Po dłużyszm spokoju AAZ znowu zaczyna mnie niepokoić.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

scoobi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 22, 2008 00:56
Lokalizacja: Rumia

Post autor: scoobi » ndz maja 09, 2010 07:26

remont robilem paktycznie sam, dalem sobie czas zeby sie wszystko dodarlo. zrobilem nim 10 tys a poranne dymienie coraz bardziej sie nasila.Jak bylo pare cieplych dni to az wstyd go przed praca zapalic, wszystko w moim dymie.U mnie jak byly mrozy -15 to potrzebowal okolo 10 km zeby sie rozgrzac( z rana mały ruch, zero świateł i delikata jazda) co do wzkazywanej temp to jestem pewny na 99% bo temp oleju jest w granicach 90 ( 10 stopni wyzsza od wody tak jak przed remontem) pojedze jeszcze chwile i jak mi ktos szyb nie powybija za to dymienie to zmienie uszczelniacze zaworowe , moze Ci "fachowcy" co mi glowice robili cos spierniczyli
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 07:27 przez scoobi, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 09, 2010 10:13

scoobi pisze:(sprawdzona same cięzarówki tam leją
tymbardziej zmień bo tam liczy sietylko praktycznie cena a nie jakość paliwa.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » ndz maja 16, 2010 22:28

Witam dziś rozebrałem mój stary silnik i sie okazało ze jest wypalona uszczelka pod głowicą pomiedzy 1/2 cylindrem a miedzy kojejnymi tez juz sie zaczynało coś dziać,na tej uszczelce latałem jakies 4mies, to była zwykła uszczelka nie metalowa. Czy to nie jest przyczyna śmiertelnej dawki paliwa? :helm:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 16, 2010 23:32

Jeśli grzał Ci się - temp. wychodziła powyżej 90 stopni to jest to całkiem możliwe, ale równie dobrze mogła też zgnić ze starości.



arwam

Post autor: arwam » pn maja 17, 2010 09:32

IRAS AAZ pisze:Witam dziś rozebrałem mój stary silnik i sie okazało ze jest wypalona uszczelka pod głowicą pomiedzy 1/2 cylindrem a miedzy kojejnymi tez juz sie zaczynało coś dziać,na tej uszczelce latałem jakies 4mies, to była zwykła uszczelka nie metalowa.
czy w związku z tym podejmujesz jakieś działania?



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » pn maja 17, 2010 13:30

Ta uszczelka ma jekies 4 mies woda nigdy nie wyszła za 90 stopni !!!!!! Wracam do TD pomału.Kupie tanio wał od TDI


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

Post autor: arwam » pn maja 17, 2010 17:49

IRAS AAZ pisze:Wracam do TD pomału.Kupie tanio wał od TDI
ja też z tym że chętnie kupię dół od TD :D



Stówa86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 13:51
Lokalizacja: Skawce
Kontakt:

Post autor: Stówa86 » pn maja 17, 2010 21:12

witam :grin: jestem tu nowicjuszem i widze ze ten klin na korbie to wada :grrr: dokladnie tak samo mi sie stalo 5 dni temu .popracy odpalilem a ten przebiera ( myslalem ze swiece) podjechalem z pracy do domu(przez chwile pracowal znowu rowno) zgasilem go i pale ponownie a tu znowu to samo( mysle filtr albo wtryski) nagle zaczelo sie cos tluc mocno dymic i zdechl puszczajac chmure w filt powietrza.po rozebraniu okazalo sie klin na kolku sie zeszlifowal(na szczescie kolko okazalo sie nie problemem zalatwic,sasiad mial z 1.6 )i co najgorsze z 8 zaworow tylko sa 2 dobre :grrr: kosztowalo mnie to 800zl ( zawory popychacze chydrauliczne gumki kompet uszczelek filtry olej rozrzad)chetnie w razie czego sluze rada :grin:



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pn maja 17, 2010 21:26

witam jestem tu nowicjuszem i widze ze ten klin na korbie to wada
Widzisz to nie jest wada jesli po zdjeciu kółka rozrzadu załozysz je tak jak trzeba stosujac nową śrube i przykrecajac tak jak fabryka kazała nigdy nie bedzie problemów.

Ja tak poskładałem mnóstwo silników( nie używajac stop gwintów ) i działają dalej bezproblemowo.
Zwykła niewiedza i brak odpowiednich narzędzi skutkuje takimi przygodami :bigok:



apln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt cze 19, 2009 17:05
Lokalizacja: SY/SLU/SG
Kontakt:

Post autor: apln » pn maja 17, 2010 21:33

jbs-78 pisze:
Widzisz to nie jest wada jesli po zdjeciu kółka rozrzadu załozysz je tak jak trzeba stosujac nową śrube i przykrecajac tak jak fabryka kazała nigdy nie bedzie problemów.

Ja tak poskładałem mnóstwo silników( nie używajac stop gwintów ) i działają dalej bezproblemowo.
Zwykła niewiedza i brak odpowiednich narzędzi skutkuje takimi przygodami
Dokładnie, zgadza się. U mnie już 70k km na nowym kółku i nowej śrubie i żadnych problemów.


I am traveler of both time and space...

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn maja 17, 2010 22:48

jbs-78 pisze:widze ze ten klin na korbie to wada


Widzisz to nie jest wada jesli po zdjeciu kółka rozrzadu załozysz je tak jak trzeba stosujac nową śrube i przykrecajac tak jak fabryka kazała nigdy nie bedzie problemów.
Wszystko prawda .Pod jednym warunkiem . Nie ruszone gniazdo klina w wale i czoło wału .W przeciwnym wypadku nie pomoże ani nowa śruba ani nowe koło ani nowy klin .Powtórka z rozrywki pewna jak w banku kwestia czasu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pn maja 17, 2010 23:06

Masz rację ale ruszone gniazdo klina itd. spowodowane jest niewiedza tak jak pisałem wczesniej więc kółko sie zamyka :bigok:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn maja 17, 2010 23:25

A wszystkiemu winne koło z tłumikiem drgań skrętnych. Jak się w porę nie wymieni to już jest po wale.
IRAS AAZ, Widocznie popełniono błąd przy montażu - nie przygotowana dobrze powierzchnia, głowica krzywa, albo źle dociągnięta uszczelka.



arwam

Post autor: arwam » wt maja 18, 2010 00:21

t0mal pisze:albo źle dociągnięta uszczelka.
zwykłe kompozytowe dociąga się o 90stopni po przebiegu 1000km na gorącym silniku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości