POMOCY - skoszony samochod

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

holsu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 11, 2010 19:39
Lokalizacja: Wiartel

POMOCY - skoszony samochod

Post autor: holsu » wt maja 11, 2010 19:46

Witam jest to moj pierwszy post na tym forum i z gory przepraszam za wszelkie bledy :)
Mianowicie mam pytanie czy czy w golfie II jest jakas regulacja tylniej osi??
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 22:48 przez holsu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 11, 2010 20:07

Nie, trzeba wymienić sprężyny jak się zsiadł.



holsu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 11, 2010 19:39
Lokalizacja: Wiartel

Post autor: holsu » wt maja 11, 2010 20:32

Ale mi chodzi o regulacje przod tyl. Bo prawe tylne kolo jest troche wcisniete do przodu, kurcze nie wiem jak to opisac :(



Awatar użytkownika
turek03
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 21:25
Lokalizacja: Pasłęk/Łukszty

Post autor: turek03 » wt maja 11, 2010 20:41

Raczej niema takiej regulacji może masz całą belke skrzywioną


:D

holsu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 11, 2010 19:39
Lokalizacja: Wiartel

Post autor: holsu » wt maja 11, 2010 20:48

Kurcze no tego sie obawialem tam cos znajomi mowia ze na jakichs srubach jest regulacja i ze na nich moglo cos przeskoczyc , tylko ze ja nie wiem gdzie;/ . Gdzies w internecie czytalem kiedys ze na jakichs czopach czy cos takiego mogla sie przesunac. Co o tym sadzicie??
Bo ta belka to na solidna wyglada, no i na prosta to raczej nie jest skrzywiona.
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 20:49 przez holsu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
turek03
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 21:25
Lokalizacja: Pasłęk/Łukszty

Post autor: turek03 » wt maja 11, 2010 21:08

jutro po poludniu sprawdze dokladnie u siebie i dam i znać


:D

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » wt maja 11, 2010 21:28

Witam
Na tylnej belce nie ma regulacji,ale są tulejki do wymiany.
Pozdrawiam.Andrzej.



Awatar użytkownika
*adik*
Elo wariat
Elo wariat
Posty: 649
Rejestracja: wt sty 12, 2010 14:50
Lokalizacja: Olszynka/Prudnik

Post autor: *adik* » wt maja 11, 2010 21:51

Tylna belka trzyma się na 3 śrubach z każdej strony(razem 6) tam za bardzo nie masz regulacji, bardziej jestem za tulejka jak napisal Andrzej1,


Gdy się urodziłem diabeł powiedział: "O k..wa! Konkurencja!"
Mój klekot :D - Diesel kopci, diesel czadzi - diesel nigdy Cie nie zdradzi :satan:

albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » wt maja 11, 2010 21:57

witam -jak masz "wciśnięte" koło do przodu tzn tylko że masz skrzywiony czop piasty ( przy lekkim uderzeniu np:krawężnik)-przy mocniejszym do wymiany belka - o regulacji nic nie słyszałem bo tam niema co regulować



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 11, 2010 22:19

Jest możliwość przesuniecia belki na tych trzech śrubach, ale minimalna, jeśli wizualnie widać że koło jest przesunięte to albo jest skzywiona belka albo przestawiona podłoga po wypadku. Skrzywienie czopa raczej natychmiast powoduje padakę łożysk koła. Trzeba przyjrzeć się auto od spodu, nawet prowizoryczne pomiary taśmą mierniczą po skosach mogą dać odpowiedź co jest nie tak


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt maja 11, 2010 22:32

POMOCY
sprecyzowac temat!!!



holsu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 11, 2010 19:39
Lokalizacja: Wiartel

Post autor: holsu » wt maja 11, 2010 22:54

mierzylem od srodka lewego kola z przodu do srodka lewego kola z tylu i to samo z prawej strony to roznica miedzy prawa strona a lewa wyszla ok 1.5cm.;/
jutro postaram sie wkleic zdjecia jak wygladaja kolo z tylu z lewej i prawej strony.
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 22:55 przez holsu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
*adik*
Elo wariat
Elo wariat
Posty: 649
Rejestracja: wt sty 12, 2010 14:50
Lokalizacja: Olszynka/Prudnik

Post autor: *adik* » wt maja 11, 2010 23:03

z fotami będzie jaśniej pomóc...


Gdy się urodziłem diabeł powiedział: "O k..wa! Konkurencja!"
Mój klekot :D - Diesel kopci, diesel czadzi - diesel nigdy Cie nie zdradzi :satan:

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 11, 2010 23:14

popatrzb jeszcze od tyłu, czy oba koła jednakowo wystają, to zgrubna ocena ale przy takiej "przeszłości" będzie coś widać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości