VW passat 2,0 przymulony i dziwne problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

VW passat 2,0 przymulony i dziwne problemy

Post autor: walus501 » pn maja 10, 2010 14:45

Witam.
mój Passat ma uszkodzoną sonde- nie daje sygnału.
samochód jeździ jako tako nie ma mocy, ciężko sie wkręca- bez życia jak na 2.0.
kupuje nowa sondę zakładam i na zimnym silniku jest lepiej ale gdy sie rozgrzeje to już lipa. przezywa głośno chodzi jechać sie nie da. zeby sie zebrał trzeba przytrzymac pedła gazu w podłodze. on pomyśli z 6 sekund i po chwili ruszy. po zmianie biegu to samo.
po wymianie wyskoczyły błędy:
65535 uszkodzony moduł sterujący. nie autoryzowane
19779 nieznany kod błędu zbyt duża oporność
8224 nieznany kod błędu zbyt duża oporność.
co to moze być uszkodzone??

samochód zachowuje sie tak samo na lpg jak i na pb
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 14:45 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn maja 10, 2010 15:37

a LPG zwykły czy sekwencja??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » pn maja 10, 2010 15:47

sekwencja Zenita.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn maja 10, 2010 16:36

a dobrze zapala?? Dusi się gdy jest ciepły czy nie ma to żadnego znaczenia??
przepływka do sprawdzenia i czujnik temp silnika
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 16:46 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » pn maja 10, 2010 17:40

zapala od razu.
na wolnych obrotach normalnie pracuje.
silnik sie rozgrzeje i jeszcze gorszy muł jest.
przepływke sprawdzałem (podmieniałem z kolegi przepływke)
czujnik temp to tez chyba nie. odłączę go i tak samo. nic lepiej nic gorzej


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn maja 10, 2010 17:55

a jak lambde odłączysz to też jest tak samo??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » pn maja 10, 2010 18:04

na odłączonej i na nowej jest tak samo: na zimnym silniku jest lepiej ale gdy sie rozgrzeje to już lipa. przezywa głośno chodzi jechać sie nie da. zeby sie zebrał trzeba przytrzymac pedła gazu w podłodze. on pomyśli z 6 sekund i po chwili ruszy. po zmianie biegu to samo.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn maja 10, 2010 18:07

hmmmmm dziwna rzecz... rozumiem, że takie rzeczy jak kable świece kopułka itd to w pierwszej kolejności poszły do wymiany... zapłon prawidłowo ustawiony??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » pn maja 10, 2010 18:21

świece, kopułka palec cewka, aparat zapłonowy, przepływka sprawdzana i czujnik temp. komputer podmieniałem.
mechanik sprawdzał zapłon ze 3 razy.
w ogóle siedził nad nim ze 2 dni i nie wiedział co jest.

samochód nie kopci i nie strzela.
swiece sa w stanie dobrym wyglądają one ja na 1 zdjeciu
Obrazek


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn maja 10, 2010 18:54

no to żeś nam dał zagwozdkę... a powiedz mi jeszcze to stało się nagle tak z dania na dzień czy stopniowo przestawał jeździć??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » pn maja 10, 2010 18:59

jadę do kolesia (mechanik. ma nawet porządny zakład) i podłączami Passata pod kompa (st 2000 czy coś takiego. tak przenośny komp.) sprawdzał ma ABS i nie mógł sie podłączyć. wszedł w silnik by sprawdzić czy sie z silnikiem może połączyć. połączył sie i wyszedł i od tamtego czasu czułem spadek mocy. po jakimś czasie mi zaczął się zapłon przestawiać. wróciłem do niego i mi go ustawił ale to już nie było to co wcześniej. i teraz jest trochę gorzej ale się nie pogarsza.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn maja 10, 2010 19:23

to już w ogóle dziwna akcja... i ECU raczej nic do tego nie ma bo na gazie by Ci jechał gdyby coś było nie tak z ECU od benzyny... ja szukałbym usterki w czymś co ma wpływ na gaz i PB jakimś czujniku... może hall albo spalania stukowego (on zmienia wartość kąta wyprzedzenia zapłonu jeśli wykryje spalanie stukowe) ale to nich potwierdzą bardziej doświadczeni koledzy ja nie chciałbym w błąd wprowadzać albo naciągać na koszty


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » pn maja 10, 2010 23:25

ecu silnika podmieniałem i to samo. a może centralka od lpg coś manipulować ecu??


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 10, 2010 23:46

sprawdź od początku ustawienie rozrządu i zapłonu, zbieranie się od wyższych obrotów to typowy objaw błędów w tym. I sprawdź czy nie przytrafiło ci się coś tak fatalnego jak mnie ostatnio, czyli zerwanie klina pod kółkiem rozrządu na wale ,popatrz czy jeśli znak OT widoczny jest w otworze nad kołem zamachowym, to równocześnie widać że znak OT na kole pasowym pasuje do znaku (strzałki) na obudowie rozrządu. Z tej awari może wynikać przestawianie się zapłonu. Wówczas naprawa droga - wał do wymiany lub drogiej regeneracji
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 23:48 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 430 gości