MK3 [ końcówka wydechu ]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

superwomen2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 15, 2010 12:00
Lokalizacja: Zielona Góra

MK3 [ końcówka wydechu ]

Post autor: superwomen2 » wt maja 11, 2010 11:50

Witam
dziś mi zamontowana tłumik końcowy Supersprint Magnum, Golf III taki jak poniżej na foto . Wszystko ok z wyjątkiem tego że on tylko przy odpaleniu daje ładny bass i to wszystko ?? chodzi jak praktycznie seryjny. Może ktoś wie czy jakiś jest sposób co zrobić aby zaczął ładnie ryczeć ?
pozdrawiam i z góry dziękuje Agnieszka
Obrazek


superwomen2

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » wt maja 11, 2010 12:36

Wywalic tlumik srodkowy ewentualnie zrobic dziure w tym:D hehehe...a najlepiej zmodernizowac caly wydech.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt maja 11, 2010 14:57

dokładnie tak jak kolega mówił czyli zamiast środkowego wspawaj rurkę albo jakiś tłumik "sportowy" ewentualnie kata mozesz wywalić ale to panowie na przeglądach mogą się czepiać i czasami silnik może zgłupieć jak Lambda jest w katalizatorze, więc musisz popytać kogoś kto ma taki sam silnik czy już robił tak i co się działo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt maja 11, 2010 15:57

Ten tłumik tak ma działać! To jest SuperSprint, nie jakieś ryczące dziadostwo. Proponuję montaż kompletnego wydechu SuperSprinta dedykowanego do auta, wtedy i odgłos się zmieni i parametry silnika ulegną całkiem przyjemnej zmianie. Z doświadczenia wiem, że najdroższym elementem będzie tłumik stanowiący zamiennik katalizatora... ale jego brak niweczy większość pozytywnych efektów wynikających z montażu pozostałych komponentów.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 69 gości