniony to na odwrot
aco do głośnej pracy tochyba trzeba się wybrać do mechaniora pompiarza niech rzuci okiem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości