http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168045" onclick="window.open(this.href);return false;
przyszła kolej na mk4
szukałem zadbanej jednostki 1,8T i 3D ale nic nie znalazłem zadowalającego mnie wiec rozgladnolem się za TDI od 110 do 150 PS
i takim trafem nie daleko ode mnie było TDI 150KM (ARL) i 4MOTION
było jednak więcej minusów co opisze zarz a jeden z nich to to ze był w 5D (przemyślałem sprawę i zdecydowałem :])
AUTKO ZAKUPIONE
rocznik: 2002
przebieg: 182000tys
skrzynia: 6
liczba drzwi: 4/5
silnik: 1,9 TDI ARL i 150KM (do sprawdzenia na hamowni)
napęd: 4 MOTION


minusy:
-uszkodzone drzwi lewe z tylu i troszkę błotnik
-łuszczący się lakier bezbarwny z prawego przedniego błotnika
-delikatne wgniotki na prawych tylnych drzwiach do wyciśnięcia tak twierdzi blacharz który będzie to robił
-pęknięty waz od turbo na razie zakleiłem i jest dobrze autko zyskało na mocy prawie 2krotnie
plany:
-jak na razie zrobić z blacharka i reszta wyjdzie w praniu :]:]
ale na pewno jakieś ładne alu i jakąś gleba :]
wlepka z bagażnika:

foto autka:











uszkodzenia:




wnętrze:






17,05,2005r
coś się zaczęło dziać mianowicie założyłem xenon 6000K bo coś słabo te lampki świeciły


przed:


po:


przy okazji wymieniłem rolkę napinacza paska klinowego gdyż dopatrzyłem ze jest pęknięta i nie chciałem żeby się rozleciała do reszty kiedyś :]


zaczęcie czyszczenia EGR
przed:






po:





i zaślepiony:

no wiec tak prace nad autem ida coraz dalej tzn:
grill obklejony czarna folia termokurczliwa:


nie wyszło to idealnie ale nie widać (będzie trzeba go pomalować)
potem zakupiona została bra na maskę jeszcze jest nie dopasowana i się marszczy tam i tu :]




auto trafilo rowniez do lakiernika w celu wyleczenia auta z łuszczycy :] (jak na razie tylko blotnik ale po zimie ida drzwi do roboty i takie tam :])







zakupiony został słupek na zegary (luzem mnie denerwował)turbo i jeszcze nie wiem jaki ???? (może wy coś doradzicie)






wymienione zostały lampy z przodu na DEPO troszkę im pomogłem żeby wyglądały na bardziej ciemne :]












lampa od strony pasażera mi paruje i będzie trzeba porządnie skleić
no i na koniec obkleiłem dach na wzór szachownicy (nie jest to idealnie zrobione ale robiłem pierwszy raz i na probe porządnie będzie zrobione na lato 2011 :]:])











na dzień dzisiejszy auto wygląda tak:






no wiec zaczołem robić zabudowę bagażnika jak na razie zrobiona obudowa głośnika w dalszej części będzie robiona reszta tzn z drogiej strony będzie zabudowany wzmacniacz z kondensatorem i jak dobrze pójdzie wszystko będzie obszyte czarna skora bądź alcantara
zaczelo sie od projektu z kartonu












a taki był efekt końcowy z kartonu :]




no i zaczołem robić z płyty tylko zrobiłem jeden błąd dałem płytę 12mm zamiast 18mm ale nie wpłynęło to na jakość grania gdyż to nie ma dudnić w niebo glosy ale ma być delikatny bass :]









no i efekt końcowy:




zostało ja wygłuszyć ale nie wiem czym jak wiecie to pomocy czy kupić na allegro mate głosząca czy porostu zwykła gąbkę ??????
zakupiony gwint TaTechnix:


na aucie:




kola pomalowane przed

po:

no i efekt koncowy:

zabawa w PS:

prostowanie progow + konserwacja tak sie zaczelo:

no i do roboty prog lewy tak wygladal przed:





tak wyglada w podkladznie:








prog prawy tak wygladal :









no i w podkladnie :



wiecej zdjec w podkladnie nie mam ale za to mam prawa strone zakonserwowana :]



progi zostaly zrobione i maja sie dobrze
przyszla kolej na 25th
no i pasujemy:

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 485gi.jpg/]

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/851/dsc00486v.jpg/]

no i malujemy:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/845/dsc00487g.jpg/]





na aucie:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/20/dsc00492va.jpg/]



przod pasowanie:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/31/dsc00483t.jpg/]


[url=http://imageshack.us/photo/my-images/24/dsc00495fu.jpg/]



i na aucie:




progi dopasowane do auta:



no i w kolorze:


na takim etapie stanely prace z zewnatrz auta
zaczolem bawic sie ze srodliem i
naprawiłem sobie kierownice:
zacząłem również oklejanie wnętrza ALCANTARA i obszycie słupka na zegary
no i taka mala przymiarka jak to bedzie wygladac
dalsza czesc zabawy :]
prawie wszystkie slupki gotowe ale najwazniejszy w trakcie
nie jest to zrobione profesjonalnie ale własnoręcznie












wspornik pod oslone silnika i sama oslona




















no i prace ruszyly po prawie 3 tyg. stania auta z powodu padnietej turbinki
turbo GTB2260VK
porównanie:]

no i praca nad nim :













zrobil sie nowy wydech co prawda nie kwasowka ani nierdzewka ale 2.75cala jest na jednym tlumniku :] (wydech z MAN-a)











































no i efekt koncowy dzieki wielkie dla Tomka za wykonanie wyfuku









teraz autko czeka az sie napisze program na gotowo i mysle ze bariera 235km bedzie przebita
nowy fant i czekajacy na montaz







no i zabawa stickerem



