dobra dobra, pojeździsz 2 tygodnie i znowu będzie małojarekkoval pisze:wiecej juz nic nie chce
Modyfikacja pompy - govenor mod
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
ja też tak kiedyś miałemjarekkoval pisze:na moje oko jest gitarowo wiecej juz nic nie chce
i zobacz jak skończyłem
teraz jak dorwę dół od AAZ'a to wracam do TD jak go zrobię z tym że tym razem lepsze graty spoczną na silniku między innymi pompa 12mm i K16
myślę że nie będę zbytnio narzekał na moc.
a jak będzie mało to najwyżej zmieni się skrzynię na krótszą a piątkę sobię przełożę z ASD i z biegiem czasu przesiądę się na DRW
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
andrew.zbyrko, arwam,
panyyy zaszlo nieporozumienie hehe
nie to ze juz nie chce modow ale juz mialem powoli dosc tego, ze nie moglem dojsc do ladu z ta pompa poza tym bede musial ja znowu rozebrac bo zauwyzaylem ze sie minimalnie poci od tego oringu na bolcu, wtedy zloze wszystko na tip top
btw. jutro jade po garretta t3
panyyy zaszlo nieporozumienie hehe
nie to ze juz nie chce modow ale juz mialem powoli dosc tego, ze nie moglem dojsc do ladu z ta pompa poza tym bede musial ja znowu rozebrac bo zauwyzaylem ze sie minimalnie poci od tego oringu na bolcu, wtedy zloze wszystko na tip top
btw. jutro jade po garretta t3
arwam, Dzięki teraz poczyszcze układ wylotowy i turbo.
Sprawdziłem dzisiaj jadąc z ojcem na 3 biegu miałem 4000obr/min.
Ale buda to chodziła na boki a o silniku to już nie wspomnę.
A może to wina poduszek lub zawieszenia?? Ale na pewno to będzie również wina dojechanej skrzyni YTH (czy jakoś tak).
PS. Ile tak można wyciągnąć z AAZ'a?? Czy jest różnica kiedy ma się M-TDI??
Sprawdziłem dzisiaj jadąc z ojcem na 3 biegu miałem 4000obr/min.
Ale buda to chodziła na boki a o silniku to już nie wspomnę.
A może to wina poduszek lub zawieszenia?? Ale na pewno to będzie również wina dojechanej skrzyni YTH (czy jakoś tak).
PS. Ile tak można wyciągnąć z AAZ'a?? Czy jest różnica kiedy ma się M-TDI??
Mk1 w budowie.
AAZ+
AAZ+
tak M-TDI gorzej jeździ.muaythai7 pisze:Czy jest różnica kiedy ma się M-TDI??
kopie momentem ale sprintu kiepsko wychodzą.
za to spalanie bajka. ja średnio w 4-4,5l/100km się wyrabiam w trasie przy prędkościach 130-150km/h z tym że to nie jest najpłynniejsza jazda. jak jedziesz płynnie i mozliwie z jednostajną prędkością to zejdziesz ze spalaniem do około 3,75l na trasie .
jat takie spalanie na dłuższych trasach odnotowywuję jak np do Krakowa
w tym trochę również jest jazdy miejskiej
[ Dodano: 12 Maj 2010 09:39 ]
widziałeś jak jeździł mój poprzedni AAZ?muaythai7 pisze:PS. Ile tak można wyciągnąć z AAZ'a??
tam w samym silniku tylko polerka tłoków była i głowicy, żeby sam silnik mniej ciepła przejmował.
a w osprzęcie tylko pompa i turbina była nie od niego.
plus do tego IC
i wtedy radzę szukać naprawdę mocnego sprzęgła.
myślę że nie idąć w koszta powyżej 1200zł można wyciągnąć około 150-170KM
co przez to rozumiesz?muaythai7 pisze:Ale buda to chodziła na boki a o silniku to już nie wspomnę.
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
mechanicznyt0mal pisze:Bolekrsko, Jaką masz pompę? Ma mechaniczny przyspieszacz czy już jest N108?
[ Dodano: 12 Maj 2010 21:06 ]
no i pewnie w tym pieszczenie sie z wałem (klin) bo to najgorszy mankament w aaz nie wspominajac o sprzegle ktore 100 km ledwo wytrzymujearwam pisze:muaythai7 napisał/a:
PS. Ile tak można wyciągnąć z AAZ'a??
widziałeś jak jeździł mój poprzedni AAZ?
tam w samym silniku tylko polerka tłoków była i głowicy, żeby sam silnik mniej ciepła przejmował.
a w osprzęcie tylko pompa i turbina była nie od niego.
plus do tego IC
i wtedy radzę szukać naprawdę mocnego sprzęgła.
myślę że nie idąć w koszta powyżej 1200zł można wyciągnąć około 150-170KM
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
no to szukaj takiej turbiny gabarytowo podobnej od Actrosamuaythai7 pisze:To nieźle. Jak uzbieram trochę kasy to pogadam z Trochimem o 12mm.
a tak na poważnie raz że ciężko taką pompę zdobyć a dwa że i tak jej na tym silniku nie wykorzystasz w pełni.
po pierwsze już takie ilości paliwa to bardzo duże temperatury wewnątrz silnika. a to wymaga przygotowania go na cięższe warunki pracy.
a jeśli pompy 11mm starczaja na około 170-200KM to wystarczy Ci 10mm a jak będzie mało to 11mm
12mm to trzeba już mieć trochę obycia z modzonym silnikiem bo inaczej zanim się obejrzysz na zegary to silnik może być już upieczony.
ja na codzień jeżdżę bardzo spokojnie ale raz na jakiś czas lubię mocniej z pod świateł wystarować
[ Dodano: 12 Maj 2010 22:16 ]
a t też jest fakt ale tego nie liczę do modów tylko jako doprowadzenie silnika do stanu używalności.Bolekrsko pisze:no i pewnie w tym pieszczenie sie z wałem (klin) bo to najgorszy mankament w aaz nie wspominajac o sprzegle ktore 100 km ledwo wytrzymuje
bo nawet i w zwykłych Dieslach obrabia się klin.
a nie mówię już tym jak się zaczyna obrabiać napewno są więsze wibracje co nie sprzyja wydłużeniu żywotności tego połączenia
To najlepiej zaspawać (żart!)Bolekrsko pisze:
no i pewnie w tym pieszczenie sie z wałem (klin) bo to najgorszy mankament w aaz nie wspominajac o sprzegle ktore 100 km ledwo wytrzymuje
Więc potrzebne mi są:
- FMIC
- pompa 10 lub 11mm
- wtryskiwacze od merca
- lepsza uszczelka pod głowicą
- sprzęgło
- turbo i tu pytanie czy k14 starczy tak do 170-200KM czy trzeba większe??
Pewnie przydała by się chłodnica oleju.
I czy półosie wytrzymają??
Mam jeszcze jeden pomysł do którego się przymierzam, mianowicie
hamulce i zawieszenie od passata b4.
Mk1 w budowie.
AAZ+
AAZ+
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
taka moc to vnt. jakas loszka musi byc zeby 150 przeskoczyc- turbo i tu pytanie czy k14 starczy tak do 170-200KM czy trzeba większe??
[ Dodano: 13 Maj 2010 17:01 ]
bez chllodnicy nie ma mowy o cisnieciu. a przegluby wytrzymaja Ci kilka tygodni no chyba ze nie bedziesz strzelal ze sprzegla i na skreconych kolach nie swirowal no a sprzeglo mozna spalic bardzo szybko:Dmuaythai7 pisze:Pewnie przydała by się chłodnica oleju.
I czy półosie wytrzymają??
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
a ta seryjna wodna nie starczymuaythai7 pisze:Pewnie przydała by się chłodnica oleju.
a wracając do tematu...
to wyczytałem w temacie o modzie łukiego
że nie trzeba robić governora bo to samo można osiągnąć wykręceniem śruby od maksymalnych obrotów ( ograniczającej cięgno na pompie) ?
Bo ostatnio właśnie ja wykreciłem o jakieś 5-6 obrotów i zauważyłem że silnil się kręci wyżej. Zrobilem też troszkę mod łukiego, ale bez mierzenia ciśnienia paliwa a pompie ( wbiłem na 0.5mm)
i teraz mi na IIIbiegu pociągnie do 120 na skrzyni 4T i kołach 14" 185/55
I co z tym governorem/ śrubą max obr ?
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości