N75 zacina się?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
N75 zacina się?
Witam
Mam pytanko co do działania zaworu N75. Jest on teoretycznie sprawny w moim samochodzie ma jakies 10kkm.
Zauważyłem, że samochód nie ma dołu więc go zmostkowałem i zaczął jechać.
I teraz mam pytanie czy to normalne ze jest odczuwalna różnica jeżeli podłączymy turbo omijając zawór? Kosmosu nie ma, ale da się odczuć.
Czy tak ma być czy ten zawór już się popsuł?
Dzięki za odp.
Mam pytanko co do działania zaworu N75. Jest on teoretycznie sprawny w moim samochodzie ma jakies 10kkm.
Zauważyłem, że samochód nie ma dołu więc go zmostkowałem i zaczął jechać.
I teraz mam pytanie czy to normalne ze jest odczuwalna różnica jeżeli podłączymy turbo omijając zawór? Kosmosu nie ma, ale da się odczuć.
Czy tak ma być czy ten zawór już się popsuł?
Dzięki za odp.
Zrobiłem logi.
Zobaczcie na to:
http://vaglog.rtnet.pl/c1928_12351.html
http://vaglog.rtnet.pl/c1928_12352.html
http://vaglog.rtnet.pl/c1928_12353.html
http://vaglog.rtnet.pl/c1928_12354.html
Jeden jest ze zmostkowanym n75 az do trybu awaryjnego.
Wychodzi na to że coś tu nie śmiga w tym aucie.
Przepływka do czyszczenia?? Dlaczego tnie dawki z dołu?
Zobaczcie na to:
http://vaglog.rtnet.pl/c1928_12351.html
http://vaglog.rtnet.pl/c1928_12352.html
http://vaglog.rtnet.pl/c1928_12353.html
http://vaglog.rtnet.pl/c1928_12354.html
Jeden jest ze zmostkowanym n75 az do trybu awaryjnego.
Wychodzi na to że coś tu nie śmiga w tym aucie.
Przepływka do czyszczenia?? Dlaczego tnie dawki z dołu?
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Wiesz co ta turbina to już oliwe mi na wydech puszcza. oleju ubywa gdzies 100-200 ml/1000km. W dolot tez troche daje bo odma juz od dawna wywalona a tam jeszcze mokro.
Kat jest raczej zdrowy auto ma dopiero 200kkm, ale z drugiej strony mógł się już zapchać jak mu ta turbina cały czas paćka olejem.
Wszystkie wężyki podciśnienia są nowe.
Co zrobić żeby pompowało tak jak na zmostkowanym od dołu. Oczywiście narazie nie mam zamiaru turba wymieniać poczekam aż się rozleci.
Kat jest raczej zdrowy auto ma dopiero 200kkm, ale z drugiej strony mógł się już zapchać jak mu ta turbina cały czas paćka olejem.
Wszystkie wężyki podciśnienia są nowe.
Co zrobić żeby pompowało tak jak na zmostkowanym od dołu. Oczywiście narazie nie mam zamiaru turba wymieniać poczekam aż się rozleci.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Tj mówiłem n75 jest nowy fabrycznie ma 10 tys km po takim małym przebiegu by się zajechał????damcio151 pisze:podmień n75 z n18 na razie
Pod koniec tygodnia wykombinuję jakiś sprawny zawór w takim razie.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Ponieważ już wcześniej kombinowałem i on niestety też niedomaga, a że egr jest odłączony to nie robi mi to różnicy.czemu masz kombinować z załatwianiem innego zaworka ? przecież masz na miejscu n18
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
nieintegracyjne czyszczenie zaworów N75 / N18
Posiada ktoś sprawdzony patent na czyszczenie ( bez otwierania ) zaworów elektro-magnetycznych: N75 i N18 ?
Jakim płynem przemywać/moczyć ?
Jakim płynem przemywać/moczyć ?
PS: szukam użytkowników TDI w Elblągu
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Psiknij wd 40 lub czymś podobnym .Jeżeli wogóle pomoże to na krótko.Te zaworki ze względu na specyfikę pracy zużywają się mechanicznie i czyszczenie na nie wiele się zdaje.Jedyne skuteczne rozwiązanie to wymiana na nowy o ile oczywiście jesteś pewien że to wina zaworkacruse pisze:Posiada ktoś sprawdzony patent na czyszczenie ( bez otwierania ) zaworów elektro-magnetycznych: N75 i N18 ?
Jakim płynem przemywać/moczyć ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 95 gości