mk4 kontrolka świec żarowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mk4 kontrolka świec żarowych
Witam wszystkich. Mam problem z kontrolką świec żarowych. Chodzi o to, że czasami po przekręceniu kluczyka kontrolka zapala się na jakiś tam normalny czas i wtedy czekam aż zgaśnie, albo tylko mrugnie i tyle. Problem pojawił się po tym, jak w serwisie elektryk zajął się przewodem od czujnika cieczy chłodzącej, który raz łączył a raz nie (w efekcie falowała wskazówka temp). Naprawili to i teraz podobno kontrolka świeci dłużej kiedy jest zimny silnik, a kiedy jest ciepły lub temp na zewnątrz nie jest niska - kontrolka świeci krótko. Problem w tym, że czas długości żarzenia kontrolki nie pasuje do temperatur - świeci różnie. Jeszcze jedno, do czujnika cieczy chłodzącej dochodzą 4 przewody - u mnie były tej wiązce ponoć jeszcze 2 idące do zegarów. Gość je odłączył. POMOCY !!! Co robić ? Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Re: mk4 kontrolka świec żarowych
pewnie odłączył te co idą do ecu zeby lepiej palił na ciepło, poza tym wtedy wiecej pali bo dawka jest wiekrza,podaj jaką temp. w 007 widzi ECu na vagu jak na zegarach masz 90st. W tych temp. jak rano temp. płynu jest wiekrza niz 5-7st kontrolka powinna tylko kontrolnie mrygnąc bez pyknięcia przekaźnika 103.mak50 pisze:Witam wszystkich. Mam problem z kontrolką świec żarowych. Chodzi o to, że czasami po przekręceniu kluczyka kontrolka zapala się na jakiś tam normalny czas i wtedy czekam aż zgaśnie, albo tylko mrugnie i tyle. Problem pojawił się po tym, jak w serwisie elektryk zajął się przewodem od czujnika cieczy chłodzącej, który raz łączył a raz nie (w efekcie falowała wskazówka temp). Naprawili to i teraz podobno kontrolka świeci dłużej kiedy jest zimny silnik, a kiedy jest ciepły lub temp na zewnątrz nie jest niska - kontrolka świeci krótko. Problem w tym, że czas długości żarzenia kontrolki nie pasuje do temperatur - świeci różnie. Jeszcze jedno, do czujnika cieczy chłodzącej dochodzą 4 przewody - u mnie były tej wiązce ponoć jeszcze 2 idące do zegarów. Gość je odłączył. POMOCY !!! Co robić ? Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony pt maja 14, 2010 23:55 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Przed poprawieniem przewodów, coś w stylu: Przerwa na przewodzie - coś takiego. Teraz nie sprawdzałem. Szczerze mówiąc nie mam swojego kompa więc nie zawsze mogę sprawdzać, kiedy potrzebuję.
[ Dodano: 03 Lip 2010 14:13 ]
Doszedł jeszcze jeden objaw. Nie wiem, czy ma to tak na prawdę z tym związek, ale na logikę wydaje się, że tak. Mianowicie, po 2-3 min od odpalenia zwiększają mi się obroty silnika. Normalnie jest koło 800 - 900, a wzrasta do około 1100. Czy to rzuca jakieś światło na sprawę ? Na razie jeźdzę z tym grzaniem się świec itd bo nie przeszkadza mi to szczególnie. Acha i jeszcze jedna rzecz: przepalają mi się często żarówki, czy to też może mieć związek ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 03 Lip 2010 14:13 ]
Doszedł jeszcze jeden objaw. Nie wiem, czy ma to tak na prawdę z tym związek, ale na logikę wydaje się, że tak. Mianowicie, po 2-3 min od odpalenia zwiększają mi się obroty silnika. Normalnie jest koło 800 - 900, a wzrasta do około 1100. Czy to rzuca jakieś światło na sprawę ? Na razie jeźdzę z tym grzaniem się świec itd bo nie przeszkadza mi to szczególnie. Acha i jeszcze jedna rzecz: przepalają mi się często żarówki, czy to też może mieć związek ?
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości