hamulce -poprawa hamowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
hamulce -poprawa hamowania
Witam
Mój ostatni temat ktoś usunął więc ponawiam pytanie, a jednocześnie podkreślam,ze nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie we wcześniej poruszanych tematach. Otóż, mam komplet hamulców na przód od mkII tzn zaciski+klocki+tarcze, wszystko w stanie bardzo dobrym, teraz pytanie czy da się to przerzucić na tył, czy moze zaciski z tyłu róznia sie od tych przednich, to samo tyczy się tarcz?
jeszcze mam pytanie tarcz przednich, mam zaciski ori z td z 1v, jakie tarcze podejdą pod te zaciski, przeglądałem allegro i wg aukcji podobno pasują 239mm, a nawet 256mm, ile w tym prawdy?
Mój ostatni temat ktoś usunął więc ponawiam pytanie, a jednocześnie podkreślam,ze nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie we wcześniej poruszanych tematach. Otóż, mam komplet hamulców na przód od mkII tzn zaciski+klocki+tarcze, wszystko w stanie bardzo dobrym, teraz pytanie czy da się to przerzucić na tył, czy moze zaciski z tyłu róznia sie od tych przednich, to samo tyczy się tarcz?
jeszcze mam pytanie tarcz przednich, mam zaciski ori z td z 1v, jakie tarcze podejdą pod te zaciski, przeglądałem allegro i wg aukcji podobno pasują 239mm, a nawet 256mm, ile w tym prawdy?
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 19:49 przez maniek8855, łącznie zmieniany 2 razy.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zdeydowanie całą, belkę. Jak belka bedzie z gti to bedzie miala dodatkowo wspawany stabilizator. Innych roznic nie ma wiec mozesz szukac też belki nie od gti. Przydałby się też korektor siły hamowania.
Zaciski mozesz dać z golfa 4 zamiast seryjnych z mk2 zeby bylo pewnie i bezawaryjnie. Znajdziesz o tym wątek na forum.
Te z mk2/mk3 nadają się już przeważnie do kosza, ewentualnie do regeneracji.
Po ceny odwiedź allegro. pzdr
Zaciski mozesz dać z golfa 4 zamiast seryjnych z mk2 zeby bylo pewnie i bezawaryjnie. Znajdziesz o tym wątek na forum.
Te z mk2/mk3 nadają się już przeważnie do kosza, ewentualnie do regeneracji.
Po ceny odwiedź allegro. pzdr
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
O tym z mk IV wątek juz czytałem 
To trochę drozej to wyniesie niz przewidywałem a co doz acisków to sie zgodzę,ze z mk IV są zdecydowanie lepsze i bezawaryjne, chyba,z ejak mówisz się zregeneruje, ale to juz podwyzsza koszt, dzięki za pomoc. a pompę hamulcową też trzeba zmienic czy może byc ta co jest?
[ Dodano: 16 Maj 2010 19:49 ]
jeszcze mam pytanie tarcz przednich, mam zaciski ori z td z 1v, jakie tarcze podejdą pod te zaciski, przeglądałem allegro i wg aukcji podobno pasują 239mm, a nawet 256mm, ile w tym prawdy?

Korektor o ile się nie mylę, też mam przy bębnach, jest przy lewym tylnym kole?sas_gti pisze:Przydałby się też korektor siły
To trochę drozej to wyniesie niz przewidywałem a co doz acisków to sie zgodzę,ze z mk IV są zdecydowanie lepsze i bezawaryjne, chyba,z ejak mówisz się zregeneruje, ale to juz podwyzsza koszt, dzięki za pomoc. a pompę hamulcową też trzeba zmienic czy może byc ta co jest?
[ Dodano: 16 Maj 2010 19:49 ]
jeszcze mam pytanie tarcz przednich, mam zaciski ori z td z 1v, jakie tarcze podejdą pod te zaciski, przeglądałem allegro i wg aukcji podobno pasują 239mm, a nawet 256mm, ile w tym prawdy?
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 18:58 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
albo te albo te w zaleznosci jakie masz hamulce.maniek8855 pisze:wg aukcji podobno pasują 239mm, a nawet 256mm, ile w tym prawdy?
Jak masz jarzma przykrecane do zwrotnic to 256 lub wiecej
jak jarzma na stale to masz 239.
Tylko pamietaj ze tarcz 239, i 256 tez bylo kilka, sa wentylowane i niewentylowane wiec ustal najpierw jakie masz.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tu juz zalezy od zacisku
Jak masz teraz 239 niewentylowane to nie zalozysz wentylowanych bo klocek nie wejdzie w ten zacisk
Jesli jednak masz teraz 239x12 to powinna byc mozliwa zmiana na 239x20 (trzeba zmienic tarcze i klocki chyba że są już na tyle użytye, że wejdą)
Jesli chcesz zmianiasz na wiekszą śr tarcz to juz musisz zmienic wszystko.
Pompa pociagnie ale nie bedzie rewelacji, zmiana na wieksza mile widziana.
Jak masz teraz 239 niewentylowane to nie zalozysz wentylowanych bo klocek nie wejdzie w ten zacisk
Jesli jednak masz teraz 239x12 to powinna byc mozliwa zmiana na 239x20 (trzeba zmienic tarcze i klocki chyba że są już na tyle użytye, że wejdą)
Jesli chcesz zmianiasz na wiekszą śr tarcz to juz musisz zmienic wszystko.
Pompa pociagnie ale nie bedzie rewelacji, zmiana na wieksza mile widziana.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 66 gości