skoro masz silnik AGR to możesz całkowicie wywalić zarówno elektrozawór N18 jak i wszystkie wężyki od niego zatykając sobie jedynie otwór w obudowie filtra powietrza po wężyku wyrównującym podciśnienie w układzie sterowania zaworem EGR jak i króciec siłownika sterującego zaworem EGR a w miejsce wymontowanego N18 w piny jego wtyczki wsuwasz opornik o rezystancji 18 ohmów i masz już święty spokój zarówno z całym układem sterowania EGR, samym zaworem EGR jak i nie będzie sterownik silnika pokazywał żadnych z nim związanych błędów.LukaszMK4 pisze:ale mam odlaczyc wezyk, i zaslepic agr tak? czy moge sam wezyk? Przepraszam, ale jestem laikiem
EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Przecież wystarczy że otworzysz pokrywę silnika ,nie da się go nie zauważyćmackoz pisze:Mam silinki 1.9 TD AAZ, czy tam w ogole jest cos takiego jak EGR
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości