Kostka ISO, doprowadzenie do stanu fabrycznego
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Kostka ISO, doprowadzenie do stanu fabrycznego
Mam następujący problem. Otoż chce załozyc sobie ori bete V. Wcześniej było LG na mp3 ( na sprzedaż). Do tego calego bajzlu był dołożony zestaw głośnomówiący nokii. Po wywaleniu czego nie trzeba chciałem powrócić do stanu fabrycznego kostki ISO. I mam problem. Otóż od auta wychodzą mi 2 przewody czerwone i nie wiem po jaka cholerę az 2. Nie wiem który podłaczyć z tym w kostce. Poza tym, że niektóre kable były pomylone kolorami Skręcilem te kable i podłączyłem radio, ale nie dalo życia (migała kontorlka czerwona i nic) Poradźcie co z czym połączyć, bo chce to ladnie polutować, albo co zrobić żeby mi beta zagrała. Najlepiej jakby ktoś mi poradził który kabel (kolor) w którą dziure ma wejść. Chce to normalnie polutować (problem moze sprawić kabel czerwony, bo gruby troszke jest) i dać opaski termokurczliwe. Fotka poniżej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob maja 08, 2010 19:19 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.
- KrL
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 516
- Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:36
- Lokalizacja: Łódź / Osiedle Niewiadów
- Kontakt:
Panie kolego
Czarny lub brązowy masa - pin numer 8
zasilanie stałe - czerwony - pin 7
podświetlenie (nie znany mi kolor zielony chyba albo jasno niebieski) - pin 6
sterowanie/zasilanie anteny - niebieski pin 5
pomarańczowy lub czerwony, podtrzymanie - pin 4
na szybko napisane
a najlepiej to kup kostkę nową i na kablach masz napisane co od czego, a kolorystyke dokładną znajdziesz w necie albo to co Ci napisałem
a jezeli kolorystyka nie zgadza się u Ciebie w aucie to rozwiń izolację i ładnie po ucinaj kable na równą długość i zarób na nowej kostce, a dwa czerwone to będzię jeden od stałego zasilania a drugi po stacyjce, sprawdz po prostu jak Ci będzie chodzić (na krótko, a jak bedziesz wiedział to na stałe)
[ Dodano: 08 Maj 2010 22:02 ]
* RF - Prawy Przód - kolor najczęściej szary dla przewodu + i szary z czarnym paskiem dla -
* LF - Lewy Przód - kolor najczęściej biały (lub brązowy) dla przewodu + i biały (lub brązowy) z czarnym paskiem dla -
* LR - Lewy Tył - kolor najczęściej zielony dla + i zielony z czarnym paskiem dla -
* RR - Prawy Tył - kolor najczęściej fioletowy dla + i fioletowy z czarnym paskiem dla -
* radia niemieckie mają czasem oznaczenia przewodu takie: żyła czerwona +, żyła brązowa - i nie ma zmiany kolorów dla różnych kanałów (za to jest dokładny opis tego na radiu). Czasem zdarzają się radia z pozamienianymi kolorami.
a przy kupnie nowej kostki są na kablach oznaczenia który jaki kanał i głośnik (bądź tez na necie - studio24)
Czarny lub brązowy masa - pin numer 8
zasilanie stałe - czerwony - pin 7
podświetlenie (nie znany mi kolor zielony chyba albo jasno niebieski) - pin 6
sterowanie/zasilanie anteny - niebieski pin 5
pomarańczowy lub czerwony, podtrzymanie - pin 4
na szybko napisane
a najlepiej to kup kostkę nową i na kablach masz napisane co od czego, a kolorystyke dokładną znajdziesz w necie albo to co Ci napisałem
a jezeli kolorystyka nie zgadza się u Ciebie w aucie to rozwiń izolację i ładnie po ucinaj kable na równą długość i zarób na nowej kostce, a dwa czerwone to będzię jeden od stałego zasilania a drugi po stacyjce, sprawdz po prostu jak Ci będzie chodzić (na krótko, a jak bedziesz wiedział to na stałe)
[ Dodano: 08 Maj 2010 22:02 ]
* RF - Prawy Przód - kolor najczęściej szary dla przewodu + i szary z czarnym paskiem dla -
* LF - Lewy Przód - kolor najczęściej biały (lub brązowy) dla przewodu + i biały (lub brązowy) z czarnym paskiem dla -
* LR - Lewy Tył - kolor najczęściej zielony dla + i zielony z czarnym paskiem dla -
* RR - Prawy Tył - kolor najczęściej fioletowy dla + i fioletowy z czarnym paskiem dla -
* radia niemieckie mają czasem oznaczenia przewodu takie: żyła czerwona +, żyła brązowa - i nie ma zmiany kolorów dla różnych kanałów (za to jest dokładny opis tego na radiu). Czasem zdarzają się radia z pozamienianymi kolorami.
a przy kupnie nowej kostki są na kablach oznaczenia który jaki kanał i głośnik (bądź tez na necie - studio24)
Ostatnio zmieniony sob maja 08, 2010 21:46 przez KrL, łącznie zmieniany 1 raz.
- KrL
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 516
- Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:36
- Lokalizacja: Łódź / Osiedle Niewiadów
- Kontakt:
ja nie umiem wyjmować pinów z tej kostki a u siebie w golfie robiłem kostkę głośnikową więc kupiłem gotową w sklepie za 4zł i na niej miałem napisane co gdzie i jak
a tydzień temu u znajomej w seacie (praktycznie to samo i też 2 czerwone wychodzą) kostkę od sterowania robiłem i paca ładnie
nie wiem jak to dla gammy będzie ale na podtrzymaniu dałem również stałe (jeden kabel na dwa wyjścia - 7 i 4 pin) i nie je prądu i nie gubi pamięci i jest bajka (chodzi bez stacyjki)
a jeżeli nie o tym samym mówimy to już nie wiem, musiał bym po prostu mieć to na żywo przed oczami, po dotykać, po patrzeć
Jeszcze 2 tygodnie temu sam nie zdawałem sobie sprawy jakie to proste
[ Dodano: 09 Maj 2010 00:36 ]
a tydzień temu u znajomej w seacie (praktycznie to samo i też 2 czerwone wychodzą) kostkę od sterowania robiłem i paca ładnie
nie wiem jak to dla gammy będzie ale na podtrzymaniu dałem również stałe (jeden kabel na dwa wyjścia - 7 i 4 pin) i nie je prądu i nie gubi pamięci i jest bajka (chodzi bez stacyjki)
a jeżeli nie o tym samym mówimy to już nie wiem, musiał bym po prostu mieć to na żywo przed oczami, po dotykać, po patrzeć
Jeszcze 2 tygodnie temu sam nie zdawałem sobie sprawy jakie to proste
[ Dodano: 09 Maj 2010 00:36 ]
I najlepiejTomek gd pisze:tak bedzie najprosciejToledziak pisze: zarobic od nowa
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
No to będę musiał dość skrócić te kabelki. Ale chyba kupie faktycznie piny i zrobie kostkę od nowa. Co do tych 2ch kabli czerwonych (tych plusów) to na fotce są. Wyjmowanie pinów jest proste, one mają takie 2 skrzydełka ktore trzeba zwolnić od strony wejścia do radia. Najlepiej zrobić to spinaczem. Aha jak podłaczyłem na krótko wczoraj, to mi mrugała ta kontrolka czerwona, a jak przycisnąłem żeby włączyć to tylko mrugnął wyświetlacz i 0 reakcji.
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Beta jest sprawna. Wyjęta z golf IV kolegi, gdzie działała i to elegancko. Tzn była sprawna do momentu wyjęcia, potem lezała u mnie w szafie w domku zawinięta w szmatkę
[ Dodano: 09 Maj 2010 22:16 ]
HA, radio działa. Nie dawalo mi spokoju i pokombinowałem z kablami i wszystko bangla Musze tylko obciac na równo kable kupić nowa wtyczke ISO i piny do niej (mam nadzieje że występuje bez kabli) i poskładać wszystko od nowa
[ Dodano: 09 Maj 2010 22:16 ]
HA, radio działa. Nie dawalo mi spokoju i pokombinowałem z kablami i wszystko bangla Musze tylko obciac na równo kable kupić nowa wtyczke ISO i piny do niej (mam nadzieje że występuje bez kabli) i poskładać wszystko od nowa
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 09:59 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości