zdalne odpalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

martinexx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lis 03, 2007 11:47
Lokalizacja: east side
Kontakt:

zdalne odpalanie

Post autor: martinexx » ndz maja 09, 2010 22:21

witam. zakupilem alarm z funkcja zdalnego odpalania i mam zamiar to podlaczyc i dlatego moje pytanie: moze ktos ma pomysl jak zrobic czujnik biegu jalowego? no chyba ze juz taki czujnik jest w golfie..
kolejna sprawa to sygnal obrotow silnika. moze wie ktos jaki kolor ma kabel tego sygnalu i gdzie go najlepiej namierzyc
oraz ostatnia sprawa to potrzebuje podlaczyc jeszcze jeden przewod do kontrolki zarzenia sie swiec. wie ktos gdzie najlepiej sie w to wpiac?

pozdrawiam



RZT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pn lut 08, 2010 02:44
Lokalizacja: Pionki

Post autor: RZT » ndz maja 09, 2010 22:33

jak zrobic czujnik b iegu jalowego mysle zeby go zrobic na wybieraku albo skrzyni przy odwarzniku a reszty szukac w liczniku przy podlaczeniu go :grin:


[size=85][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4058206#4058206][color=#FF0000]Szczurek Mk3 1,9 TDi GT bys RZT[/color][/url]

[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn maja 10, 2010 05:49

Kontrolka świecy żarowej to o pin 20 zestawu wskaźników. Sygnał obrotów też tam znajdziesz - na pinie 7. A odnośnie czujnika biegu jałowego - może jakiś mikroswitch (lub układ kilku) na dźwigni? Ja bym to spiął jeszcze z hamulcem ręcznym, tzn. że tylko przy zaciągniętym i na luzie odpali zdalnie...
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 05:50 przez tjwasiak, łącznie zmieniany 1 raz.



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn maja 10, 2010 09:14

Pamiętaj o immo!


pzdr
zyggy

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn maja 10, 2010 09:16

Na to są przecież lekarstwa.



martinexx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lis 03, 2007 11:47
Lokalizacja: east side
Kontakt:

Post autor: martinexx » pn maja 10, 2010 20:32

tjwasiak pisze:Kontrolka świecy żarowej to o pin 20 zestawu wskaźników. Sygnał obrotów też tam znajdziesz - na pinie 7.
rozumiem ze chodzi o jakas wtyczke dochodzaca do wskaznikow.. ? a moze zle rozumiem? piny sa tam podpisane? jeszcze nie zagladalem pod licznik wiec nie wiem jak to tam wyglada..

a co do recznego to juz myslalem o nim i wykluczylem go poniewaz i tak go zawsze zaciagam.. mysle ze jakis czujnik biegu jalowego bylby wystarczajacy.. tylko narazie nie mam konkretnego pomyslu na jego wykonanie..

a co do immo to najprostsza droga by bylo przyklejenie kostki z kluczyka kolo kierownicy :jezor:
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 20:37 przez martinexx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn maja 10, 2010 21:13

martinexx pisze:jak zrobic czujnik biegu jalowego
Po co Ci bawić się w takie bajery to będzie rzeźbienie podepnij pod kontrolkę ręcznego i będzie git. Z tego co wiem to w tych systemach to jest równoważne, przecież chyba myślisz co robisz i nie zostawisz samochodu na biegu jak będzie pracował.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

martinexx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lis 03, 2007 11:47
Lokalizacja: east side
Kontakt:

Post autor: martinexx » pn maja 10, 2010 21:18

hehe no jak bedzie pracowal to raczej trudno by go bylo zostawic na biegu.. :helm:

bardziej mi chodzilo o taka sytuacje ze jakbym zostawil na biegu i mi sie niechcacy w kieszeni wcisnal przycisk na pilocie lub cos takiego..



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn maja 10, 2010 22:07

martinexx pisze:bardziej mi chodzilo o taka sytuacje ze jakbym zostawil na biegu i mi sie niechcacy w kieszeni wcisnal przycisk na pilocie lub cos takiego..
No fakt sorek nie pomyślałem o tym. Coś mi się ubzdurało że to jakis turbo timer ma być.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości