MK2 z silnikiem od Audi A4 97r. (90km) TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tommi9097
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:23
Lokalizacja: Biłgoraj woj. Lubelskie
Kontakt:

MK2 z silnikiem od Audi A4 97r. (90km) TDI

Post autor: tommi9097 » ndz maja 16, 2010 19:27

Z Góry przepraszam za utworzenie drugiego tematu .
Pisze bo mam nastepujacy problem.
Wczoraj odstawiłem sobie auto do garażu ,dzis przychodze wsiadam zapalam i klapa...silnik kręci ale nie odpala...Odkerciłem zaciski od przewodów które idą do filtra paliwa (NA PRZEMIAN) kreciłem silnikiem i nic :(
druga rzecz jaka zrobiłem na szybkosci odkreciłem przewód który idzie do wtrysku, kreciłem rozrusznikiem i dalej nic nawet nie drgnie.. co sie dzieje to nie wiem? moze mi ktos cos doradzi?!
Przeanalizowałem to wszystko i doszłem do wniosku:
-ze moze to byc zapchany filtr paliwa
-drugie to pompa ( albo taki dupek przy pompie który reguluje dawke paliwa)
A wy jak sadzicie co to moze byc? Bo ja moge sie mylic.
podkreslam w tym wszystkim ze paliwo mam w baku około 10litrów.


Obrazek
Poszukuje VW Mk1 Caddy...

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn maja 17, 2010 01:36

A sterownik silnika jakieś błędy odnotował? Brak błędów nie oznacza jeszcze że nastawnik nie padł. Próbowałeś sprawdzić czy na N109 jest prąd po włączeniu zapłonu? Ewentualnie możesz podać na stałe z akumulatora...



Awatar użytkownika
tommi9097
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:23
Lokalizacja: Biłgoraj woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: tommi9097 » pn maja 17, 2010 12:11

tjwasiak pisze:A sterownik silnika jakieś błędy odnotował? Brak błędów nie oznacza jeszcze że nastawnik nie padł. Próbowałeś sprawdzić czy na N109 jest prąd po włączeniu zapłonu? Ewentualnie możesz podać na stałe z akumulatora...
\
o co chodzi z tym n109 bo nie bardzo wiem o co chodzi?


Obrazek
Poszukuje VW Mk1 Caddy...

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn maja 17, 2010 12:33

N109 - zawór odcinający dopływ paliwa, znajduje się na pompie wtryskowej od strony silnika - podłączony jest do niego jeden kabel.



Awatar użytkownika
tommi9097
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:23
Lokalizacja: Biłgoraj woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: tommi9097 » wt maja 18, 2010 00:49

a no tak jest cos takiego, jest kostka wychodzi z niej 3kable dwa na dół gdzies leca a jeden jest własnie do takiego dupka przyczepiony. Co dalej z tym zrobic wykrecic to? wymienic? jak zdiagnozowac czy to działa poprawnie?

[ Dodano: 21 Maj 2010 14:08 ]
prad jest na tym kablu sprawdzałem probówko, odłączyłem, kabel dałem prad bez posrednio z akumulatora + do zaworu i nic... nawet nie tyka i chyba to bedzie do wymiany...

[ Dodano: 23 Maj 2010 15:37 ]
problem juz rozwiązany, temat zamkniety :bigok:
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 14:09 przez tommi9097, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Poszukuje VW Mk1 Caddy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości