
- pali ładnie i trzyma obroty prawidlowe
- po dodaniu i odpuszczeniu gazu gasnie natychmiast
- podczas próby ruszenia szarpie i gasnie (nie mylic z nauka jazdy)
- jak juz uda sie ruszyc jedzie... dodajemy gazu i nic a za chwile JEB! ciagnie jak opetany, odpuszczamy gaz bo strach bierze co sie dzieje zaczyna go dlawic no to dajemy gazu i znowu ABUUUUUU i po chwili dostaje kopa (w skrócie spozniona reakcja na gaz)
W konsekwencji nieda sie tym jezdzic. Czasami zdarzy sie ze obroty pofajuja troche, czasem idzie ładnie a czasami trzyma wolne obroty na granicy zgasniecia i w konsekwencji gasnie....
Co go moze bolec? Przymierzam sie do zakupu uzywanego mono wtrysku w z silniczkiem krokowym i czuj. poł. przepust. i teraz moje pytanie na śniadanie a mianowicie czy taki nowy/stary/uzywany monowtrysk musze jakos uzyje slangu komputerowców kalibrowac? Czy wystarczy go zamontowac i ognia!?
Dodam jedynie ze aparat z czujnikiem halla azostal wymieniony bo jeszcze przy okazji zgasl i nie chcial juz zapalic ale po wymianaie pali bez problemu.
Ponizej takie bledy z VAGiny (sprzed wymiany aparatu)
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 032 906 026 G
Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
3 Faults Found:
00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
30-00 - Open or Short to B+
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
03-00 - No Signal