szarpie podczas jazdy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
szarpie podczas jazdy
Siemanko panowie moj 1Z szarpie podczas jazdy czym to moze byc spowodowane czyscilem wtyczke od nastawnika psikalem wd nic nie daje nastawnik czyszczony pol roku temu brak falusa brak szrpania na 4 5 biegu tylko przerywa jak by mu wachy zbraklo dodam zze brak powietrza w przewodach co to moze byc pomocy
POZDRO 600
POZDRO 600
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 22:50 przez RZT, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=85][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4058206#4058206][color=#FF0000]Szczurek Mk3 1,9 TDi GT bys RZT[/color][/url]
[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]
[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]
jak odpale chodzi normalnie od czasu do czasu go poszarpie jak jade szarpie go tak jak by mu cieczki zbraklo niezaleznie czy przyspieszam czy jade stala predkoscia wlasnie wrocilem z trasy do 100 go nie szarpie obrty 2tys z groszem nic nie bylo jechalem tak do 3tys i go zaczelo zucac jak kota po tyfusie i ustalo szarplo go z 6 razy podpiolem go pod waga i wyskoczylo mi uszkodzony pedal gazu i uszkodzony modul sterujacy skasowalem bledy i znowu odczytalem i znowu wyskoczyl blad uszkodzony modul sterujacy skasowalem i pare razy znowu odczytalem i jak narazie nie wyskakuje
[size=85][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4058206#4058206][color=#FF0000]Szczurek Mk3 1,9 TDi GT bys RZT[/color][/url]
[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]
[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
nie chce zakładać nowego tematu a moja sytuacja jest bardzo podobna, silnik 1.9 TD (AAZ) szarpie tylko przy lekkim (naprawdę delikatnym) dodawaniu gazu przy obrotach około 2000 na nieco wyższych lub nizszych obrotach też da się to zauwazyć, ogólnie problem znika na wyższych obrotach tak od około 2500 lub przy mocniejszym wciśnieciu gazu też zaczyna przyszpieszać i juz nie przerywa...
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sprawdż sobie kolego czy coś złego nie dzieje się z nieszczęsnym dolnym kołem pasowym w naszych AAZ -etach .Bo wymieniony boost pin (pamiętam )może szybko dobić kończący się klin na wale .Jeżeli tam wszystko jest ok. to masz problem z pompą lub wtryskami z naciskiem na któryś wtrysk .Wykręć i daj do sprawdzenia.mateusz_kajtek pisze:nie chce zakładać nowego tematu a moja sytuacja jest bardzo podobna, silnik 1.9 TD (AAZ) szarpie tylko przy lekkim (naprawdę delikatnym) dodawaniu gazu przy obrotach około 2000 na nieco wyższych lub nizszych obrotach też da się to zauwazyć, ogólnie problem znika na wyższych obrotach tak od około 2500
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 10:45 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
munior, koło pasowe było wymieniane i klin sprawdzony, wszystko chodzi równo nic się nie gibie, a to szarpanie jest od kąd pamiętam ale jakoś wcześniej nie interesowałem się tym tylko wcisnąłem mocniej na gaz i szarpanie ustawało...
[ Dodano: 11 Maj 2010 14:51 ]
i dodam że ogólnie przy zmianie biegów trzeba umieć się z autem obchodzić naprawdę delikatnie żeby nie szarpało przy zmianach biegów przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, ja z autekiem jestem obyty to jeżdże płynnie ale jak ktos wsiada po raz pierwszy to zdecydowanie jazda szarpana bo auto bardzo czułe tj przy puszczaniu sprzęgła jest dosłownie punkt w którym auto reaguje, w benzynie rodziców sprzegło jest bardziej plynne czy to ze względu na wiek auta, zuzycie sprzęgła itp?
[ Dodano: 11 Maj 2010 14:51 ]
i dodam że ogólnie przy zmianie biegów trzeba umieć się z autem obchodzić naprawdę delikatnie żeby nie szarpało przy zmianach biegów przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, ja z autekiem jestem obyty to jeżdże płynnie ale jak ktos wsiada po raz pierwszy to zdecydowanie jazda szarpana bo auto bardzo czułe tj przy puszczaniu sprzęgła jest dosłownie punkt w którym auto reaguje, w benzynie rodziców sprzegło jest bardziej plynne czy to ze względu na wiek auta, zuzycie sprzęgła itp?
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No to teraz nie bardzo wiem czy problem masz ze sprzęgłem czy z nie równą pracą silnika .Bo to dwie zupełnie różne rzeczy i objawy są diametralnie różne .Jezeli silnik na jałowym zarówno przy powolnym dodawaniu gazu jak i przy gwałtownym chodzi równo w pełnym zakresie obrotów to masz problem prawdopodobnie ze sprzegłem a nie z nierówną pracą silnika .mateusz_kajtek pisze:i dodam że ogólnie przy zmianie biegów trzeba umieć się z autem obchodzić naprawdę delikatnie żeby nie szarpało przy zmianach biegów przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, ja z autekiem jestem obyty to jeżdże płynnie ale jak ktos wsiada po raz pierwszy to zdecydowanie jazda szarpana bo auto bardzo czułe tj przy puszczaniu sprzęgła jest dosłownie punkt w którym auto reaguje, w benzynie rodziców sprzegło jest bardziej plynne czy to ze względu na wiek auta, zuzycie sprzęgła itp?
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 23:14 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
silnik chodzi równo chodzi o to ze to sprzęgło jest bardzo czułe i łapie w jednym punkcie, i też o to że jak jadę na jakims biegu to gdy puszcze gaz to czuć najpierw szarpnięcie autem i dopiero zwalnianie i to samo gdy dodaje gazu, najpierw szarpnięcie i zaczyna przyspieszać, poprostu nie dzieje się to płynnie tak jak bym chciał...
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Coś masz na 100%nie halo ze sprzęgłem .Nie wiem jak jest w golfie ale jeżeli tak jak u mnie w audi to może to być albo pompka sprzęgła albo siłownik w skrzyni .Możliwe też że coś jest nie tak z samym sprzęgłem .A to sprawdziłeś? : silnik na jałowym zarówno przy powolnym dodawaniu gazu jak i przy gwałtownym chodzi równo w pełnym zakresie obrotów ?Bo w dalszym ciągu nie wiadomo czy to wina nierówno pracującego silnika czy sprzęgła .A to dwie zupełnie różne rzeczymateusz_kajtek pisze:silnik chodzi równo chodzi o to ze to sprzęgło jest bardzo czułe i łapie w jednym punkcie, i też o to że jak jadę na jakims biegu to gdy puszcze gaz to czuć najpierw szarpnięcie autem i dopiero zwalnianie i to samo gdy dodaje gazu, najpierw szarpnięcie i zaczyna przyspieszać, poprostu nie dzieje się to płynnie tak jak bym chciał...
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 11:40 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
munior, troche zamieszania narobiłem, sprzegło raczej ok, szrapanie występuje w przypadkach:
1 - gdy zmienię bieg, odpuszcze sprzęgło i zdecydowanie nacisnę na gaz (wtedy jest jedno szarpnięcie - reakcja na gaz, być może to normalne)
2 - w zakresie obrotów około 2000 (na mniejszych obrotach też) niemal na każdym biegu ale tylko przy naprawdę delikatnym naciskaniu gazu (bo gdy wcisnę mocniej na gaz to już zaczyna płynnie przyspieszać) lub nawet przy trzymaniu go na obrotach około 2000 cały czas podczas jazdy to tez jest wyczuwalne to podszarpywanie, i tak jak wcześniej pisałem, gdy mocniej wcisne na gaz to przestaje podszarpywać i płynnie sie rozpędza...
1 - gdy zmienię bieg, odpuszcze sprzęgło i zdecydowanie nacisnę na gaz (wtedy jest jedno szarpnięcie - reakcja na gaz, być może to normalne)
2 - w zakresie obrotów około 2000 (na mniejszych obrotach też) niemal na każdym biegu ale tylko przy naprawdę delikatnym naciskaniu gazu (bo gdy wcisnę mocniej na gaz to już zaczyna płynnie przyspieszać) lub nawet przy trzymaniu go na obrotach około 2000 cały czas podczas jazdy to tez jest wyczuwalne to podszarpywanie, i tak jak wcześniej pisałem, gdy mocniej wcisne na gaz to przestaje podszarpywać i płynnie sie rozpędza...
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie normalne .Coś masz nie halo z pompą wtryskową albo z wtryskami(wtryskiem).Nie ma innego sposobu żeby się upewnić jak wykręcić i dać do sprawdzenia wtryski .mateusz_kajtek pisze:1 - gdy zmienię bieg, odpuszcze sprzęgło i zdecydowanie nacisnę na gaz (wtedy jest jedno szarpnięcie - reakcja na gaz, być może to normalne)
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 72 gości