Regulacja przy zaworze w AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Regulacja przy zaworze w AAZ

Post autor: Rapix » ndz kwie 09, 2006 02:52

Wczoraj miałem okazje postawic autko na kanał i znalazlem ta regulacje przy zaworze.... i teraz mam pytanie w która strone tym krecic? w strone zaworu czy w druga(przeciwna)?Z góry dziekuje za wszelka pomoc...
Ostatnio zmieniony ndz lip 15, 2007 23:06 przez Rapix, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz kwie 09, 2006 09:11

Rapix, u mnie w garrecie jest tak, ze jak WKRECASZ czyli skracasz ciegno to cisnienie sie zwiekszy, jak WYKRECASZ czyli wydluzasz ciegno to cisnienie spada.

edit
Ostatnio zmieniony wt kwie 11, 2006 22:12 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz kwie 09, 2006 11:37

No dobra w tym tygodniu sie zobaczy ;) Ale i tak bede chciał to zrobic tak jak ty masz ;)



Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

Post autor: moskitq » wt kwie 11, 2006 22:02

ja mam aaz i musiałem cięgno skrucić było 0,4 jest obecnie 0,65 a różnice czuś bardzo


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt kwie 11, 2006 22:11

moskitq, Rapix, kurde, racja, ciegno trzeba SKROCIC, pomylilo mi sie ostro :)



Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » śr kwie 12, 2006 08:15

Witam !!!


Jakie cięgno skracasz to cisnienie sie zwiekszy, jak WYKRECASZ czyli wydluzasz ciegno to cisnienie spada. Gdzie to jest mozna jakas fotke ?? Zwiększa to kopa czy co to ma na celu ??? Ja mam turbinę KKK

pozdro


Seba

Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

Post autor: moskitq » śr kwie 12, 2006 09:27

daszczyk pisze:Witam !!!


Jakie cięgno skracasz to cisnienie sie zwiekszy, jak WYKRECASZ czyli wydluzasz ciegno to cisnienie spada. Gdzie to jest mozna jakas fotke ?? Zwiększa to kopa czy co to ma na celu ??? Ja mam turbinę KKK

pozdro

zapodaj mi coś na maila jak wróce z pracy to ci prześle instrukcje już jednemu koledze z forum to robiłem moskitq@o2.pl


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 12, 2006 19:13

albo poszukaj na forum, pisalismy juz o tym, byly fotki


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr kwie 12, 2006 20:14

Mam turbo gareta T2 i niestety nic nie udało sie zrobic dzis... Zaprzal odezwi sie na gg jak bedziesz mam troche pytan....
A o to mały opis jak to u mnie wyglada po dzisiejszym rozebraniu:
http://img409.imageshack.us/img409/7816/turbo6kg.jpg :bajer:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 12, 2006 21:21

tez mam garretta T2. nie wiem czy dobrze interpretowalem wykresy, ale dosyc wydajny jest przy 1.1-1.2 bar ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

Post autor: moskitq » śr kwie 12, 2006 23:21

http://img423.imageshack.us/my.php?image=img14230nv.jpg


i mały opis

a więc robimy tak

najpierw zlokalizuj to co narysowałem

1) należy zdjąć zabezpieczenie,
2) potem zsuń część nr 2 z części nr 1 ( w kierunku strzałki)
3) poluźnij nakrętkę i wkręć w kierunku strzałki o jakieś 5 mm
4) następnie wkręć część nr 2 aż dojdzie do nakrętki
5) załóż część nr 2 na część nr 1 ( może troche ciężko pójść bo przecie
zkruciłeś drążek o 5 mm)
6) załóż zabezpieczenie
7) maszyna gotowa do jazdy


UWAGA!!!

nie przeginaj ze zbyt dużym skruceniem dźwigni bo będzie za duże ciśnienie,
to znaczy zawór będzie się otwierał przy wyższym ciśnieniu


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 13, 2006 20:11

moskitq, albo na wezyku ktory zaznaczyles wpiac Manual Boost Control i sobie mozna kulturalnie, plynnie regulowac spod maski.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » czw kwie 13, 2006 20:18

cze Wam !!!
dzisiaj zaglądałem pod maskę no i nic tam takiego nie widze jak wrysowaliscie na tym zdjęciu ??! gdzie ta regulacja ?? ani za ta rurką ani pod nią nic nie ma ??!! czarna magia gdzie wy to widzicie ;))) jak by można dokładnie to pokazać na zdjęciu. Fizycznie zaznaczyć na nim ktora śrubka jest do czego bo ten schemat jest dla mnie nie czytelny.
dziękuję
pozdro


Seba

Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

Post autor: moskitq » czw kwie 13, 2006 21:40

zaprzal pisze:moskitq, albo na wezyku ktory zaznaczyles wpiac Manual Boost Control i sobie mozna kulturalnie, plynnie regulowac spod maski.
jasne że tak ale po co dodatkowy koszt

ściągnięcie zabezpieczenia wkręcenie o 2 obroty (czyli 2 mm) i założenie zpowrotem max 10 minut roboty i widać odrazu rezultat.


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości