problem w jezdzie po deszczu gti Pb 112
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem w jezdzie po deszczu gti Pb 112
Witam
Przed chwila jechałem od dziewczyny i zaczęło niezłe padać po przejechaniu kilku km silnik zaczął się dławić objawy były jak by zabrakło paliwa i silnik mi zgasł;/ i odpaliłem go lecz zgasł to odłączyłem wtyczkę z niebieskiego czujnika i było prawie wszystko ok tylko ze obroty trzymały w granicach 2 tysięcy obrotowo a czujnik wymieniałem na nowy niedawno.
Co to możne być koledzy już 2 raz sie mi to zdarzyło
Przed chwila jechałem od dziewczyny i zaczęło niezłe padać po przejechaniu kilku km silnik zaczął się dławić objawy były jak by zabrakło paliwa i silnik mi zgasł;/ i odpaliłem go lecz zgasł to odłączyłem wtyczkę z niebieskiego czujnika i było prawie wszystko ok tylko ze obroty trzymały w granicach 2 tysięcy obrotowo a czujnik wymieniałem na nowy niedawno.
Co to możne być koledzy już 2 raz sie mi to zdarzyło
- kurczepieczone
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
- Lokalizacja: Kraków
Za pierwszym razem tez bylo to samo jak deszcz padal. Z tymi obrotami to tez tak myslekurczepieczone pisze:A za pierwszym razem zdarzyło ci się to też podczas deszczu, albo wilgoci?
A podwyższone obroty przy wypiętym czujniku może wynikały z tego, że komputer dostawał informacje o zimnym silniku i dlatego wzbogacał mieszankę.
- kurczepieczone
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
- Lokalizacja: Kraków
- kurczepieczone
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
- Lokalizacja: Kraków
Posprawdzaj dokładnie kable niskiego napięcia przy cewce (te wszystkie cieniutkie). Może tam coś gdzieś nie styka.. albo w samej cewce.. albo w aparacie zapłonowym..
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 23:05 przez kurczepieczone, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
sprawdz czujnik położenia wału tzw. czujnik halla. Mozesz zroić test z suszarką i ze spryskiwaczem. Spryskaj okolice czujnika halla, jak zgaśnie to już jest podejrzany, a jak potem zdejmiesz kopułkę i go podsuszysz i odpali jak ręką odjął to już masz niemalże pewność. Oczywiście w pierwszje kolejeności sprawdzić kable, świece, palec, kopułkę.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 00:48 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
sas_gti pisze:sprawdz czujnik położenia wału tzw. czujnik halla. Mozesz zroić test z suszarką i ze spryskiwaczem. Spryskaj okolice czujnika halla, jak zgaśnie to już jest podejrzany, a jak potem zdejmiesz kopułkę i go podsuszysz i odpali jak ręką odjął to już masz niemalże pewność. Oczywiście w pierwszje kolejeności sprawdzić kable, świece, palec, kopułkę.
Ok sprawdze czytalem tez ze jak jest czujnik halla rypniety to obrotomierz przy zmianie biegow spada do 0 i wtedy sie podnosi do pierwotnej pozycji i u mnie wlasnie jest tak tez nie wiem czego to wina czy moze licznika??
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Re: problem w jezdzie po deszczu gti Pb 112
wojtass31 pisze:Witam
Przed chwila jechałem od dziewczyny i zaczęło niezłe padać po przejechaniu kilku km silnik zaczął się dławić objawy były jak by zabrakło paliwa i silnik mi zgasł;/ i odpaliłem go lecz zgasł to odłączyłem wtyczkę z niebieskiego czujnika i było prawie wszystko ok tylko ze obroty trzymały w granicach 2 tysięcy obrotowo a czujnik wymieniałem na nowy niedawno.
Co to możne być koledzy już 2 raz sie mi to zdarzyło
U mnie jak jade w deszczu lub w sniegu i zaczyna przerywac auto nieraz potrafi i zgasnąc to 1 co otwieram maske spoglądam na kopułke jesli wkolo kabli jest MOKRO
to wiadomo dlaczego tak sie zachowuje iskra skacze i jak dla mnie normalne zjawisko wysuczyć wszystko i dalej śmiga
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Re: problem w jezdzie po deszczu gti Pb 112
LeszczVW pisze:wojtass31 pisze:Witam
Przed chwila jechałem od dziewczyny i zaczęło niezłe padać po przejechaniu kilku km silnik zaczął się dławić objawy były jak by zabrakło paliwa i silnik mi zgasł;/ i odpaliłem go lecz zgasł to odłączyłem wtyczkę z niebieskiego czujnika i było prawie wszystko ok tylko ze obroty trzymały w granicach 2 tysięcy obrotowo a czujnik wymieniałem na nowy niedawno.
Co to możne być koledzy już 2 raz sie mi to zdarzyło
U mnie jak jade w deszczu lub w sniegu i zaczyna przerywac auto nieraz potrafi i zgasnąc to 1 co otwieram maske spoglądam na kopułke jesli wkolo kabli jest MOKRO
to wiadomo dlaczego tak sie zachowuje iskra skacze i jak dla mnie normalne zjawisko wysuczyć wszystko i dalej śmiga
Tylko taka dziwna sprawa jak wczoraj jechałem i ustalem podniosłem maskę a tam na rozdzielaczu i całym aparacie suchutko
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Wyczytalem że jak jechales w deszczu to ci sie dzialo cos dziwnego to napisalem jak moj sie zachowuje w takich warunkach...
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 379 gości