Którędy poprowadzić nowe sztywne przewody po belce?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 17:57

mate64 pisze:Generalnie u mnie ori przewody "wiły sie" po ramieniu belki, tak jakby był zostawiony zapas jakoś tak:
ok dzieki. Choć mm wiecej wiem tym mniej wiem. :)Ogolnie freestyle z tymi przewodami widzę. Każdy ma inaczej :)
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 18:00 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » ndz maja 09, 2010 17:57

sas_gti pisze:mate64, to skasuj tego posta, bo po zmianie jego tresci sie niezly burdel zronil i nie wiadomo o co chodzi.
nie da się

[ Dodano: 09 Maj 2010 17:58 ]
tylko wy mówicie o 2 różnych sprawach jeden o łączniku belki a drugi o sprężynkach na przewodach


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 17:59

Michaś_1977 pisze:W/g mnie i ETKA -4szt. (po 2 na stonę)
Mówisz o elemencie "1" czy "18A" ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 09, 2010 18:00

sas_gti pisze:Im wiecej wiem tym mniej wiem. Ogolnie freestyle z tymi przewodami widzę. Każdy ma inaczej :)
Nie stresuj się...ja mam tak jak ori :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 18:04

Michaś_1977, ja caly czas pisalem o blaszkach wczepianych w belkę czyli 18A - ten element występujew 2 szt.
O tych blaszkach sprezynujących nie było w ogóle do tej pory mowy ale jeśli już o nich też rozmawiany to ich będzie chyba z 6. Po dwie przy przwedach elastycznych belka-buda i po jednej przy łaczeniu przewodu elstycznego ze sztywnym przyzaciskach. Zresztą ja kupiłem 10 sztuk :) ale zbaczamy trochę z tematu. Koniec Offtopica.
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 18:05 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » ndz maja 09, 2010 18:07

sas_gti, w sumie obydwaj macie poniekąd racje. Każda z tych blaszek sprężynujących jest przy tych uszach na belce. Przewody układaj od uszu do uszu i będzie gites. nadmiar będziesz musiał zawijać :bigok:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 18:08

jeden przewód już sobie wczoraj zarobiłem i dziś miałem robić drugi i je zaginać po belce ale coś mi się wydaje, że ten zrobiony wczoraj będzie za krótki (okolo 48 cm zrobiłem :p)

[ Dodano: Nie Maj 09, 2010 18:11 ]
mate64 pisze:. Przewody układaj od uszu do uszu i będzie gites.
Zastnawiam się tylko dlaczego tutaj przewód nie jest zamocowany przy zacisku to takiego właśnie ucha tylko wisi sobie w powietrzu.
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 18:08 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 09, 2010 18:22

sas_gti pisze:Zastnawiam się tylko dlaczego tutaj przewód nie jest zamocowany przy zacisku to takiego właśnie ucha tylko wisi sobie w powietrzu.
Ponieważ ktoś go przykręcił do belki za pomocą blaszek i w ten sposób wyeliminował drgania.
Poza tym nie widać tutaj takich uchwytów...
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 18:23 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 18:27

Michaś_1977 pisze:Ponieważ ktoś go przykręcił do belki za pomocą blaszek i w ten sposób wyeliminował drgania.
tylko że ja mówię o tym elastycznym a nie tym sztywnym.
Myślę, że tu nie chodzi o drgania (choć pewnie też i o to) tylko o to że zacisk w miarę zużywania się klocka przesuwa się na prowadnicy co zmienia położenie/naprężenie przewodu hamuclowego. W bębnach nie ma tego problemu, i w bębnach nie ma przewodu elastycznego przy kole bo nie jest potrzebny, dlatego przewód sztywny wchodzi sobie od razu w cylinderek hamulcowy.
Uważam że w hamulcah tarczowych punkt połączenia przewodu gumowego ze sztywnym powinien być solidnie zamocowany do belki i tak właśnie to będę robił u siebie.
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 18:30 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 09, 2010 18:35

Uważam że w hamulcah tarczowych punkt połączenia przewodu gumowego ze sztywnym powinien być solidnie zamocowany do belki i tak właśnie to będę robił u siebie.
Słusznie.
Tutaj widać,że ktoś odstawił kichę i ma to gdzieś.
Powodzenia w pracy życzę :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt maja 11, 2010 00:50

marianmk2 pisze:czym je moge zastąpić??
jutro będę zamawiał nowe w ASO więc mogę dać znać ile kosztują. Podejrzewam, że nie będą drogie.

Sluchajcie a do zacisków od mk4 i standardowych jarzm od mk2 trzeba dać które klocki?
Od mk2 czy od mk4?
jarzma są takie jakby co http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL

[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 00:48 ]
aha dodam, że różnica miedzy klockami jest tylko w grubości :
mk2 15mm
mk4 17mm
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 00:54 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt maja 11, 2010 11:34

klip o nr 445 955 846 - za dwie sztuki będzie do zapłaty jakieś 2-3 zł, ale odbiór mam na przyszły tydzien. Nie ma tego na miejscu, nie ma w Poznaniu wiec bedzie jechać z DE ale jest.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 128 gości