hamulce -poprawa hamowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

hamulce -poprawa hamowania

Post autor: maniek8855 » ndz maja 16, 2010 14:34

Witam
Mój ostatni temat ktoś usunął więc ponawiam pytanie, a jednocześnie podkreślam,ze nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie we wcześniej poruszanych tematach. Otóż, mam komplet hamulców na przód od mkII tzn zaciski+klocki+tarcze, wszystko w stanie bardzo dobrym, teraz pytanie czy da się to przerzucić na tył, czy moze zaciski z tyłu róznia sie od tych przednich, to samo tyczy się tarcz?

jeszcze mam pytanie tarcz przednich, mam zaciski ori z td z 1v, jakie tarcze podejdą pod te zaciski, przeglądałem allegro i wg aukcji podobno pasują 239mm, a nawet 256mm, ile w tym prawdy?
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 19:49 przez maniek8855, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz maja 16, 2010 14:47

Nie da się. Szukaj hamulców tylnych i pompy od GTI .



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz maja 16, 2010 15:01

a ewentualnie tarcze? pytam z tego wzgledu,ze wszystko jest praktycznie nowe?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 16, 2010 17:26

nic nie będzie pasować.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz maja 16, 2010 17:38

Dzięki Panowie, jak już poruszyłem temat to,żeby nie zakładać nowego zapytam tutaj jaki byłby koszt odpowiednich części, zalożę to sam więc chodzi o same części i co taniej i lepiej wyjdzie kupic całą belke czy kompletować zaciski itd?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 16, 2010 17:50

zdeydowanie całą, belkę. Jak belka bedzie z gti to bedzie miala dodatkowo wspawany stabilizator. Innych roznic nie ma wiec mozesz szukac też belki nie od gti. Przydałby się też korektor siły hamowania.
Zaciski mozesz dać z golfa 4 zamiast seryjnych z mk2 zeby bylo pewnie i bezawaryjnie. Znajdziesz o tym wątek na forum.
Te z mk2/mk3 nadają się już przeważnie do kosza, ewentualnie do regeneracji.
Po ceny odwiedź allegro. pzdr



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz maja 16, 2010 18:57

O tym z mk IV wątek juz czytałem :bajer:
sas_gti pisze:Przydałby się też korektor siły
Korektor o ile się nie mylę, też mam przy bębnach, jest przy lewym tylnym kole?
To trochę drozej to wyniesie niz przewidywałem a co doz acisków to sie zgodzę,ze z mk IV są zdecydowanie lepsze i bezawaryjne, chyba,z ejak mówisz się zregeneruje, ale to juz podwyzsza koszt, dzięki za pomoc. a pompę hamulcową też trzeba zmienic czy może byc ta co jest?

[ Dodano: 16 Maj 2010 19:49 ]
jeszcze mam pytanie tarcz przednich, mam zaciski ori z td z 1v, jakie tarcze podejdą pod te zaciski, przeglądałem allegro i wg aukcji podobno pasują 239mm, a nawet 256mm, ile w tym prawdy?
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 18:58 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 16, 2010 20:19

maniek8855 pisze:wg aukcji podobno pasują 239mm, a nawet 256mm, ile w tym prawdy?
albo te albo te w zaleznosci jakie masz hamulce.
Jak masz jarzma przykrecane do zwrotnic to 256 lub wiecej
jak jarzma na stale to masz 239.
Tylko pamietaj ze tarcz 239, i 256 tez bylo kilka, sa wentylowane i niewentylowane wiec ustal najpierw jakie masz.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz maja 16, 2010 20:38

jarzma są na pewno na stałe, teraz mam założone tarcze nie wentylowane, ale myślałem o założeniu jak największych możliwych i nacinanych (teraz mam najzwyklejsze), bo rozumiem,ze wentylowane juz nie podejda?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 16, 2010 20:45

tu juz zalezy od zacisku
Jak masz teraz 239 niewentylowane to nie zalozysz wentylowanych bo klocek nie wejdzie w ten zacisk
Jesli jednak masz teraz 239x12 to powinna byc mozliwa zmiana na 239x20 (trzeba zmienic tarcze i klocki chyba że są już na tyle użytye, że wejdą)
Jesli chcesz zmianiasz na wiekszą śr tarcz to juz musisz zmienic wszystko.
Pompa pociagnie ale nie bedzie rewelacji, zmiana na wieksza mile widziana.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz maja 16, 2010 20:49

Dzięki wielkie za pomoc teraz już wszystko jasne, rozbiorę, zmierzę i wtedy sie dowiem jak jest na 100% i co się da zrobić, popa to już późniejsza sprawa bo najpierw zrobię przód, potem tył i wtedy bez innej pompy pewnie nie da rady :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości