Problem z centralnym, zamkiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z centralnym, zamkiem
Witam mam kolejny problem w moich mk3 po wymianie prowadnicy do tylnej szyby a dokładniej sterownika miałem sterownik z 97r a teraz mam z 94 szyba działa i chodzi prawidłowo ale pojawił się problem z centralnym zamkiem ;( rygielki w drzwiach wogóle nie opadają i słychać aby jak silniczek od centralnego chodzi tak z 1min może 2 po czym przestaje a drzwi jak były tak nadal są otwarte Co może być sprawcą coś się przeprogramował komputer czy coś bo nie mam pojęcia i jestem załamy bo po całym dniu walki z tylna szybą dostałem teraz taką niespodziankę
Kolego zamki w III są pneumatyczne, więc ucieka Ci gdzieś ciśnienie.
Podłączyłeś rurkę od centralnego zamka w drzwiach które rozbierałeś?
Upewnij się też że jest szczelna i nic jej nie zrobiłeś podczas zabaw z szybą.
Podłączyłeś rurkę od centralnego zamka w drzwiach które rozbierałeś?
Upewnij się też że jest szczelna i nic jej nie zrobiłeś podczas zabaw z szybą.
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 19:11 przez brateq, łącznie zmieniany 1 raz.
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
brateq, dokładnie to było przyczyną wielkie dzięki za pomoc
Rurka właśnie w tych drzwiach rozbieranych wypieła się tam od słupka w drzwiach ...
A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie elektryki a nie będę nowego tematu zakładał żeby nie robić śmieci na forum .
A dokłądniej w kostce iso od radia mam poprowadzony z żółtego kabelka bezpośrednio pod bezpiecznik taki doddatkowy kabelek . Dodam że dopiero przy wymianie radio to dostrzegłem i na nowej kostce iso radio nie chce działać bez takiego zestawu nawet jak jest kluczyk w stacyjce przekręcony. Aktualnie radio działa bez kluczyka. W czym jest tutaj problem ??
Rurka właśnie w tych drzwiach rozbieranych wypieła się tam od słupka w drzwiach ...
A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie elektryki a nie będę nowego tematu zakładał żeby nie robić śmieci na forum .
A dokłądniej w kostce iso od radia mam poprowadzony z żółtego kabelka bezpośrednio pod bezpiecznik taki doddatkowy kabelek . Dodam że dopiero przy wymianie radio to dostrzegłem i na nowej kostce iso radio nie chce działać bez takiego zestawu nawet jak jest kluczyk w stacyjce przekręcony. Aktualnie radio działa bez kluczyka. W czym jest tutaj problem ??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Otym radio poszukaj, było. Chodzi o to że radio fabryczne ma inny rozkład kabli w kostce, konkretnie plus stały jest amieniony z plusem po kluczyku. Radia dokładane mają na odwrót i trzeba te kable zamienić albo zrobić jak masz. Szkopuł jest taki że po takiej zamianie prąd zasilający płynie przez delikatny styk w stacyjce, łatwo sie upala, więc lepiej zrobić to poprzez przekaxnik.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
proszę
Kolego jak masz miernik to możesz śmiało zobaczyć gdzie jest stałe 12 V a gdzie po stacyjce, choć to po stacyjce jest złe :green_fuck: bo musisz mieć kluczyk w stacyjce żeby cuś grało.
Kolego jak masz miernik to możesz śmiało zobaczyć gdzie jest stałe 12 V a gdzie po stacyjce, choć to po stacyjce jest złe :green_fuck: bo musisz mieć kluczyk w stacyjce żeby cuś grało.
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Nio to po kolei:
Rozumiem że skrzynka będzie pod wzmacniaczem, ten bezpośrednio idzie do aku przez bezpiecznik.
Jeśli chodzi o radyjko:
Oryginalnie jest kostka iso tylko ma pozamieniane kable. Na czarnym lub brązowym w kostce będziesz miał minus, + stały i po stacyjce, znajdziesz miernikiem. Nie pamiętam czy nie ma tam jeszcze przypadkiem kabla na którym jest małe napięcie, do podtrzymania radia. Sam kombinowałem ze swoim radyjkiem. Możesz rozciąć idące kable i zamienić w odpowiedni sposób.
Miernik w rękę, spokój i do dzieła =]
Oryginalna kostka iso:
czarny -
czerwony + po stacyjce lub jak chcesz żeby radyjko grało po wyjęciu kluczyka, stały +
żółty stały + ( podtrzymanie pamięci radia )
Rozumiem że skrzynka będzie pod wzmacniaczem, ten bezpośrednio idzie do aku przez bezpiecznik.
Jeśli chodzi o radyjko:
Oryginalnie jest kostka iso tylko ma pozamieniane kable. Na czarnym lub brązowym w kostce będziesz miał minus, + stały i po stacyjce, znajdziesz miernikiem. Nie pamiętam czy nie ma tam jeszcze przypadkiem kabla na którym jest małe napięcie, do podtrzymania radia. Sam kombinowałem ze swoim radyjkiem. Możesz rozciąć idące kable i zamienić w odpowiedni sposób.
Miernik w rękę, spokój i do dzieła =]
Oryginalna kostka iso:
czarny -
czerwony + po stacyjce lub jak chcesz żeby radyjko grało po wyjęciu kluczyka, stały +
żółty stały + ( podtrzymanie pamięci radia )
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 480 gości