Problem z obrotami Golf III 1.9 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Problem z obrotami Golf III 1.9 TD

Post autor: Samon8989 » ndz maja 16, 2010 08:45

Witam mam problem z obrotami i nie rowna praca silnika po odpaleniu silniki pokazuje ok 5-6 tys jak sie rozgdzeje ok 8 tys ,Czy wie ktos ja ustawia sie obroty ,dzikei zgory za podpowiedzi



pioczel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 21:59
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: pioczel » ndz maja 16, 2010 09:10

wow 8 tyś? jak ten silnik to wytrzyma???co Ty piszesz jak na obrotomierzu jest tylko 5,,,a może masz licznik przerabiany z ferrari albo lotusa



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » ndz maja 16, 2010 09:52

Samon8989, gdyby Ci sie krecił do 8tys to bys korby szukał gdzies w himalajach...nie masz wstawionego przypadkiem licznika od tdi??one inaczej zliczaja impulsy i tu moze byc problem


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz maja 16, 2010 09:56

Samon8989 pisze:Witam mam problem z obrotami i nie rowna praca silnika po odpaleniu silniki pokazuje ok 5-6 tys jak sie rozgdzeje ok 8 tys
Na 100%masz licznik nie od twojego auta .
Samon8989 pisze:Czy wie ktos ja ustawia sie obroty ,dzikei zgory za podpowiedzi
Po wyciągnieciu licznika tam gdzie masz obrotomierz powinien być mały potencjometr do regulacji


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » ndz maja 16, 2010 10:08

kolega
Samon8989 pisze:ok 5-6 tys jak sie rozgdzeje ok 8 tys
a miał zapewne na myśli około 500-600 obr a jak się rozgrzeje około 800 obrotów, bo o ile ma oryginalny licznik z diesla to nie może mu pokazywać takich obrotów jak napisał, wydaje mi się że to pomyłka autora tematu :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 10:20 przez mateusz_kajtek, łącznie zmieniany 1 raz.


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz maja 16, 2010 10:15

mateusz_kajtek pisze:miał zapewne na myśli około 500-600 obr a jak się rozgrzeje około 800 obrotów, bo o ile ma oryginalny licznik z diesla to nie może mu pokazywać takich obrotów jak napisał, wydaje mi się że to pomyłka autora tematu
Coś i mnie się tak wydaje bo nawet liczniki od benzynki mają skalę do 7 tys


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » ndz maja 16, 2010 10:35

Samon8989 pisze:Czy wie ktos ja ustawia sie obroty
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123

ja mam z kolei pytanko dotyczące właśnie tego tematu mianowicie jakie powinny być optymalne obroty na biegu jałowym dla silnika AAZ? Obecnie mam obroty 800-900 w zależności od temp silnika, czy są odpowiednie czy za niskie? budą nic nie telepie. Jaki wpływ na silnik mają zbyt niskie obroty?
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 10:36 przez mateusz_kajtek, łącznie zmieniany 1 raz.


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » ndz maja 16, 2010 10:41

mateusz_kajtek, ok 950 powinno byc ja mam u siebie 1tys bo poduszki po silnikiem twarde :bajer:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » ndz maja 16, 2010 10:49

Balugass, dzięki za odp, to sobie jeszcze podkręce...

A jeszcze jedno pytanko, jakie będą optymalne i bezpieczne obroty na długiej trasie dla tego silnika (AAZ) skrzynia CHD... i nie chodzi tu o 100 czy 200 km ale o wyjazdy zgraniczne, czyli kilkanaście godzin ciągłej jazdy, przeważnie wyjazdy do Francji około 18 godzin jazdy z przerwami na tankowanie. Za każdym takim wyjazdem jadę w trasie stałą prędkością w granicach 120-130 km/h co przy tej skrzyni daje nam obroty rzędu 3000-3400 maks, czy sa to jeszcze bezpieczne obroty czy zbyt wysokie jak na taką trasę? zależy mi na tym aby temp oleju była w normie i żeby nie zajechać silnika...


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » ndz maja 16, 2010 11:08

mateusz_kajtek, ja jak jezdze w dalsza trase to tak ok 120 trzymam nie jestem wtedy zawalidroga, mało pali i nie jest głosno w srodku :bigok:

[ Dodano: 16 Maj 2010 11:14 ]
Balugass, zakup sobie wskaźnik cisnienia doładowania przy 120-130 turbo moze pompowac nawet0,6-0,7bar ale wystarczysze ze delikatnie odpuscisz gaz i juz spada do 0,3-0,4 wiec oszczedzas turbinke :bigok: oczywiscie jak masz t3 to nie ma co patrzec nawet :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » ndz maja 16, 2010 11:48

Uuuups sorry za pomylke chodzi mi o 0,5 0,6 tys obrotow po odpaleniu 0,8 tys



Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » ndz maja 16, 2010 12:55

Samon8989, kilka postów wyzej masz linka i ładnie jest opisane jak regulować obroty...

[ Dodano: 16 Maj 2010 13:12 ]
Balugass pisze:ja jak jezdze w dalsza trase to tak ok 120 trzymam
ja podobnie ale juz przy tej prędkości obrotomierz pokazuje nieco ponad 3000 obr :/


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » ndz maja 16, 2010 13:24

mateusz_kajtek, takie uroki skrzyni CHD :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

pioczel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 21:59
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: pioczel » ndz maja 16, 2010 20:32

mateusz_kajtek pisze:Samon8989, kilka postów wyzej masz linka i ładnie jest opisane jak regulować obroty...

[ Dodano: 16 Maj 2010 13:12 ]
Balugass pisze:ja jak jezdze w dalsza trase to tak ok 120 trzymam
ja podobnie ale juz przy tej prędkości obrotomierz pokazuje nieco ponad 3000 obr :/
nawet nie napisałeś czy masz ''ssanie ,,ręczne czy automatyczne po 95 r a to duzo zmienia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości