Sprzęgło VW GOLF II GTD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprzęgło VW GOLF II GTD
Witam!
Niedawno zaczęło ślizgać mi się sprzęgło w Golfie GTD. Postanowiłem je wymienić ale mechanik stwierdził, że wystarczy wymienić samą tarczę i linkę samoregulującą.
Dziś odebrałem samochód i chcąc wrzucić jedynkę trzeba mieć dużo szczęścia żeby ona weszła, najczęściej zamiast niej wchodzi wsteczny. Ten sam macher uznał, że tarcza musi się dotrzeć i wtedy problem zniknie. Ale czy rozwiąże to problem z wbijającym się wstecznym zamiast jedynki?
Nie uśmiecha mi się z każdych świateł ruszać dwójką bo bez sensu palić nowe sprzęgło a zanim zdążę wrzucić tą jedynkę strąbi mnie cały sznur samochodów
Pytanie brzmi czy nie powinienem wymienić całego kompletnego sprzęgła, które wydaje mi się że nie miałoby takich problemów z operowaniem tymi biegami?
Niedawno zaczęło ślizgać mi się sprzęgło w Golfie GTD. Postanowiłem je wymienić ale mechanik stwierdził, że wystarczy wymienić samą tarczę i linkę samoregulującą.
Dziś odebrałem samochód i chcąc wrzucić jedynkę trzeba mieć dużo szczęścia żeby ona weszła, najczęściej zamiast niej wchodzi wsteczny. Ten sam macher uznał, że tarcza musi się dotrzeć i wtedy problem zniknie. Ale czy rozwiąże to problem z wbijającym się wstecznym zamiast jedynki?
Nie uśmiecha mi się z każdych świateł ruszać dwójką bo bez sensu palić nowe sprzęgło a zanim zdążę wrzucić tą jedynkę strąbi mnie cały sznur samochodów
Pytanie brzmi czy nie powinienem wymienić całego kompletnego sprzęgła, które wydaje mi się że nie miałoby takich problemów z operowaniem tymi biegami?
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
sprzęgło
Moim zdaniem to nie wina sprzęgła
musisz dać temu magikowi lewek do ustawienia.
To że wchodzi wsteczny zamiast 1 to raczej problem z lewarkiem i mechanizmem wybierania biegów.
Pewnie silnik się inaczej ułożył niż był po wsadzeniu skrzyni i trzeba wyregulować lewarek.
Tak by wsteczny wchodził po naciśnięciu lewarka
Pozdrawiam
musisz dać temu magikowi lewek do ustawienia.
To że wchodzi wsteczny zamiast 1 to raczej problem z lewarkiem i mechanizmem wybierania biegów.
Pewnie silnik się inaczej ułożył niż był po wsadzeniu skrzyni i trzeba wyregulować lewarek.
Tak by wsteczny wchodził po naciśnięciu lewarka
Pozdrawiam
Somewhere in Nowhere
Jest tam też jakaś tulejka, która rzekomo się rozsypała i trzeba ją dotoczyć, majster stwierdził, że to wina właśnie jej
Jeśli i tuleja nie pomoże nawinę mu o tym lewarku, w końcu nie po to się oddaje komuś samochód żeby zwrócił popelinę.
Ale dobrze wiedzieć czym to może być spowodowane Dzięki bardzo Panowie
Jeśli i tuleja nie pomoże nawinę mu o tym lewarku, w końcu nie po to się oddaje komuś samochód żeby zwrócił popelinę.
Ale dobrze wiedzieć czym to może być spowodowane Dzięki bardzo Panowie
Wielce prawdopodobne, że gumy i plastiki przy patykach
od biegów się porozpadały i są luzy, moja rada to kup zestaw naprawczy i dołóż ciężarek z mk3 + świeży olej w skrzynię - zmiana biegów nie do poznania.
od biegów się porozpadały i są luzy, moja rada to kup zestaw naprawczy i dołóż ciężarek z mk3 + świeży olej w skrzynię - zmiana biegów nie do poznania.
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 09:22 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
możecie wrzucić jakieś foto tego cieżarka ??t0mal pisze:dołóż ciężarek z mk3
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
zdjęcie znalezione na forum
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 20:50 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
podziękowałt0mal pisze:zdjęcie znalezione na forum
[img]images37.fotosik.pl/225/8ca0472b26bfdf78med.jpg[/img]
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Kolego ale to przyczyna opadniętego lewarka nie jest obciążnik, tylko kulka/sprężyna pod lewarkiem, po prostu nie wybija Ci lewarka do góry. Podjedz do sklepu, są gotowe zestawy naprawcze lewarka, płaciłem coś koło 30PLN.pawcio1989999 pisze:na razie po prostu ciągnę mieszek do góry przy biegach do przodu a wsteczny to wchodzi bez wciskania.spróbuj tak u siebie na jakiś czas pomoże do momentu naprawy
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości