Golf III '94 silnik 1Y komputer

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rradziu91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:49
Lokalizacja: Radom

Golf III '94 silnik 1Y komputer

Post autor: rradziu91 » pn maja 10, 2010 18:21

Witam, mam golfa 3 1.9D rocznik 94 z silnikiem 1Y. Jest to wersja Europe i z tyłu ma CL, więc chyba zwykła, klasyczna. I pytania, mam możliwość sprawdzenia za pomocą VAG'a błędów silnika? Czytałem na innych forach ze jedni sprawdzali vag'iem błędy silnika a inni się na to dziwili ze 1Y ma komputer. Więc jak w koncu z tym jest? Nie mam abs, nie ma klimy, tylko 2 poduszki powietrzne i immobilizer w wyposażeniu.



Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » pn maja 10, 2010 18:30

powinno coś być.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Post autor: mara_010 » pn maja 10, 2010 19:08

Mialem silnik 1y i nigdy nie mialem komputera i nigdy ale to nigdy nie slyszalem zeby mial on komputer


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

rradziu91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:49
Lokalizacja: Radom

Post autor: rradziu91 » pn maja 10, 2010 20:07

ale gniazdo OBDII jest, więc coś w nim musi być



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn maja 10, 2010 20:10

mara_010 pisze:Mialem silnik 1y i nigdy nie mialem komputera i nigdy ale to nigdy nie slyszalem zeby mial on komputer
Widać nei wiedziałeś co masz :bigok:

Jak jest OBDII to podpinasz i sprawdzasz sobie błędy w poszególnych podzespołach.
Nie wiem jaki masz dokładnie ten silnik 1Y bo były dwie wersje starsza z regulatorem kąta wtrysku na linkę i nowsza ( taka ja miałem) z elektronicznym regulatorem. Normalnie można było nadzorować parametry pracy silnika tj w tdi.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

rradziu91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:49
Lokalizacja: Radom

Post autor: rradziu91 » wt maja 11, 2010 10:42

zrobiłem sam kabelek obdII podlaczylem sie, ale problemy byly z polączeniem, i zczytałó mi tylko błąd immobilizera a inne opcje w opcje.. nie moglem wejsc nie mogl sie połączyć. Natomiast ostatanio przyjechał kolega z kabelkiem juz takim ze sklepu ale nie mógł sie w ogóle połączyć z komputerem w samochodzie. Dlatego może to jest tylko gniazdo serwisowe jakieś w tym przypadku. Co sadzicie o tym?



greg

Post autor: greg » wt maja 11, 2010 12:39

marcin999 pisze:Mialem silnik 1y i nigdy nie mialem komputera i nigdy ale to nigdy nie slyszalem zeby mial on komputer


Widać nei wiedziałeś co masz
ludzie golf 3 1Y nie ma sterownika silnika jak TDI więc możesz się połączyć tylko np z ABSem jak masz



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt maja 11, 2010 13:08

greg pisze:ludzie golf 3 1Y nie ma sterownika silnika jak TDI
No takiego samego nie ma. Jest tylko elektronika pompy wtryskowej i tyle.

W vagu wchodzisz w diesel pump i sie zgłasza. Ten sterownik był tylko w nowyszych, których było mało na rynku, widać nie każdy miał z nimi styczność.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

greg

Post autor: greg » wt maja 11, 2010 17:43

marcin999, chyba mylisz 1Y z SDI - kod silnika AEY



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt maja 11, 2010 18:11

greg, Nie no coś Ty cały czas mówię o silniku 1Y w mk3 bo taki miałem jeszcze rok temu. Auto było z 96 roku i z tego co wiem to coś zaraz przed SDI tylko na pośrednim wtrysku. Także były takie silniki ale bardzo krótko produkowane chyba przez rok je tylko robili.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

greg

Post autor: greg » wt maja 11, 2010 22:30

no to mnie zaskoczyłeś - ja miałem 1995 i miał tylko elektryczny przyspiesznik kąta wtrysku



rradziu91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:49
Lokalizacja: Radom

Post autor: rradziu91 » śr maja 12, 2010 08:53

a co to jest ten elektroniczny przyspiesznik wtrysków? to jest ta elektronika do regulacji kątą wtrysku? A jeszcze mam pytanie czy możliwe jest, żeby gniazdo OBDII było uszkodzone? I się po prostu dlatego nie chce połączyć program z komputerem, może coś włąśnie z komputerem jest?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości