Zalewa silnik, dymi na czarno

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Eternity
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 24, 2009 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zalewa silnik, dymi na czarno

Post autor: Eternity » pn maja 17, 2010 18:42

Koledzy piszę tutaj bo więcej tych silników jest w MK3.
Zaraz po zapaleniu silnika zalewa go auto kopci na czarno, chodzi bardzo nie równo, spalanie na mfa jest bardzo duże. Wymieniłem przepływomierz,sondę, czujnik płynu chłodniczego poskutkowało to poprawą działania silnika jak złapie temperaturę przedtem tez go zalewało że nie dało się jechać - teraz w miarę można się poruszać.
Nie mam już pojęcia co to może jeszcze być POMOCY??
Szukałem na forum ale wszystko co znalazłem wymieniłem.
ECU podmieniłem... nie przyniosło skutku.

Może ktoś będzie wiedział co może jeszcze powodować takie objawy.
Dzięki za wszelkie podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 09:34 przez Eternity, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 17, 2010 21:00

Myślę że została ci listwa wtryskowa, jeśli kable masz ok to chyba ona na pierwszy rzut, z tym że najpierw sprawdź u siebie regulator ciśnienia paliwa, wystarczy zdjąc mu węzyk podciśnieniowy i sprawdzić czy niema w nim benzyny, jeśli niema regulator jest ok raczej. Masz wtyczkę do diagnozy w autku? No i czy układ zapłonowy jest ok?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Eternity
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 24, 2009 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Eternity » wt maja 18, 2010 08:36

Zapłon powinien być ok. Wtyczkę mam ale komp nic nie pokazuje. Jeśli chodzi o regulator ciśnienia to też jest ok bo sprawdzałem i 3 bary daje.

Mówisz że wtryski a wiesz może jak to sprawdzić nie mając drugiej na podmiane??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 18, 2010 10:24

Eternity pisze:bo sprawdzałem i 3 bary daje.
sprawdź jeszcze raz, na odpalonym silniku ma dawac 2.5 bara, 3 bary to już wyraźnie za dużo, tyle powinien podawać jeśli brak mu dochodzącego podciśnienia weżykiem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 388 gości