Witam MK4 Wariant w tylnej klapie jest urządzenie odpowiadające za otwieranie bagażnika z centralnego,co to jest czy można to naprawić proszę o porady.POZDRAWIAM. 
[ Dodano: Sro Kwi 12, 2006 09:18 ]
podnoszę temat bo problem naglący,proszę o pomoc. 
[ Dodano: Sro Kwi 12, 2006 18:14 ]
Bardzo proszę o porady w tej mojej awaryjnej sprawie jak się z tym uporać.
			
									
									Tylna klapa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Z pilota czy kluczyka? Otwierasz klape a zamek nie reaguje tak? O silownik ci chodzi?
Pozdro
Gitner
			
									
									Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Silownik mozna naprawic - zalezy co w nim siadlo. Mozesz tez dokupic. Musisz otworzyc klape od wewnatrz, rozebrac tapicerke i sprawdzic. Moze sie tylko przewody odlaczyly.marena pisze:Z pilota bo wkładka zamka jest zepsuta chodzi mi właśnie o ten siłownik jak się do niego dobrać czy jest to naprawialne Gitner dzięki za odzew proszę o porady w tym temacie.POZDRAWIAM.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- stonefree
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4033
 - Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
 - Lokalizacja: WO
 - Kontakt:
 
Za otwierania zamka klapy w varicie odpowiada mały silniczek z przekładnią który przesuwa cięgno połączone z zamkiem.Natomiast do otwierania służy przycisk umieszczony w listwie nad tablicą rejestracyjną. Centralny zamek + kluczyk przerywa obwód pomiędzy przyciskiem a silniczkiem.Może sprawdź,czy zwiera przycisk zwierając styki w jego wtyczce, lub mierząc omomierzem po wcisnieciu go we wtyczce od strony przycisku.Jezeli tak, to dobrze byloby sprawdzić, czy dochodzi napięcie na złącze silniczka ( taka biała puszeczka z cięgiełkiem,a może szara? ).Jezeli dochodzi, to go delikatnie rozbierz i oczyść styki i posmaruj przekładnie.Ozdrawiam
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości