Oringi gumowe uszczelniajace pompki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Laser85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lip 28, 2009 15:09
Lokalizacja: BP/ W-wa

Oringi gumowe uszczelniajace pompki

Post autor: Laser85 » sob maja 15, 2010 23:21

Witam wszystkich

od dawna mi chodzi po glowie czy konieczna jest wymiana gum uszczelniajacych pompki jesli tak to jakie moga byc objawy jesli ktos by nie wymienil tego ale wsadzil nowe pompki???

---> chodzi mi o to co moze sie stac jak sie ich nie wymieni i czy jest to konieczne


pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » ndz maja 16, 2010 09:50

Laser85 pisze:od dawna mi chodzi po glowie czy konieczna jest wymiana gum uszczelniajacych pompki
Laser85, a od kiedy to zakłada sie nowe pompki a stare uszczelnienia?? mógłbyś mi to uzasadnić???Bo ja znam jeden powód! oszczędność! Jak w naszej służbie zdrowia :grin: Ale ta oszczędność uszczupli kieszeń w końcowym rozrachunku wielokrotnie! Nie sądzę aby mechanik zrobił taką fuszerę!Jedynie co to mógł podwinąć się nowy oring lub go przecięło przy zakładaniu! A co może cie spotkać - paliwo w oleju!A resztę skutków co się może stać to juz sam sobie wymyśl :grin: http://www.motoallegro.pl/item103472984 ... gi_vw.html


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Wojciech_d78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 18:15
Lokalizacja: LKS/WJ
Kontakt:

Post autor: Wojciech_d78 » sob maja 29, 2010 16:54

Dla orientacji powiem Wam że zaprzyjaźniony serwis ASO wrzucał mi profilaktycznie na myjke ultradźwiękową pompowtryski - robili mi to za friko ale... okazało się że trzeba nowe uszczelki, więc mówie jaki problem-a no taki że zestaw na jeden pompowtrysk w ASO VW to koszt ok 120zł :) razy 4 to już robi się kwota ;) Na szczęście dostałem je również za friko, generalnie zastanawiam się właśnie czy jest jakaś alternatywa w takim przypadku? rozumiem że są jacyś inni dostawcy tych uszczelnień.

Oki doczytałem link powyżej -już lepiej.
Tak czy siak wracając do tematu, nie zalecają skłądania na tych samych uszczelkach po wyjęciu pompki.
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 16:56 przez Wojciech_d78, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości