Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt maja 04, 2010 19:57

Spoko ,ale on sobie szydery nie bedzie robil, wiecznie ma aluzje. Ja mu nie jade... , a on taki madry wcale tez nie jest . Kolektorek jest i czeka.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt maja 04, 2010 20:58

spawacz pisze:Co oznacza uszczelki z bociana, napisalem bo wiadomo ze grubosci sa inne i chodzi o st.spr i o ze zawory jak ich nie pocial moga zlapac tlok na 1 dziurce. Przydalo by sie rowniez regulator przerobic na 3.5 bar zeby na nominalnych wtryskach mial moc do 135km.
Właśnie chodzi mi o to, co piszesz, wychodzi albo twój brak wiedzy albo, co gorsza, celowe wprowadzanie w błąd



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt maja 04, 2010 22:09

No i widzisz piszesz jakimiś szyframi i kryptogramami , jak wprowadzam w blad to dlaczego nie napiszesz rozwiniecia? I napisalem mu przez pomylke blednie naście rozwiazan ktore pomoga zyskac moc? Zastanow sie co sam piszesz.
Ostatnio zmieniony wt maja 04, 2010 22:11 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » śr maja 05, 2010 00:23

chłopaki wyluzujcie :D szkoda zdrowia :)
spawacz, co do regulatora cisnienia to będe zamawiał taki z allegro co są z manometrem i regulacją, bo pytałem pare osób jak mozna przerobic ten seryjny regulator ale standardowo nikt nie potrafi wytłumaczyc dokładnie, no cóż trudno,
co do uszczelki jest ona standardowa do benzyniaka czyli ne zadna cała metalowa tylko taka z okuciami z 1 dzurką, co do diesla to mam takiego golfika 1.6D remontowałem silniczek w nim i masz racje ze mogą sie zawory spotkac z tłokami bo tam jest maluteńka komora spręzania i tłok wychodzi ponad płaszczyzne bloku ok 1mm i tam trzeba uważać z tymi uszczelkami, ale tu w benzyniaku wydaje mi sie ze jest na tyle miejsca zeby takich jaj nie było, może sie myle, w każdym razie uszczelki nie moge zwrócić, ale planowanie głowicy dopiero zaczęte wiec moge poprostu nie zbierac az tak dużo jak mówiłeś?? wiec co zrobić?? :)


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr maja 05, 2010 08:28

TiTeK pisze:nie zbierac az tak dużo jak mówiłeś?? wiec co zrobić?? :)
nie zbierać, stopnia dużo nie podniesiesz a potem będziesz miał problemy z ustawieniem rozrządu
TiTeK pisze:co do regulatora cisnienia to będe zamawiał taki z allegro co są z manometrem i regulacją, bo pytałem pare osób jak mozna przerobic ten seryjny regulator ale standardowo nikt nie potrafi wytłumaczyc dokładnie, no cóż trudno,
lepiej kup większe ciut wtryski



Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » śr maja 05, 2010 15:58

toffic, z ustawieniem rozrządu wiekszych problemów nie bede miał bo mam regulowane kółko wiec ten problem mysle że mnie nie dotyczy

co do wtrysków to pytanie jakie kupić?? z jakiego silnika przypasują i zeby nie były za wydajne zeby nie zalewały silnika, te z g60 były by chyba za wydajne.
Pompe paliwa będe miał 6barową z KRa i dlatego myslałem nad takim regulatorem sterowanym taki mozna juz kupić od 150zł


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr maja 05, 2010 17:08

jak uszczlka na 1 to 1mm bym cial bez wahania, a ty MADRY tofficu po co mu kazesz kupowac wtryski ? Chyba tylko po to zeby dymil na czarno jak diesel, owszem wtryski moze dac wieksze jak dopreza albo sobie inny kolektor z przepustnica wstawil i obrobil glowice , ale nie bez doprezania i innych . Podniesiesz mu spalanie do gory i tyle , bez softu nie ma sensu dawac wtryskow , bo wiadomo ze do paliwa trzeda powietrze. Tutaj tylko bez softa regulator, chyba ze naciag sprzezyny w przplywce ale to juz inna bajka... , jescze chcialbym wiedziec jakie mody poczyniles w glowicy dolocie i wydechu.
Ostatnio zmieniony śr maja 05, 2010 17:17 przez spawacz, łącznie zmieniany 2 razy.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr maja 05, 2010 18:56

i nie zapomnij zmienić paliwa na pb98 ;)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » śr maja 05, 2010 23:42

No wiem wiem tak czy siak cały czas jezdziłem na 98 :)


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob maja 15, 2010 16:27

jak już był temat wtrysków poruszony to ja mam pytanie czy móznią sie wtryski czarne o np zółtych??u mnie w RV miałem czarne a jak teraz byłem na złomie to w ori PF były żółte.

i jeszcze jedno.po podpięciu kompa z 1P silnik strzasznie dymił i się zalewał,na wysokich obrotach było w miarę ok. dziś podpiąłęm kompa z PF i jak ręką odjął.auto chodzi równo,nie gaśnie- dodam ze w obu przypadkach sonda odpięta.wiązka silnikowa jest z PF.jest opcja ze komp jest uszkodzony lub np komp z 1P nie pasuje do wiązki z PF??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » sob maja 15, 2010 17:51

co do wtrysków to ja mam dwie listwy z wtryskami jedna z PFa druga z PB i w obydwóch wtryski mają szary kolor

co do kompa to słyszałem od paru osób ze na ecu z PF tez pojezdzisz bez sondy, napewno nie bedzie chodził idealnie ale na upartego sie da, też mam kompa z PFa bo z PB są dośc drogie jak na takie kupa wiec chyba lepszą opcją jest wysłaś kompa z PFa do GTO bo ponoć moze to przestroić aby działał bez sondy i miał te 112 a nie 107PSów oczywiście taniej niż trzeba wydac za kompa z PB


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob maja 15, 2010 18:02

TiTeK pisze:na ecu z PF tez pojezdzisz bez sondy
wiem bo właśnie tak jeżdze tylko zastanawia mnie czemu poprzedni komp nie ogarniał tego


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 15, 2010 18:11

co do kompa to słyszałem od paru osób ze na ecu z PF tez pojezdzisz bez sondy, napewno nie bedzie chodził idealnie ale na upartego sie da
potwierdzam, mam walniętą sondę całkowiecie, nie działa zupełnie i jeżdzę.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz maja 16, 2010 20:45

Komputer z PF czy z PB to jest to samo nie czuc zadnej roznicy Z PB rozni sie tym ze nie ma sondy Pad mi kiedys komp w PB wstawilem z PF nie odczulem zadnej roznicy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości