Obroty biegu jałowego 1,8 75 KM AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Foti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 17, 2010 18:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Obroty biegu jałowego 1,8 75 KM AAM

Post autor: Foti » czw kwie 15, 2010 21:18

Witam
Jak w temacie, ile powinny wynosić obroty na biegu jałowym?? Dodam, że dziś mi ustawiono zapłon, dotychczas miałem wg VAGa 875 obr/min elektryk ustawił na 975 obr/min. Po przestawieniu zapłonu auto stało się bardziej żwawe, mam nadzieje, że też za tym spadnie spalanie, bo w tej chwili pali duuuużo tzn na 400 km przejechałem 3/4 w trasie i średnia wyszła 10,5 l. Jeśli jadę w trasie to max zejdę do 7,8 l/100 km.
Ostatnio zmieniony czw kwie 15, 2010 21:22 przez Foti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KoMaR245
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt kwie 14, 2009 17:26
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: KoMaR245 » czw kwie 15, 2010 21:32

u mnie jest to ok 900 obr/min



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » czw kwie 15, 2010 21:45

O ile dobrze pamiętam to obroty według książki powinny być między 770rpm a 870rpm
Co do spalania to dużo. Moje GTi nie należy do najoszczędniejszych ze swojej rodziny, ale po trasie to 6.5-7L Pb jak się spokojnie jedzie, a ostatnio to ~7.5L Pb wziął ( po wymianie sondy lambda ) w jeździe mieszanej ( 140km z czego z 30-40km po mieście i większość trasy to 110-140km/h Częstochowa -> Tarnowskie Góry -> Mierzęcice -> Częstochowa ).



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » czw kwie 15, 2010 22:29

U mnie obrotki w granicach 800 , po regulacji zapłonu też poszły do góry na ok 1000 , po niedługim czasie same wróciły do normy, w tym silniku wolne obroty ustawia ECU. Co do spalania to może przemilczę, bo mój automat to mały smok :p


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
Arojan1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 10:59
Lokalizacja: Ochaby Wielkie
Kontakt:

Post autor: Arojan1 » pt kwie 16, 2010 06:56

obroty powiny oscylować w granicach 870-900 u mnie wskazówka pokazuje 950 ale przekłamuje bo po załonczeniu funkcji licznika pokazuje 900 na tym elektronicznym
co do spalania to prakycznie non stop 10 l.lpg jak jechałem nad może w zeszłym roku to 7,5,a noge :chytry: mam cieżką
Ostatnio zmieniony pt kwie 16, 2010 06:58 przez Arojan1, łącznie zmieniany 1 raz.


Aro

Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Post autor: felicjator » sob maja 08, 2010 21:06

Mi obroty skoczyły ostatnio do powyżej 1000. Kilka razy pojawiło się tez falowanie obrotów w przedziale 1000-2000.
Dzis z kolei po zatrzymaniu auta na światłach obroty zostały na 2000 następnym razem na 1500. Dodanie gazu nic nie dało, obroty nie spadły po odpuszczeniu pedału.
Wypiąłem sondę lambda i obroty spadły na rozgrzanym do 900. Czyli jakby było OK. Ale odpaliłem go na zimnym i jakoś ich poziom był za wysoki i tez delikatnie falowały. Jutro jeszcze zamierzam potestować i załączyć znowu sondę
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 20:42 przez felicjator, łącznie zmieniany 2 razy.


auta kwitnące wiśnią

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości