kilka pytań - IV

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DaViD_ek_IV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 13:20
Lokalizacja: Busko-Z/Kraków
Kontakt:

kilka pytań - IV

Post autor: DaViD_ek_IV » pt kwie 07, 2006 18:45

taki el problemo:
1.wszystko by było ok, ale jak wchodzę do auta, zamykam central i we wszystkich drzwiach robi się bzyk i się zamykają.. jednak w tylnych - lewych robi się bzyk bzyk i się same otwierają... dopiero jak z dwa - trzy razy nacisnę przycisk zamykania to zaskoczą - zrobią bzyk, bzyk, bzyk i się zamkną... co to może być?

2.a jeszcze z innej beczki...
jak mam głośniki z przodu - w drzwiach - to rzeby wymienić na jakieś lepsiejsze 16" to musze wyjąć stare z tego plastiku czy Z tym plastikiem? bo jak wyjmę z tego plastiku to nie widzę zbytnio opcji na dokręcenie nowych??

3. ma ktoś dokładną instrukcje, jak założyć alarm (z podłączeniem do Komfortu) ze sterowaniem pilotem w scyzoryku, z czujnikami ruchu i syreną? - chodzi o dokładne rozplanowanie, gdzie co dać, gdzie co przylutować czy wetknąć i takie tam...

4. planuje wstawić angel ringi (same ringi - nie całe lampy) do mojego gofcia.. czy samemu to idzie załatwić, jakieś specjalne instrukcje trzeba mieć, czy można po swojemu - wyjąć, założyć i będzie śmigało?

5. mam wszystko do podłączenia haka, ale samego haka jakoś brak - gdzie takie coś dokupić? czy oryginalne haki do IV produkuje Westfalia? bo można kupić na allegro taki hak, ale nic nie pisze, że to westfalii, tylko że "oryginalny od GIV..

6. chcę zrobić "choinkę" - underglow pod autem.. którędy proponujecie przeciągnąć kabel z kokpitu pod spód auta, żeby to było sensownie jakoś?

Pozdrawiam. czekam na odpowiedzi ;)


nu pagadi!

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » sob kwie 08, 2006 20:52

1) myśle że pisząć "jak wchodze do auta" zamykasz samochód od środka centralnym modułem komfortu. Ja proponuje potraktować zamki od czasu do czasu styarym sprawdzonym WD-40. Zamki w MkIV mają to do siebie że lubią się czasem zaciąć lub niedomknąć. Przyczyny tego stanu rzeczy tkwią w dostawaniu się wilgoci i nieczystości do zamka. Też mialem problemy i odkąd stosuje WD-40 regularnie (raz na dwa lub trzy miesiące) to mam spokój. Wstrzykuje niewielką dawke do wkładki oraz do samego mechanizmu po otwarciu drzwi. Spróbuj, może pomoże. Oczywiście nie oczekuj zmiany po pierwszym zamknięciu, specyfik musi się dobrze rozprowadzić...

2) głośniki są umocowane za pomocą śrub do blachy która znajduje się pod tapicerką drzwi. Aby wyciągnąć stare głośniki musisz odkręcić tapicerkę drzwi i dopiero dobierzesz się do głośników. Maskownica którą widzisz w drzwiach jest ściągana (chociaż tego nie widać zbytnio), ale po jej ściągnięciu nie odkręcisz głośnika.

3) instrukcje tego typu krążą na forum (opcja szukaj), jednakże ja nie polecam ci zakładać samemu alarmu i podłączać go do modułu komfortu jeśli nieznasz się na elektronice samochodowej i będziesz robił to pierwszy raz. Dlaczeego??? A to dlatego ponieważ w MkIV jest duża masa wyłączników czasowych do tego dochodzi cały moduł komfortu, co powoduje olbrzymie problemy z prawidłowym założeniem alarmu. Niektórzy domorośli elektronicy już się za to zabierali i potem po włączeniu wycieraczek nie chodził im centralny i inne tego typu ciekawostki.

4) ringi to super sprawa, fajnie wyglądają. Możesz oczywiście zrbić to sam tylko musisz rozkleić lampy. Z tą czynności możesz sobie poradzić jeśli jesteś cierpliwy i masz delikatne palce. Schody zaczynają się przy klejeniu lamp, a dokładniej po ich sklejeniu. Jeśli nie zrobisz tego dobrze to będą ci parowały, a chyba nie musze tłumaczyć dalej jakie są tego skutki...

5) haki kupisz w każdym motoryzacyjnym, oczywiście może nie mają na stanie ale zawsze można na zamówienie. Z Allegro nie polecałbym bo może się wykrzywić... :jezor:

6) jeśli jesteś już do tego przekonany, to proponuje przeciągnąć przewód z kokpitu tam gdzie biegną wszystkie przewody, a mianowicie za skrznką bezpiecznikową są osadzone przekaźniki, centralka alarmu inne przewody itp. Tam też znajduje się wyjście wszystkich wiązek przewodów do komory silnikowej. Puść przewody tamtędy i dopiero z komory romieść na podwoziu...

Może w jakiś sposób ci pomogłem.... Życze powodzenia!


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

DaViD_ek_IV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 13:20
Lokalizacja: Busko-Z/Kraków
Kontakt:

Post autor: DaViD_ek_IV » pn kwie 10, 2006 08:18

oj bardzo pomogłeś.. ominę kilka niechcianych problemów.. dzięki wielkie!
Pozdrawiam!


nu pagadi!

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pn kwie 10, 2006 09:22

No problem, jesteśmy na forum żeby sobie pomagać i wymieniać się spostrzeżeniami.... :bigok:


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

DaViD_ek_IV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 13:20
Lokalizacja: Busko-Z/Kraków
Kontakt:

Post autor: DaViD_ek_IV » wt kwie 11, 2006 12:16

jeszcze pytanko odnośnie punktu 4 (angel ringi)..
jak to cholerstwo rozkleić? jakimś rozpuszczalnikiem, czy czym? próbowałem zrobić to... mało delikatnie.. śrubokrętem podwadzić i lekko ciągnąć, ale niestety przedobrzyłem i mi troszkę się uksyło szkło..
Ma ktoś jakiś patent na takie rozklejanie?
no i na sklejanie jakiś by się przydał.. czym to sklejać? super glue chyba nie wchodzi w grę.. to może jakiś silikon specjalny jest? codzi przecież o to, żeby się woda nie wdzierała..
jak sądzicie.. angelsy wstawiać ZAMIAST normalnych postojów, czy włożyć i to i to? włączane pod kabel postojowych, czy osobno - dodatkowym guziczkiem?

b2w.. czy ma ktoś patent na miejsce na przełączniki w kokpicie?
ja zastanawiam się, czy nie zrobić paru (z 4) w dziurze - nad zapalniczką - tak głęboko (za podłączeniem VAG'a), czy może lepiej w podłokietniku (takim dodatkowym - zakupionym z allegro).. może jakieś inne sugestie się wam narzucają??

czekam na propozycje
Pozdrawiam! :bigok:


nu pagadi!

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » wt kwie 11, 2006 12:51

No własnie problem już się pojawił prz rozklejaniu a co to bęzie przy sklejaniu? Niestety jedyny patent to ostry nożyk i próba na ciepło rozklejania. Skleić podobo można klejem silikonowym do szyb, takim co przykleja się też spojlery. Jak dla mie szkoda zachodu, bo ringi kosztują około 100 PLN, do tego klej (nieznam ceny ale na pewno nie tanio) oraz utrzymanie niesłychanej precyzji, bo jak nie to lampy do wyrzucenia. Lepiej dozbierałbym troche kasy i jak już to kupiłbym oryginalne lampy z ringami, koszt koło 600-700 PLN. Jest kilka rodzajów tych lamp z ringami.
Jak uda ci się zamontować już ringi to po co ci światło postojowe, chyba ringi mają je zastąpić. Sprawa więc jasna podłącz ringi pod przewód od postojówek i po kłopocie.
Co do umieszczenia przełączników to dowolnie gdzie ci się spodoba i będziesz miał proste dojście do nich. Jeśli przełączniki będą precyzyjnie wykonane i ładnie się prezentowały to nawet koło włącznika awaryjnych sobie je umieść, a jeśli nie to chowaj jak najgłębiej. Wszystko co dodatkowe i nie precyzyjnie wykonane, bez zachowania jakiś norm jakości, potrafi ładnie oszpecić samochód. Trudno czasem po takim zabiegu przywrócić mu poprzedni wygląd, więc się zastanów dobrze......


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 337 gości