poranny problem - odpalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

przemobed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lut 28, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

poranny problem - odpalanie

Post autor: przemobed » ndz maja 09, 2010 14:07

Witam, mam taki problem z moim autkiem (VW Golf IV GTI + chip =180KM): gdy rano odpalam samochod to przez chwilke sie dlawi i gasnie przy drugiej probie odpalenia odpala jak gdyby nic i nastepnie przez caly dzien odpala cacy. Ma ktos moze jakies sugestie czym moze byc spowodowane to "poranne gasniecie"?

Pozdrawiam,
Przemek
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 20:29 przez przemobed, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zonda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: wt cze 10, 2008 15:26
Lokalizacja: BI

Post autor: zonda » ndz maja 09, 2010 14:15

Ja tam nie wiem, ale miałem identycznie - przy pierwszym odpaleniu auto po 1 sekundzie gasło (przy lekkim dodaniu gazu podczas odpalania już nie). Nic z tym nie robiłem i po jakimś czasie minęło :) Już kilka miesięcy i "przypadłość" nie powraca. Podobno immo...
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 14:16 przez zonda, łącznie zmieniany 1 raz.



przemobed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lut 28, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: przemobed » ndz maja 09, 2010 14:46

u mnie ta przypadlosc utrzymuje sie juz od dobrego miesiaca. Mam pewne podejrzenia ale zanim zaczne grzebac wolalbym sie Was poradzic.

Podejrzenia:
- brodna przepustnica
- sonda lambda
- filtr paliwa
- pompa paliwa

Ktore najbardziej obstawiacie?

Podrawiam
Przemek



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » ndz maja 09, 2010 15:42

Pod VAGa podłączałeś?



Gała
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr cze 20, 2007 15:20
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Gała » ndz maja 09, 2010 15:52

Przerobiłem ten temat, sprawdzałem wszystko... okazało się że przytarta jest pompa paliwa która że tak powiem na świeżo przy pierwszym odpaleniu nie podaje odpowiedniej ilości paliwa. Przy drugim odpaleniu z reguły jest już ok ewentualnie można pomóc sobie dodaniem gazu przy odpalaniu to wymusza większa dawkę paliwa i jako tako załapuje :) polecał bym wymienić jednak tą pompę bo założę się że gdybyś pojechał teraz na hamownie to Twoja moc na pewno nie oscylowała by w granicy 180 koni tak jak powinna. Ja wymieniłem pompę i auto śmiga cacy lala.
PS: Lepiej zrobić to przed zimą, mnie ta sytuacja złapała w zimie i uwierzcie było dużo gorzej gdy auto jest kompletnie zimne.

EDIT: Aha, bym zapomniał. Najlepiej zrobić logi i sprawdzić wydajność pompy ;)
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 16:08 przez Gała, łącznie zmieniany 1 raz.



przemobed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lut 28, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: przemobed » ndz maja 09, 2010 17:38

Dzieki za podpowiedz. Podpinales moze wtedy samochod pod VAG-a i wyskakiwaly ci jakies bledy odnosnie tej pomopy? Jutro chce podpiac i sprawdzic na komputerku czy mi cos nie wyskoczy i dam znac co sie dzieje.

Pozdro.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 375 gości