Problem Golf 2 1.6 1987
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem Golf 2 1.6 1987
Witam. Posiadam vw golfa 2 rocznik 1987 benzyna. mam problem dotyczacy sprzegla poniewaz nie wiem jak wymienic. To moje pierwsze autko i nie chcial bym czegos popsuc jak by ktos mogl bardzo prosze zeby mi opisal jak wymienic tarcze sprzeglowa lub dal jakis schemacik. Narazie mnie nie stac na mechanika i dla tego chcial bym to zrobic sam. Dziekuje pozdrawiam
- Thelesia1987
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 17:46
- Lokalizacja: złotów
- Kontakt:
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Nie rób tego sam zabierz pożądne nasadki, dużo lewarków i pinki - kobyłki. a jesli masz podnośnik to super !:D ze spokojem. Bo znienawidzisz swój samochód. P.S zalatw jakiegoś frajera do odkręcania i przykręcania półosiek hehe robota szok!
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
Jak masz kanał to masz komfortową sytuację, Jeśli nie to podnieś sobie auto do góry i dobrze zabezpiecz żeby Ci na głowę nie spadło.
Odepnij sobie klemę "+" z akumulatora. Jeśli masz osłonę pod silnikiem to ściągasz. Odkręcasz półosie przy przegubach wewnętrznych. Odpinasz linkę prędkościomierza i kabel od czujnika biegu wstecznego. Odpinasz kable z rozrusznika, jeden przykręcany drugi na wsówkę. Odpinasz linkę sprzęgła. Odpinasz mechanizm zmiany biegów (2 plastikowe cięgna i jedna zawleczka). Podstawiasz coś pod silnik żeby Ci nie opadł po odkręceniu rozrusznika. Odkręcasz rozrusznik. Odkręcasz od skrzyni te czarne 2 łapy, jedna równolegle do podłużnicy a druga prostopadle za skrzynią. Odkręcasz skrzynie od silnika. Minimalne opuszczasz silnik żeby móc odsunąć skrzynię od niego (bez opuszczenia oprze się o podłużnicę). Wyciągasz skrzynię w dół. Zabierasz się za sprzęgło odkręcasz te śrubki dookoła (kluczyk 9, dwunastokątna), równo sobie odkręcaj wszystkie po trochu. Ściągasz tę obudowę. Wyjmujesz tarczę, jeśli nie wymieniasz docisku to na tym kończy się Twoja praca, składasz w odwrotnej kolejności Jeśli wymieniasz też docisk co Ci polecam to wypinasz ten okrągły drut ze środka docisku wyjmujesz tą okrągłą blachę i 17 albo 19 dwunastokątną odkręcasz docisk. Jak będziesz przykręcał docisk to śruby wkręć na klej do gwintów jeśli nie są nim pociągnięte te nowe które będziesz wkręcał. Kup sobie markowe sprzęgło, nie żaden hart .
Bardzo ważna rzecz to dobrze wycentrować sobie tarczę w docisku, inaczej będzie Ci ciężko z powrotem włożyć skrzynie.
Jak ściągniesz docisk to zwróć uwagę czy nie cieknie Ci uszczelniacz na wale, jeśli tak to warto go od razu wymienić.
Pozdrawiam i miłej zabawy.
Odepnij sobie klemę "+" z akumulatora. Jeśli masz osłonę pod silnikiem to ściągasz. Odkręcasz półosie przy przegubach wewnętrznych. Odpinasz linkę prędkościomierza i kabel od czujnika biegu wstecznego. Odpinasz kable z rozrusznika, jeden przykręcany drugi na wsówkę. Odpinasz linkę sprzęgła. Odpinasz mechanizm zmiany biegów (2 plastikowe cięgna i jedna zawleczka). Podstawiasz coś pod silnik żeby Ci nie opadł po odkręceniu rozrusznika. Odkręcasz rozrusznik. Odkręcasz od skrzyni te czarne 2 łapy, jedna równolegle do podłużnicy a druga prostopadle za skrzynią. Odkręcasz skrzynie od silnika. Minimalne opuszczasz silnik żeby móc odsunąć skrzynię od niego (bez opuszczenia oprze się o podłużnicę). Wyciągasz skrzynię w dół. Zabierasz się za sprzęgło odkręcasz te śrubki dookoła (kluczyk 9, dwunastokątna), równo sobie odkręcaj wszystkie po trochu. Ściągasz tę obudowę. Wyjmujesz tarczę, jeśli nie wymieniasz docisku to na tym kończy się Twoja praca, składasz w odwrotnej kolejności Jeśli wymieniasz też docisk co Ci polecam to wypinasz ten okrągły drut ze środka docisku wyjmujesz tą okrągłą blachę i 17 albo 19 dwunastokątną odkręcasz docisk. Jak będziesz przykręcał docisk to śruby wkręć na klej do gwintów jeśli nie są nim pociągnięte te nowe które będziesz wkręcał. Kup sobie markowe sprzęgło, nie żaden hart .
Bardzo ważna rzecz to dobrze wycentrować sobie tarczę w docisku, inaczej będzie Ci ciężko z powrotem włożyć skrzynie.
Jak ściągniesz docisk to zwróć uwagę czy nie cieknie Ci uszczelniacz na wale, jeśli tak to warto go od razu wymienić.
Pozdrawiam i miłej zabawy.
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 22:33 przez qbanczyk691, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 394 gości