Którędy poprowadzić nowe sztywne przewody po belce?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Którędy poprowadzić nowe sztywne przewody po belce?

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 16:47

Hej.
Przekładam hamulce w bębnów na tarczówki i nie wiem któredu pociągnąć sztywne przewody hamulcowe.
Na pewno macie jakieś fotki na których to widać. Przejrzałem allegro ale tam są słabe zdjęcia i zwykle nie z tej strony co są przewody.
Dodam że zaciski idą od mk4 i przewody do zacisków od passata ale to nie zmienia wiele.
Przewody miedzane właśnie dziś chciałem podoginać i nie wiem któredy je poprowadzić żeby było bezpiecznie. Za pomoc oczywiscie rozdam punkty. pozraVWiam
EDIT: tak, chodzi o mk2
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 17:21 przez sas_gti, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 17:20

bębny mam teraz . mogę sprawdzić u siebie ale w tarczówkach jest nieco inaczej. Dzięki za dobre chęci.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 09, 2010 17:23

sas_gti, tak jak na zdjęciu.Druga strona tak samo.
Kółkiem zaznaczyłem jeden z metalowych kołków na które nasadzane są specjalne klipsy trzymające rurki.
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 17:33 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 17:33

Michaś_1977, dzieki świetna fota
Mam tylko małe wątpliwości
Przewody które wkręca się w zacisk z jednej strony, z drugiej strony przechodzą przez takie blaszki mocowane do belki.
Zaznaczyłem to miejsce u Ciebie.
Obrazek
Obrazek

To wyżej to jest jakaś przeróbka ? Pytam bo standartowo tam jest takie rozwiąznie, taka zardzewiała blaszka wczepiana w belkę i przez nią przechodzi oczko przwodu. widocznie na ponizszym zdjęciu (zdjęcie zapozyczone z naszego forum)
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 17:36 przez sas_gti, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 09, 2010 17:37

Tak,oczywiście muszą być jeszcze te blaszki,żeby przewody nie "dyndały" się w tych uchwytach.Muszą być 4 takie blaszki,po 2 na każdą rurkę.
Mam nadzieję,że się rozumiemy,bo trochę się zagmatwało :grin:

[ Dodano: 09 Maj 2010 17:41 ]
Ta blaszka,która jest na Twojej fotce taka pordzewiała u mnie też jest,tylko słabo ją widać...musiałem ją nagiąć trochę do dołu,bo gumowy wężyk trochę za długi kupiłem...
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 17:39 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 17:45

nie no zaraz zaraz, te konkretnie blaszki są tylko 2. Wiem to akurat na pewno. Jedna wczepiana przy lewym zacisku a druga przy prawym. Tam dalej oczywisćie są kolejne mocowania przewodów w miejsach gdzie sztywny przwód przchodzi znowu w gumowy. W kazdym takim miejscu przewód musi być zamocowany do belki bądź budy na sztywno to wiadomo.
Teraz pytanie czy te blaszki będą dobre do zamocowania w nich przewodów z passata czy będę musiał dorabiać jakieś mocowanie.
A tutaj takie jeszcze zdjęcie, jak widać przewody puszczone zupełnie inaczej, (i bez zamocowania przwdowu chyba!!!)
Obrazek
mi to sie nie podoba dlatego pytałem o to jak to powinno wyglądać.
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 17:46 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » ndz maja 09, 2010 17:47

Obrazek

tutaj chyba ABS jest
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 17:49 przez mate64, łącznie zmieniany 2 razy.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 17:48

Michaś_1977, A ty z czego masz zaciski?
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 17:56 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » ndz maja 09, 2010 17:53

sas_gti pisze:mate64 napisał/a:
na zdjęciu są tarczo bębny i zupełnie inaczej idą przewody
co są? Nie kumam. Na zdjęciu są normalnie tarczówki z tego co widzę....w ogole Cie teraz nie rozumiem.
zakręciłem się z czujnikiem ABS.

Generalnie u mnie ori przewody "wiły sie" po ramieniu belki, tak jakby był zostawiony zapas jakoś tak: Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 17:55 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 17:56

mate64, to skasuj tego posta, bo po zmianie jego tresci sie niezly burdel zronil i nie wiadomo o co chodzi.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 09, 2010 17:56

sas_gti pisze:nie no zaraz zaraz, te konkretnie blaszki są tylko 2.
W/g mnie i ETKA -4szt. (po 2 na stonę)
Obrazek

[ Dodano: 09 Maj 2010 17:56 ]
sas_gti pisze:Michaś_1977, A ty z czego masz zaciski?
Od MK2 GTI :bigok:
Tylko te większe-38mm
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 17:58 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 17:57

mate64 pisze:Generalnie u mnie ori przewody "wiły sie" po ramieniu belki, tak jakby był zostawiony zapas jakoś tak:
ok dzieki. Choć mm wiecej wiem tym mniej wiem. :)Ogolnie freestyle z tymi przewodami widzę. Każdy ma inaczej :)
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 18:00 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » ndz maja 09, 2010 17:57

sas_gti pisze:mate64, to skasuj tego posta, bo po zmianie jego tresci sie niezly burdel zronil i nie wiadomo o co chodzi.
nie da się

[ Dodano: 09 Maj 2010 17:58 ]
tylko wy mówicie o 2 różnych sprawach jeden o łączniku belki a drugi o sprężynkach na przewodach


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz maja 09, 2010 17:59

Michaś_1977 pisze:W/g mnie i ETKA -4szt. (po 2 na stonę)
Mówisz o elemencie "1" czy "18A" ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 89 gości