Piknięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce - WTF?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Piknięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce - WTF?
Witam, mam taki problem w borą, że po przekręceniu kluczyka następuje piknięcie, załączam filmik jak to wygląda od wewnątrz, może coś z kontrolkami wyczaicie...Pozdrawiam!
Link do youtube:
[youtube][/youtube]
Link do youtube:
[youtube][/youtube]
nie(tzn podświetla się ale nic nie wyświetla), ogólnie zegary były wymieniane dawno ale do tej pory nic takigo nie było...
[ Dodano: 13 Maj 2010 13:21 ]
[ Dodano: 13 Maj 2010 13:21 ]
Tak, o to mi chodzi. Jednak dotychczas tego piknięcia nie słyszałem...Zico63b pisze:Czy chodzi o to dwusekundowe "piiiii" łącznie z kontrolką ESP i kontrolką spalin? To jet wszystko O.K.!
Tylko że panowie powiem tak: zegary które są teraz są od chyba lepszej wersji( ta jest 101KM). W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut. Owszem, mam 2 przyciski jednak jeden jest od godzin i minut( lewo prawo) i nie można go wcisnąć, a drugi jest od kasowania dystansu. Co w tej sytuacji? Auto jest z roku 2002, 1.9TDI, wersja comfortline...
A na tym wyświetlaczu na dole nic przez 2 lata użytkowania auta sie nie pojawiło...
A na tym wyświetlaczu na dole nic przez 2 lata użytkowania auta sie nie pojawiło...
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 13:40 przez kaliniak, łącznie zmieniany 1 raz.
w lewo
jak juz ^^
[ Dodano: 13 Maj 2010 13:44 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000

[ Dodano: 13 Maj 2010 13:44 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Ten opis jest od MK 4 a to takie same zegaryQto pisze:ten co masz kręciś to ten od zegarka...a ten co wciskać to ten od licznika kilometrów. Tamten opis jest do mk3, może tam są inne zegary...kaliniak pisze:W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut.

[ Dodano: 13 Maj 2010 13:56 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka ----TU SPROBUJ NIE ZWALNIAC PRZYCISKU
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)-TU PRZYTRZYMAJ GO
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000
[ Dodano: 13 Maj 2010 14:03 ]
Jak masz sie gdzie pod VAGa podpiac to tam bez problemu skasujesz w 5 min ta inspekcje
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 13:57 przez sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak właśnie będę musiał zrobić przy najbliżeszej wizycie u mechaniora bo i te kombinacje nie pomogły. Dziękóweczka za pomoc!sklejku pisze:Ten opis jest od MK 4 a to takie same zegaryQto pisze:ten co masz kręciś to ten od zegarka...a ten co wciskać to ten od licznika kilometrów. Tamten opis jest do mk3, może tam są inne zegary...kaliniak pisze:W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut.![]()
[ Dodano: 13 Maj 2010 13:56 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka ----TU SPROBUJ NIE ZWALNIAC PRZYCISKU
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)-TU PRZYTRZYMAJ GO
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000
[ Dodano: 13 Maj 2010 14:03 ]
Jak masz sie gdzie pod VAGa podpiac to tam bez problemu skasujesz w 5 min ta inspekcje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości