Piknięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce - WTF?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kaliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 19:46
Lokalizacja: Warszawa

Piknięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce - WTF?

Post autor: kaliniak » czw maja 13, 2010 13:14

Witam, mam taki problem w borą, że po przekręceniu kluczyka następuje piknięcie, załączam filmik jak to wygląda od wewnątrz, może coś z kontrolkami wyczaicie...Pozdrawiam!

Link do youtube:


[youtube][/youtube]



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » czw maja 13, 2010 13:18

Wyswietlacz na dole dziala??


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw maja 13, 2010 13:19

Czy chodzi o to dwusekundowe "piiiii" łącznie z kontrolką ESP i kontrolką spalin? To jet wszystko O.K.!



kaliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 19:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kaliniak » czw maja 13, 2010 13:20

nie(tzn podświetla się ale nic nie wyświetla), ogólnie zegary były wymieniane dawno ale do tej pory nic takigo nie było...

[ Dodano: 13 Maj 2010 13:21 ]
Zico63b pisze:Czy chodzi o to dwusekundowe "piiiii" łącznie z kontrolką ESP i kontrolką spalin? To jet wszystko O.K.!
Tak, o to mi chodzi. Jednak dotychczas tego piknięcia nie słyszałem...



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » czw maja 13, 2010 13:22

To kolego inpekcja ci piszczy dział FAQ resetowanie inspekcji (w zwiazku ze nie widzisz na wyswietlaczu napisu Service in 3000 +/-)

Ulatwie Ci zadanie --TU--
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 13:24 przez sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw maja 13, 2010 13:26

Przypomnienie o inspekcji. Zwalony wyświetlacz nie ułatwia sprawy. Kasowanie opisane w linku wyżej.



kaliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 19:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kaliniak » czw maja 13, 2010 13:38

Tylko że panowie powiem tak: zegary które są teraz są od chyba lepszej wersji( ta jest 101KM). W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut. Owszem, mam 2 przyciski jednak jeden jest od godzin i minut( lewo prawo) i nie można go wcisnąć, a drugi jest od kasowania dystansu. Co w tej sytuacji? Auto jest z roku 2002, 1.9TDI, wersja comfortline...

A na tym wyświetlaczu na dole nic przez 2 lata użytkowania auta sie nie pojawiło...
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 13:40 przez kaliniak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw maja 13, 2010 13:41

Kręcisz w prawo, jak na ustawianiu minut, zamiast naciskać.
Obrazek

right to prawo

Chyba, że jeszcze inna wersja zegarów :grin:
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 13:48 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » czw maja 13, 2010 13:43

w lewo :P jak juz ^^

[ Dodano: 13 Maj 2010 13:44 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw maja 13, 2010 13:51

kaliniak pisze:W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut.
ten co masz kręciś to ten od zegarka...a ten co wciskać to ten od licznika kilometrów. Tamten opis jest do mk3, może tam są inne zegary...



kaliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 19:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kaliniak » czw maja 13, 2010 13:52

Niestety, po sprawdzeniu wszystkich podanych kombinacji problem jest nadal:( W sumie to aż tak bardzo to nie przeszkadza ale myślałem że może coś się dzieje z samochodem)...



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » czw maja 13, 2010 13:53

Qto pisze:
kaliniak pisze:W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut.
ten co masz kręciś to ten od zegarka...a ten co wciskać to ten od licznika kilometrów. Tamten opis jest do mk3, może tam są inne zegary...
Ten opis jest od MK 4 a to takie same zegary :)

[ Dodano: 13 Maj 2010 13:56 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka ----TU SPROBUJ NIE ZWALNIAC PRZYCISKU
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)-TU PRZYTRZYMAJ GO
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000

[ Dodano: 13 Maj 2010 14:03 ]
Jak masz sie gdzie pod VAGa podpiac to tam bez problemu skasujesz w 5 min ta inspekcje
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 13:57 przez sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.



kaliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 19:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kaliniak » czw maja 13, 2010 14:08

sklejku pisze:
Qto pisze:
kaliniak pisze:W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut.
ten co masz kręciś to ten od zegarka...a ten co wciskać to ten od licznika kilometrów. Tamten opis jest do mk3, może tam są inne zegary...
Ten opis jest od MK 4 a to takie same zegary :)

[ Dodano: 13 Maj 2010 13:56 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka ----TU SPROBUJ NIE ZWALNIAC PRZYCISKU
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)-TU PRZYTRZYMAJ GO
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000

[ Dodano: 13 Maj 2010 14:03 ]
Jak masz sie gdzie pod VAGa podpiac to tam bez problemu skasujesz w 5 min ta inspekcje
Tak właśnie będę musiał zrobić przy najbliżeszej wizycie u mechaniora bo i te kombinacje nie pomogły. Dziękóweczka za pomoc!



greg

Post autor: greg » czw maja 13, 2010 14:35

kaliniak pisze:A na tym wyświetlaczu na dole nic przez 2 lata użytkowania auta sie nie pojawiło...
skoro tak to masz uwalony wyświetlacz - pewnie na wyświetlaczu by wyświetliło jakiś błąd



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości