Porównanie 1.8T AGU/AUM/ARZ do 1.9 TDI ARL
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:47
- Lokalizacja: Warszawa
Ja wybierałem auto które daje dużo frajdy z jazdy i wybrałem Leona 1.8T mogłem wybrać ARL'a ale aby kupic tak zadbany egzemplarz trzeba było by z 5 tysiecy wiecej dac wiec to sie mijało z celem kiedy robie 20 tysiecy rocznie . Ja moją serią 180 km bez wiekszych problemów wciągałem arle + . Dodam że mam tylko wydech zrobiony
''Mamo , Mamo czemu Ci ludzie klękają ? A, bo to syneczku Cupra jedzie''
Kavior, zgodze sie z toba kolego. Niutony to nie wszystko.
Diesel ma maly zakres w ktorym dysponuje mocna i tymi mega niutonami.
1.8T od 2k do 5,5k ciagnie , wiec zakres nam sie zwieksza.
Diesel - 6 biegow
Benzyna - 5 biegow.
Przy benzynie zyskujemy o 1 bieg mniej + to ze ciagnie w prawie pelnym zakresie obrotow.
Benzyna - lzejsza od Diesla.
Ja wazylem swojego GTI to waga wykazala 980KG, wiec jakby nie bylo mniejsza waga od Diesla.
Moc 150Km w obu przypadkach.
Spalanie na korzysc diesla.
Natomiast start z kreski, niestety ale tutaj benzyna ma wieksze szanse.
Oczywiscie mozna by jeszcze pofilozofowac na temat oktanow i jakosci benzyny...
W kazdym badz razie seryjne 1.8T jest w stanie obejechac seryjnego ARL-a. Swoj wywod podpieram doswiadczeniem jakie mnie spotkalo jezdzac zarowno 1.8T jak i ARL-em. Pewnie dieslowcy sie nie zgodza, ale coz po to jest forum zeby dyskutowac
Pozdro
Diesel ma maly zakres w ktorym dysponuje mocna i tymi mega niutonami.
1.8T od 2k do 5,5k ciagnie , wiec zakres nam sie zwieksza.
Diesel - 6 biegow
Benzyna - 5 biegow.
Przy benzynie zyskujemy o 1 bieg mniej + to ze ciagnie w prawie pelnym zakresie obrotow.
Benzyna - lzejsza od Diesla.
Ja wazylem swojego GTI to waga wykazala 980KG, wiec jakby nie bylo mniejsza waga od Diesla.
Moc 150Km w obu przypadkach.
Spalanie na korzysc diesla.
Natomiast start z kreski, niestety ale tutaj benzyna ma wieksze szanse.
Oczywiscie mozna by jeszcze pofilozofowac na temat oktanow i jakosci benzyny...
W kazdym badz razie seryjne 1.8T jest w stanie obejechac seryjnego ARL-a. Swoj wywod podpieram doswiadczeniem jakie mnie spotkalo jezdzac zarowno 1.8T jak i ARL-em. Pewnie dieslowcy sie nie zgodza, ale coz po to jest forum zeby dyskutowac
Pozdro
hunterek, 980 kg ?! Waga jakaś chyba musiała być nie do końca sprawna ja w dowodzie mam wpisane 1270 kg, ostatnio ważyłem auto na 18 calowych kołach i wyszło mi równo 1300 kg. Nie wierzę że miedzy naszymi autami jest 320 kg różnicy to nie możliwe. Poza tym to co napisałeś było tak nie wyobrażalne że aż zasięgnąłem danych ze strony vwgolf.pl i proszę bardzo ---> http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/
Masa własna = 1287 więc coś z tą Twoją wagą mocno nie tak. Aczkolwiek zgadzam się że 1.8T objeżdża 1.9 ARL startując z kreski, z jazdy powiedzmy z 3 biegu nie było mi dane sprawdzić.
Masa własna = 1287 więc coś z tą Twoją wagą mocno nie tak. Aczkolwiek zgadzam się że 1.8T objeżdża 1.9 ARL startując z kreski, z jazdy powiedzmy z 3 biegu nie było mi dane sprawdzić.
Nie mam powodów, aby zaniżać wagę auta. Golf był ważony w ASO Seat/VW gdzie był poddany dokładnej diagnozie. W zbiorniku jak dobrze pamiętam było w granicach 1/4 paliwa.
W wolnej chwili przewale dokumenty i zamieszczę dane. Nie zmienia to faktu, że to co w dowodzie wbite nie musi być zgodne z prawdą. Głupim przykładem są źle wprowadzane dane do systemu przez urzędników. Spotkałem się osobiście z sytuacjami źle wprowadzonych pojemności silników, wag samochodów i innych dość istotnych rzeczy.
Z 3 biegu samochody idą w miarę równo. ok. 160-200 zaczyna się gonitwa z uciekającym 1.8T
W wolnej chwili przewale dokumenty i zamieszczę dane. Nie zmienia to faktu, że to co w dowodzie wbite nie musi być zgodne z prawdą. Głupim przykładem są źle wprowadzane dane do systemu przez urzędników. Spotkałem się osobiście z sytuacjami źle wprowadzonych pojemności silników, wag samochodów i innych dość istotnych rzeczy.
Z 3 biegu samochody idą w miarę równo. ok. 160-200 zaczyna się gonitwa z uciekającym 1.8T
- roboform550
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
- Lokalizacja: prawie Kalisz
- Kontakt:
moje mk4 1.8 wolnossak pół zbiornika paliwa i pół butli LPG na 225/45/17 z oponami yokohama i fele ats 1380 kilogramów
-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:47
- Lokalizacja: Warszawa
Ja np swoim seryjnym 1.8T 180 km robiłem ARLa po programie TDI tylko dają uczucie że tak wciska heh . Hunterek a możesz zrobic porównanie ARL'a do 1.8T bo ja nigdy nie jezdziłem ARL'lem heh ..
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 00:47 przez Konrad20vt, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości