Jetta A2 1,6TD JR grzeje sie...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jetta A2 1,6TD JR grzeje sie...
Witam
jak już kilka osób na dupowóz kupiłem sobie jette 1,6TD wszystko fajnie ale wredota sie grzeje niesamowicie wskaznik do konca kontrolka miga :/ wentylator sie nie załacza dolna rura chłodnicy jest Letnia a górna gorąca az nie idzie dotknąc węże przy zbiorniczku zaczeły puszczac wode i pod autem i skrzynia cała mokra... czyżby termostat? czy może uszczelka pod głowicą??
z góry wielkie dzięki !
jak już kilka osób na dupowóz kupiłem sobie jette 1,6TD wszystko fajnie ale wredota sie grzeje niesamowicie wskaznik do konca kontrolka miga :/ wentylator sie nie załacza dolna rura chłodnicy jest Letnia a górna gorąca az nie idzie dotknąc węże przy zbiorniczku zaczeły puszczac wode i pod autem i skrzynia cała mokra... czyżby termostat? czy może uszczelka pod głowicą??
z góry wielkie dzięki !
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 09:48 przez eMTi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdr eMTi
Mk2 2,0 ABA "nie jedzie"
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462519&p=5570699#p5568519
Mk2 2,0 ABA "nie jedzie"
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462519&p=5570699#p5568519
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
I ten Twoj temat powinien być już w koszu...
Wiesz dlaczego?
Jest takie coś jak Wyszukiwarka... Niedawno był przerabiany taki sam temat oj chłopie chłopie :D
Zobacz: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=327625
hehe
Wiesz dlaczego?
Jest takie coś jak Wyszukiwarka... Niedawno był przerabiany taki sam temat oj chłopie chłopie :D
Zobacz: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=327625
hehe
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To racja .A kolega eMTi, niech sobie wymieni termostatkoVWal Mk2 pisze:I ten Twoj temat powinien być już w koszu...
Wiesz dlaczego?
Jest takie coś jak Wyszukiwarka.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
eMTi,
przewód idący od chłodnicy do zbiorniczka ten cienki sprawdź czy masz drożny.
w następnej kolejności sprawdź czy Ci nagrzewnica nie cieknie bo z doświadczenia wiem że potrafi dawać mylące objawy.
.
a jak tu będzie dobrze to dopiero wtedy sprawdź czy nie masz uszkodzeń w uszczelce i głowica obowiązkowo do zakładu na sprawdzenie szczelności.
staraj się nie planować głowicy chyba żę nie będziesz chciał w przyszłości podkręcać silnika.
[ Dodano: 11 Maj 2010 08:33 ]
trzeba wirnik zablokować i wtedy zobaczyć czy nie jest obluzowany.
i pasek masz dobrze napięty?
przewód idący od chłodnicy do zbiorniczka ten cienki sprawdź czy masz drożny.
w następnej kolejności sprawdź czy Ci nagrzewnica nie cieknie bo z doświadczenia wiem że potrafi dawać mylące objawy.
.
a jak tu będzie dobrze to dopiero wtedy sprawdź czy nie masz uszkodzeń w uszczelce i głowica obowiązkowo do zakładu na sprawdzenie szczelności.
staraj się nie planować głowicy chyba żę nie będziesz chciał w przyszłości podkręcać silnika.
[ Dodano: 11 Maj 2010 08:33 ]
jeśli nie wyjniesz jej i nie sprawdzisz że wirnik nie obraca się na osi to takie sprawdzenie nic Ci nie da.na 90% działa sprawdzane ręcznie ręką....
trzeba wirnik zablokować i wtedy zobaczyć czy nie jest obluzowany.
i pasek masz dobrze napięty?
zmień pasek i nawet na próbę załóż inną pompę wody przy okazji sprawdź czy chłodnica nie jest zawalona syfem.eMTi pisze:ale czasem przy wiekszym wcisnieciu pedału gazu zapiszczy
i zobacz czy jak na zimnym silniku zaraz po odpaleniu przygazujesz do jakichś 3000rpm to czy przewód zmięknie jak silnik zwolni czy nie
jak nie to maszz winowajcę na dłoni
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości