lekki wyciek do intercooler'a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
lekki wyciek do intercooler'a
Problem jak w temacie turbinka nieznacznie zaczyna sie pocić, ciśnienia doładowania w normie, samochod zachowuje dynamikę. Dymka z tyłu nawet przy ruszaniu z piskiem nie zostawiam. Przekopując forum natknąłem się na pewne ciekawe tematy dotyczace wycieków i teraz rodzi się pytanie. Jeżdzac na oleju Shell Diesel 10W40 czy przejście na 15W40 załatwiło by sprawę przecieków z turbo??
Moja fura :
VW golf III
1.9 tdi (AHU) 90KM
Moja fura :
VW golf III
1.9 tdi (AHU) 90KM
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 12:27 przez wooooojtek85, łącznie zmieniany 1 raz.
Wojciech
wooooojtek85, wydaje mi sie że sam w to nie wierzysz! A piszesz! Wiec poczytaj o olejach jakie sie stosuje w silnikach diesla i przyczyny pocenia to najważniejsze!wooooojtek85 pisze:Shell Diesel 10W40 czy przejście na 15W40 załatwiło by sprawę przecieków z turbo??
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
wiem juz jak to jest z używkami każdy niby mówi ze turbo pochodzi z silnika z niskim przebiegiem (100kkm - 150kkm) a w rzeczywistości po zamontowaniu przez pewien czas jest ok a później cieknie jak tylko może. Jak zarobie troche $$ to zdecyduje się na nówkę. A teraz będe jeżdzić na takiej...
Wojciech
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
Ja mam "szczęscie" do tych regeneracji, w moim poprzednim aucie miałem regenerowaną turbinkę wstawioną i trzeźwe myślenie uratowało mi życie bo silnik zdusiłem na 5tce (rozbiegł mi się). Przez te kłopoty z turbo chyba zrezygnuje z silników doładowanych na rzecz jakiegoś benzyniaka z gazem. Dieselek fajny 90KM a jest czym jechać ale koszty utrzymania powoli mnie wykańczają
Wojciech
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
Oj wiem co to diesel power to sie czuje, to juz mój drugi dieselek i druga wtopa :(
Mój zapasowy samochód tico mimo że ma nalatane 324 000 km ni grama oleju nie bierze i dalej zamykam zegary na (155km/h). Golf też był wychuchany i teraz t o chuchanie wyłazi, blacharką się juz zajełem, ale problemy zaczynają się ze stroną mechaniczną konkretnie turbo.
Mój zapasowy samochód tico mimo że ma nalatane 324 000 km ni grama oleju nie bierze i dalej zamykam zegary na (155km/h). Golf też był wychuchany i teraz t o chuchanie wyłazi, blacharką się juz zajełem, ale problemy zaczynają się ze stroną mechaniczną konkretnie turbo.
Wojciech
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości