![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Demontaż gaźnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Demontaż gaźnika
czy duzo pracy jest przy demontażu gażnika????czy jak rozkrence te 3 śruby długie 10 to cały ganik zdejmę czy tylko górna część??? ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 09:26 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
i co tam w tym gazniku nalezy zeby hulał dobrze przeczyścic ??? ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ostatnio zmieniony sob maja 15, 2010 19:55 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no to strzelaj, ale może lepiej trafisz jak dokładnie nam opiszesz co się dzieje na jakim paliwie i przy jakiej temperaturze. Bo akurat do LPG (piszesz coś o gazie) gaźnik niema prawie nic własciwie poza utrzymywaniem wolnych obrotów.szczepan69 pisze:próba nie strzelba
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
chodzi o benzyne nie zbiera sie tak jak powinno dławi go i zmulony jest przebiera a ostatnio doszło odłanczanie gazu powyzej4 a5 tys,pomyslałem ze moze gaznik by przeczyscic tak czy tak nic nie zaszkodzi chyba tok zrobic niewiem sam ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
A jakie mogą być przyczyny dużego spalania gazu wczoraj robiłem przegląd i nabiłem do pełna jakies 23,24 litra zrobiłem juz 150km i juz swieci rezerwa i mam przeczucie ze nie zrobię nawet 200km co moze byc przyczyna takiego spalania ?????
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
A jakie mogą być przyczyny dużego spalania gazu wczoraj robiłem przegląd i nabiłem do pełna jakies 23,24 litra zrobiłem juz 150km i juz swieci rezerwa i mam przeczucie ze nie zrobię nawet 200km co moze byc przyczyna takiego spalania ?????
Ostatnio zmieniony sob maja 15, 2010 21:51 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
co do gazu jeśli silnik jest sprawny, ma dobrze ustawiony rozrząd i zapłon to wyłącznie kwestia regulacji LPG, skręć trochę śrube na wężu, zresztą ne ma sensu o tym po raz setny pisać, jest na każdym forum masa opisów.
Co do tego przebiernia na benie - najpierw szuka się nieszczelności w podstawie lub wezykach podciśnieniowych, potem sprawdza membranę zaworu wzbogacającego mieszankę, a dopiero potem rozbiera gaźnik, i nie radzę tego robić bez zaopatrzenia się zawczasu w nową uszczelkę pod pokrywę gaźnika - samemu ciężko wyciąć jest skomplikowana. Wszystko jest na forum, okienko szukajki na samym dole.
Co do tego przebiernia na benie - najpierw szuka się nieszczelności w podstawie lub wezykach podciśnieniowych, potem sprawdza membranę zaworu wzbogacającego mieszankę, a dopiero potem rozbiera gaźnik, i nie radzę tego robić bez zaopatrzenia się zawczasu w nową uszczelkę pod pokrywę gaźnika - samemu ciężko wyciąć jest skomplikowana. Wszystko jest na forum, okienko szukajki na samym dole.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
moze za duzo bierze powietrza a zamało paliwa albo na odwrót ,co do gazu to reguluje tą śruba ale jest strasznie za sniedziała musze kombinerkami sobie pomuc,a lewego powietrza raczej nie łapie sprawdzałem dezedorantem i nic obroty jak były tak są wczoraj wydarłem z gaznika przy wlocie wezyka z paliwem sitko paliwa i jest czyste,niewiem moze te dwie dysze główne bym sprawdził ale zeby do nich sie dobrac trzeba chyba górną podstawe zdjac bo one chyba sa podspoedm czy od dołu niema mozliwosci do nich podejsc ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Niestety są mocowane do pokrywy od spodu, ale możesz próbować przedmuchać je od góry, ale nie sprężarką bo rozwalisz delikatne membrany gumowe w gaźniku. Akurat te dwie to rzadkość żeby się zatkały bo są grube, jest kilka mniejszych wspomagających pracę gaźnika - one prędzej -chociaż w gaźniku suszonym przy jeźdze na LPG wszystko możliwe
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2e2.html tutaj masz na dole Widok na urządzenie wzbogacania mieszanki i zderzak siłownika. wystarczy, że odkręcisz dwie śrubki i po sprawie. Później rozbierasz zaworek i oceniasz stan membrany, czy jest spękana itp. Najlepiej jak od razu wymienisz na nową (będziesz miał spokój).
...
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Może gdzieś w jakimś sklepie w okolicy ktoś Ci coś takiego zamówi, a jak nie to zapraszam tutaj http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=329239
[ Dodano: 17 Maj 2010 00:06 ]
A co do gazu to napisz jak odpalasz auto (zwłaszcza zimą), bezpośrednio na gazie czy też czasami na benzynie. Napisz ile masz już kilometrów zrobionych na instalacji. Czy było coś robione przy parowniku? Czy wymieniając filtr powietrza robiłeś regulację dawki gazu? Bo takową powinno się wykonać po każdej wymianie filtra, i w trakcie eksploatacji. Być może membrany masz już zużyte i nie ma co ukrywać trochę więcej będzie palił. Z doświadczenia też wiem, że jeśli ciągle odpalasz autko na gazie (zima-lato) to co roku powinno się wymieniać membrany w parowniku. Ja u siebie wymieniałem w zeszłym roku to były twarde jak skała! Teraz mam spokój.
[ Dodano: 17 Maj 2010 00:06 ]
A co do gazu to napisz jak odpalasz auto (zwłaszcza zimą), bezpośrednio na gazie czy też czasami na benzynie. Napisz ile masz już kilometrów zrobionych na instalacji. Czy było coś robione przy parowniku? Czy wymieniając filtr powietrza robiłeś regulację dawki gazu? Bo takową powinno się wykonać po każdej wymianie filtra, i w trakcie eksploatacji. Być może membrany masz już zużyte i nie ma co ukrywać trochę więcej będzie palił. Z doświadczenia też wiem, że jeśli ciągle odpalasz autko na gazie (zima-lato) to co roku powinno się wymieniać membrany w parowniku. Ja u siebie wymieniałem w zeszłym roku to były twarde jak skała! Teraz mam spokój.
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 70 gości