[mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » śr kwie 28, 2010 17:10

Quest pisze:
Deft-on pisze:
phanteon pisze:Witam

Nawet nie wiedziałem, że temat tak się rozwinął :helm:

Mam pytanko. Teraz wsadzam sobie wtryski ASVki i wskaźnik temp oliwy, następnie 216tki. Plany są (o ile auto się nie zmieni) na suszarkę AWX. To wszystko da się kupić w rozsądnej cenie i spoko. Grzebie na tych forach różnych i postraszyli mnie, że suszara awx jak dmuchnie w ten nędzny ICek w ALH to może się nieciekawie zrobić - zadowolony sobie myślę "ile może kosztować taki IC"...i tu się bardzo zdziwiłem, niestety negatywnie.

No to do rzeczy.

Jaka powinna być kolejność dłubania w padlinie ALH? Do kiedy i na ile starczy seryjny ICek.
U mnie jest jakieś 145 km i ponad 300 Nm w ALH i auto puchnie wyrażnie w lecie , dlatego ja przyjąłem kolejność wtryski 216 , program --> IC ->> turbo ( właśnie kończe kompletować graty do montażu i w maju zakładam customowy z re5pectu ) , seryjne IC jest bidne ...reasumująć = moim zdaniem IC w ALH kończy się na 150 km



Analogicznie można przyjąć takie możliwości IC w AGR? Mój jest obecnie zestrojony na 128 km i ~ 300, czuję, że jak się zrobiło cieplej to już tak się mój gracik nie odpycha...

Myśle ze podobnie, jak napisał Konradzik, warto założyć większe IC do każdej mocy większej niz seria, zimnego powietrza w dolocie nigdy za wiele :bigok:



konstant
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 17:03
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: konstant » pt kwie 30, 2010 12:10

Taaa... IC+0.216+program to juz sie robi 1/4 ceny auta...
Mialem sie bawic w 216+program ale wlasnie boje sie ze IC nie wytrzyma.



Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » pt kwie 30, 2010 15:17

konstant pisze:Taaa... IC+0.216+program to juz sie robi 1/4 ceny auta...
Mialem sie bawic w 216+program ale wlasnie boje sie ze IC nie wytrzyma.
Nikt tu nie twierdzi że to tania zabawa :)



kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kris » wt maja 04, 2010 13:45

Ja jeżdzę właśnie na 0.216 i mi też IC nie wyrabia latem. Jaki zrobić następny krok w podnoszeniu mocy po zamontowaniu nowego IC?

[ Dodano: 04 Maj 2010 13:46 ]
I ile przez to więcej uzyskam?


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » śr maja 05, 2010 15:18

kris60 pisze:Ja jeżdzę właśnie na 0.216 i mi też IC nie wyrabia latem. Jaki zrobić następny krok w podnoszeniu mocy po zamontowaniu nowego IC?

[ Dodano: 04 Maj 2010 13:46 ]
I ile przez to więcej uzyskam?
W chłodne dni nowy IC moim zdaniem nic Ci nie da, przyrost będzie podczas upałów, dobrze myślę?


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » śr maja 05, 2010 17:26

no w chłodne dni to różnicy raczej nie będzie ale w lato jak jest temp 20 i więcej to nie będzie spadku mocy a i respekt na dzielni plus 5 pkt. :bigok:


Audi_Sportback

kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kris » śr maja 05, 2010 19:24

sheriffg, tak zgadza się ;), dojdzie IC bo latem nie wyrabia i turbo ARL z korektą programu. Będzie milej :bigok:


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » ndz maja 09, 2010 09:49

0.216 + IC + soft = 143 ps 309 Nm


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » ndz maja 09, 2010 10:12

ja mam bez ic i softu 137 ps i 310 nm w alh


Audi_Sportback

Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » ndz maja 09, 2010 10:26

sheriffg pisze:ja mam bez ic i softu 137 ps i 310 nm w alh
No to całkiem przyzwoity wynik a jak z dymkiem puszcza dużego ????? bo u mnie fajny program i nawet jest nieźle z dymkiem


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » ndz maja 09, 2010 12:57

Leon013 pisze:No to całkiem przyzwoity wynik a jak z dymkiem puszcza dużego ????? bo u mnie fajny program i nawet jest nieźle z dymkiem
Masz lajtowy program chyba, bo jestem obecnie na etapie kupowania wstrysków od ASVki i mam mieć właśnie bardzo podobne wyniki (pod 140 kunia , tylko momentu sobie odpuszczę- chciałbym 280)

[ Dodano: Nie Maj 09, 2010 12:58 ]
Leon013, nie słychać, żeby dwumas coś się odzywał?



Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » ndz maja 09, 2010 13:27

phanteon pisze:Leon013, nie słychać, żeby dwumas coś się odzywał?
Nie słychac bo siedzi jednomas
tu wykresik
Obrazek


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » ndz maja 09, 2010 14:01

Leon013 pisze:Nie słychac bo siedzi jednomas
No właśnie cholera...ten cholerny dwumas - ile on wytrzyma, bo u mnie, odpukać, sprzęgło bierze ładnie, nic nie słychać - a nie chciałbym robić jednomasu jak auto ma za pół roku pójść na sprzedaż



Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » ndz maja 09, 2010 14:46

Leon013 pisze:a jak z dymkiem puszcza dużego ???
w ciepłe dni to lekka mgiełka jest podczas butowania tak to normalnie u mnie też 1 mas siedzi


Audi_Sportback

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości