Pompa nie działa ! Pomocy, ktoś leci w chu...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Pompa nie działa ! Pomocy, ktoś leci w chu...

Post autor: Fucker » czw maja 13, 2010 20:21

Otóż tak. Gościu mnie poprosił żebym mu załatwił pompę wtryskową z tym nastawnikiem indukcyjnym. Więc mu załatwiłem pompe od kolegi z forum, który twierdzi, że jego pompa jest 100% sprawna. Wystawił aukcję i dał opis 100% sprawna.

Facet co mnie poprosił o załatwienie pompy, wczoraj ją odebrał i dzisiaj mi dzwoni, że pompa nie działa. Mówię, mu że musi działać. Powiedział, że auto zapala, ale nie reaguje na gaz. Czasami zgaśnie. Mówił, że jak podłączali pod kompa wywala błąd "nastawnik pompy". Nie wiem już komu wierzyć. Chce reklamować pompę.


Dzwonie do tego co mi ją sprzedał, że nie działa, mówię mu co i jak. On mi mówi, że auto przyjechało na własnych kołach z Niemiec i u niego działała.

Ktoś cos kręci, ale teraz nie wiem kto?





Niżej, to był temat wczorajszy. Dzisiaj wy edytowałem tytuł, żeby nie zakładać po daremnie nowego wątku.

Wczorajszy problem...
Wcześniej w silniku była pompa o tych numerach : 0460404995 , ale teraz załatwiłem inna i końcowa cyfra się nie zgadza 0460404998

Wtyczka pompy jest ta sama i jest tyle samo pinów.

Da się to jakoś sprawdzić??
Ostatnio zmieniony pt maja 14, 2010 15:46 przez Fucker, łącznie zmieniany 2 razy.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy ktoś umie mi sprawdzić czy pompa wtryskowa o tych

Post autor: tjwasiak » czw maja 13, 2010 20:34

Fucker pisze:Wcześniej w silniku była pompa o tych numerach : 0460404995 , ale teraz załatwiłem inna i końcowa cyfra się nie zgadza 0460404998

Wtyczka pompy jest ta sama i jest tyle samo pinów.

Da się to jakoś sprawdzić??
Pompa 0 460 404 995 to pompa stosowana w Audi 80 B4 (również Avant) z silnikiem 1Z do 05(07)/1995. Ta pompa ma nr VAG 028 130 109J

Pompa 0 460 404 998 również była stosowana w Audi 80 B4 (poza Avantem!) z silnikiem 1Z do 1993 roku. Dla odmiany ta pompa ma nr VAG 028 130 108M.

Te dane pochodzą z ESITronica.

ETKA twierdzi, że w trakcie roku modelowego 1993 nastąpiła zmiana na pompę "109 J" (od nr podwozia 058 997), co się pokrywa z danymi z ESITronica.

Na zdrowy rozsądek myślę, że może być problem bo zmiana pompy nastąpiła praktycznie równolegle wraz ze zmianą wtryskiwaczy na 2 sprężynowe 190bar (wcześniej stosowano jedno sprężynowe 246bar).



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw maja 13, 2010 20:51

są to pompy z nastawnikiem potencjometrycznym różnice to N108 i zaworek ciśnieni reszta to to samo jak cena ok to smiało zakładaj jak coś to podmiana tych 2 rzeczy i masz to co było :wink:
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 20:54 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw maja 13, 2010 21:18

No nie załamujcie mnie...


stara pompa
4401BT4012

Nowa pompa
440BT4012

Różni się ta jedynką.
No jaka lipa.


Może jednak będzie hulać??
Załatwiam to na odległość i więcej danych nie mam.
Powierzchownie wyglądają tak samo. Przelew z góry, tyle samo ponów, te same wtyczki itd.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 21:23 przez Fucker, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw maja 13, 2010 21:31

Fucker pisze:No nie załamujcie mnie...
zakładaj nic nie bój te pompy to to samo , wielu zmieniło wtryski na 2 z pompami od 1 i jest git



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pt maja 14, 2010 15:48

vision pisze:
Fucker pisze:No nie załamujcie mnie...
zakładaj nic nie bój te pompy to to samo , wielu zmieniło wtryski na 2 z pompami od 1 i jest git

Gościu twierdzi, że kupiona pompa nie działa. Proszę o pomoc. W pierwszym poście wyjaśniłem o co chodzi.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 14, 2010 16:17

Fucker, w takim razie jesli przelew jest od gory to nie jest to pompa z nastawnikiem indukcyjnym tylko potencjometrycznym, a te nastawniki jak sa padniete to wlasnie nie reaguja na gaz :/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt maja 14, 2010 16:23

Fucker pisze:
vision pisze:
Fucker pisze:No nie załamujcie mnie...
zakładaj nic nie bój te pompy to to samo , wielu zmieniło wtryski na 2 z pompami od 1 i jest git

Gościu twierdzi, że kupiona pompa nie działa. Proszę o pomoc. W pierwszym poście wyjaśniłem o co chodzi.
nie może być jeśli sprawna , obie na bosch nastawniki takie same , a odpowietrzył go , elektrozawór cyka , jest paliwo na wtryskach , a ustawił na vag kąt i dawkę



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pt maja 14, 2010 17:41

Adamm,

pompy z wyglądu sa takie same. Przelew w tym samym miejscu, piny, wtyczka wszystko się zgadza. Fizycznie pompa podchodzi, ale gościu któremu załatwiałem ta pompę jest mi podejrzany i nie wiem czy coś nie kręci, bo to handlarz. Ale sprzedającemu też nie mogę wierzyć.

Jest możliwe, że wyskakuje w tym starym modelu błąd, że coś z nastawnikiem? Albo mi ścieme puszcza.

vision pisze:nie może być jeśli sprawna , obie na bosch nastawniki takie same , a odpowietrzył go , elektrozawór cyka , jest paliwo na wtryskach , a ustawił na vag kąt i dawkę
Chyba mechanik wie co robi. Bo oddał to do mechanika. Tyle wiem co mnie przez telefon informuje.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 14, 2010 19:32

Fucker, o ile sie uda zdiagnozowac bo nie kazdy fejs z allegro diagnozuje te stare modele audi wlasnie z tym nastawnikiem


objawy jakie przytaczasz sa jak najbardziej mozliwe w tym typie nastawnika, moze tez ciezko odpalac, a na pewno nie reagowac na gaz prawidlowo lub wcale


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości