

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Być może zapiekły ci się kierownice lub zapiekła ci się gruszka podciśnieniowa jak u mnie.robak_p pisze:Witam. Mam pewnie dosyć durne pytanie, ponieważ zastanawiam sie jak, w jakim kierunku poruszyć sztangą od turbiny? Najprawdopodobniej mam zapieczone łopatki i chciałbym sprobować trochę poruszać tą sztanga a nigdy wcześniej nie miałem z czymś takim do czynienia. proszę o pomoc i najlepiej zaznaczenie na rysunku jak mam to zrobić. Pewnie i tak nie obejdzie sie bez czyszczenia turbiny i w związku z tym mam jeszcze jedno pytanie gdzie w okolicach Częstochowy mogę takie coś zrobić? [url=http://images45.fotosik.pl/294/fe2eb76c62086c05med.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images49.fotosik.pl/294/de059fbcc6a0c376med.jpg]Obrazek[/URL]
Nie chcę się wdawać w dyskusje. Zacytowany fragment mojej wypowiedzi tyczył się innego pytania (pytań). Odpowiedzi proszę szukać na załączonych zrzutach ekranu. Jeśli ktokolwiek choćby w miarę rozumie jak działa kontroler PID będzie znał odpowiedź na większość postawionych pytań.italiano_83 pisze:tjwasiak pisze:choć prawda jest taka że żadna z zaprezentowanych nie jest do końca prawidłowa.cruse pisze:4) w jakiej pozycji pozostają kierownice w stanie wyłączonego silnika:Chyba inaczej być nie może na zgaszonym silnikucruse pisze:b) MIN
doładowanie ?
odpowiedź "b"cruse pisze:1) W jakiej pozycja następuje maksymalne doładowanie turbo:
odpowiedź "a"cruse pisze:2) czy regulacja po przez zawór N75 ma charakter:
odpowiedź "a"cruse pisze:3) po uruchomieniu samochodu następuje automatyczne ustawienie turbo w pozycji:
odpowiedź "b"cruse pisze:4) w jakiej pozycji pozostają kierownice w stanie wyłączonego silnika:
To ja mam jedno tylko pytanie- "co" sprawia na wyłączonym silniku, że sztanga zostaje wciągnięta do gruszki aby kierownice ustawiły się w max doładowanie ??tjwasiak pisze:italiano_83 napisał/a:
tjwasiak napisał/a:
choć prawda jest taka że żadna z zaprezentowanych nie jest do końca prawidłowa.
cruse napisał/a:
4) w jakiej pozycji pozostają kierownice w stanie wyłączonego silnika:
cruse napisał/a:
b) MIN
doładowanie ?
Chyba inaczej być nie może na zgaszonym silniku
Nie chcę się wdawać w dyskusje. Zacytowany fragment mojej wypowiedzi tyczył się innego pytania (pytań). Odpowiedzi proszę szukać na załączonych zrzutach ekranu. Jeśli ktokolwiek choćby w miarę rozumie jak działa kontroler PID będzie znał odpowiedź na większość postawionych pytań.
Dalej będę się upierał że jest to uzależnione od konkretnego sterownika, obrotów i dawki paliwa biegu jałowego itd.Sztomel pisze:odpowiedź "a"cruse pisze:3) po uruchomieniu samochodu następuje automatyczne ustawienie turbo w pozycji:
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości