Rano nie chodzi na jeden gar!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
l_krupinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lut 27, 2006 12:40
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Rano nie chodzi na jeden gar!!!

Post autor: l_krupinski » pn kwie 10, 2006 23:15

Witam.
Rano zaraz po odpaleniu samochód nie równo pracuje i jak lekko zaczynam dawać gazu to się cały zaczyna trząść. Po około 1 minuci już chodzi normalnie.
Dodam że kopułkę, palec i świece NGK wymieniałem w wakacje, kable jakieś 2 miesiące temu. Zapłon mam ustawiony na 8 stopni żeby lepiej chodził na gazie.Co może być przyczyną?? Pomózcie



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt kwie 11, 2006 07:40

z układu zapłonowego pozostaje sprawdzenie cewki, a pozatym podpięcie do komputera, sprawdzenie czujników temperatury i czyjnika halla - w ostateczności sonda lambda ale nie sądzę


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Re: Rano nie chodzi na jeden gar!!!

Post autor: fasterfast » wt kwie 11, 2006 07:43

l_krupinski pisze:Witam.
Rano zaraz po odpaleniu samochód nie równo pracuje i jak lekko zaczynam dawać gazu to się cały zaczyna trząść. Po około 1 minuci już chodzi normalnie.
Dodam że kopułkę, palec i świece NGK wymieniałem w wakacje, kable jakieś 2 miesiące temu. Zapłon mam ustawiony na 8 stopni żeby lepiej chodził na gazie.Co może być przyczyną?? Pomózcie
mam to samo co kolega, z tym ze nie zdarza sie to codziennie, sa dni ze rzuca po odpaleniu a sa takie ze nie tez n ie wiem co to jest i co z tym zrobic



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » wt kwie 11, 2006 07:48

Obejrzyj jeszcze świece. Po kolorze elektrod będziesz widział czy to się dzieje na jednym cylindrze czy różnie. jak na jednym to możesz sobie darować sprawdzanie cewki a skupić się na takich sprawach jak szczelność cylindra (tzn kompresja oraz szczelność gniazda świecy i gniazda zaworów), przewód wysokiego napięcia odd tego cylindra i to konkretne gniazdo w rozdzielaczu. Jak się okaże że dzieje się na rónych cylindrach w tedy sprawdz halla, cewkę a przedewszystkim połączenia elektryczne między nimi czy ci śniedzią nie zaszły


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » wt kwie 11, 2006 07:50

l_krupinski, na benzynie i na gazie źle chodzi??U mnie bylo podobnie! To ze wzmieniales swiece w wakacje nie znaczy ze nie mogly pasc...Wykrec i oblukaj swieczki.
U mnie byla peknieta porcelanowa izolacja w miare NOWYCH NGK.. Zacznij od swiec
POZDRAWIAM!!!!
Ostatnio zmieniony wt kwie 11, 2006 07:52 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » wt kwie 11, 2006 07:51

A i jeszcze jedno. Osobiście nie jestem zwolennikiem świec NGK ponieważ gdy posiadałem dużego fiata na gazie miałem przez nie same kłopoty.


pozdrowienia el Kopyto

erni
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn cze 27, 2005 09:39
Lokalizacja: HollyWoodź
Kontakt:

Post autor: erni » wt kwie 11, 2006 10:40

Mam podobną sytuację ale tylko na benzynie, po przełączeniu na gaz cyka malinowo. Troszkę pochodzi na gazie po czy po przełączeniu na benzynę już jest ok. Zacznę jutro od kopułki.



pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » wt kwie 11, 2006 14:14

kolega miał tak samo. pojechał na ustawienie. mechanik podłączył się pod komputer główny i gazowy , zgrał oba ze sobą i teraz śmiga mu bez problemu.


MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » wt kwie 11, 2006 20:47

pomyslowy pisze:kolega miał tak samo. pojechał na ustawienie. mechanik podłączył się pod komputer główny i gazowy , zgrał oba ze sobą i teraz śmiga mu bez problemu.
nie mozna zgrac tych komputerow ze soba to sa dwie rozne bajki



Awatar użytkownika
l_krupinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lut 27, 2006 12:40
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: l_krupinski » sob kwie 15, 2006 15:01

witam.
ostatnio byłem u jednego mechanika zapytać się czemu rano nie chce chodzic na jeden cylinder i mechanik powiedział że to mogą być przypieczone zawory wydechowe, co wy o tym myślicie???



Combatdude
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt mar 28, 2006 23:39
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Combatdude » sob kwie 15, 2006 22:27

l_krupinski: Mam identyczny problem (mam taką samą wersje silnikową ABS z LPG) odpalam rano zimnego gofera (pali na dotyk) 5 sek pochodzi dobrze i zaczynają się cuda...(telepanie)..... dam mu pochodzić z minutke, przełączam na lpg ....malinka...wszystko cichnie i jest ok, przejade troche na lpg, przełącze na benzynę....jest ok. Problem występuje tylko rano bądz pod długim postoju i całkowitym wystygnięciu silnika. Wymiana świec nie pomogła mam nowe NGK 3 elektrodowe auto dalej warjuje jak jest zimne, resetowałem już komputer od benzyny (4 godziny z odłączonym akumulatorem) też nie pomogło, to napewno nie są zapieczone zawory tak jak napisałeś. Osobiście obstawiam na sonde lambda, i za bogatą mieszanke przy pierwszych minutach pracy (być może dlatego wszystkie te objawy znikają w momencie przełączenia na LPG- wadliwa sonda jest wtedy odcinana i do akcji wchodzi emulator sondy lambda do LPG, który wysyła takie sygnały dla silnika jak sprawna sonda), może sie myle może mam racje dajcie znać jak ktoś coś będzie wiedział w tym temacie....

[ Dodano: 15 Kwi 2006 22:32 ]
l_krupinski, byłbym zapomniał jeżeli będziesz chciał możemy się "meetnąć" dla skonfrontwoania problemu bo aktualnie pracuje i mieszkam w Olsztynie..



Awatar użytkownika
dondawidos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr cze 15, 2005 22:11
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: dondawidos » ndz kwie 16, 2006 01:33

przelaczcie w kompie od gazu sposob emulacji sondy lambda na- typu masa, powinno pomuc

A czy reset kompa (zdjecie klemy na ok 1 godz.) cos pomaga jak takto komp lapie glupoty z jazdy na gazie i trzeba zmienic emulacje lamdy jak pisalem.

Aha i sprawdzcie jeszcze czy macie emulator wtrysku czy moze z oszczednosci gazownik zalozyl wam sam przekaznik odcinajacy wtrysk bo przez to tez moze glupiec. Zamiast emulatora mozna odciac wtrysk przekaznikiem ale trzeba jeszcze dołozyc rezystor 10-20 ohm 5W ktory bedzie sztucznym wtryskiem dla kompa.

POWODZENIA



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » ndz kwie 16, 2006 18:24

dondawidos pisze:przelaczcie w kompie od gazu sposob emulacji sondy lambda na- typu masa, powinno pomuc

A czy reset kompa (zdjecie klemy na ok 1 godz.) cos pomaga jak takto komp lapie glupoty z jazdy na gazie i trzeba zmienic emulacje lamdy jak pisalem.
dokladnie, ale 15 -20 min wystarczy
poszukaj na forum juz duzo o tym bylo


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
mahoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn sie 15, 2005 14:45
Lokalizacja: SPS/SJZ
Kontakt:

Post autor: mahoo » wt kwie 18, 2006 18:48

Właśnie swojego odstawiłem do elektryka, ciekawe czy coś zdziała, oby! jak coś to zaraz napiszę co i jak.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 70 gości