witam wszystkich.
jak sadzicie które świece są lepsze do gazu NGK czy ISKRY zielone
Jakie najlepsze swiece do LPG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie najlepsze swiece do LPG
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 10:05 przez herflik95, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem zdecydowanie za iskami i do tego zwykłymi, a nie jakimiś guwnianymi zielonymi, albo innymi do gazu. Miałem dużego fiata z instalacją gazową i jeździłem 30000 na zwykłych iskrach. Po tym przebiegu stwierdziłem że wypada zmienić świece bo już troche za długo. Zmieniłem na NGK, wywaliłem po dwóch tygodniach (nierówna praca problemy z odpalaniem), założyłem iskry do gazu (żadnej poprawy, założyłem boscha dwuelektrodowe (też jakieś kupa), i założyłem te stare wyjeżdżone iskry i wszystkie złe objawy jak ręką odjął. Jak sprzedałałem kańcioka to na tych iskrach miał 70000 zrobione (może trafiłem wyjątkowo dobrą partie, a pozostałe jakieś trefne, ale i tak będe obstaawał za zwykłymi iskrami. (nawet mam je założone w Yamaha XJ 650 i nie miałem do tej pory żądnych problemów))
pozdrowienia el Kopyto
proponuje uzyc opcji ________SZUKAJ_________ bo doslownie pare dni temu mowa byla o tym a tu masz link i wiele ciekawych info o tym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42391
pozdrawiam
pozdrawiam
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Dokladnie to samo od swojego mechaniora slyszalem. Kazal mi do swojego golfika zalozyc swiece ISKRY od Poloneza, mowil ze sa nie do zjezdzenia.el Kopyto pisze:Jestem zdecydowanie za iskami i do tego zwykłymi, a nie jakimiś guwnianymi zielonymi, albo innymi do gazu. Miałem dużego fiata z instalacją gazową i jeździłem 30000 na zwykłych iskrach. Po tym przebiegu stwierdziłem że wypada zmienić świece bo już troche za długo. Zmieniłem na NGK, wywaliłem po dwóch tygodniach (nierówna praca problemy z odpalaniem), założyłem iskry do gazu (żadnej poprawy, założyłem boscha dwuelektrodowe (też jakieś kupa), i założyłem te stare wyjeżdżone iskry i wszystkie złe objawy jak ręką odjął. Jak sprzedałałem kańcioka to na tych iskrach miał 70000 zrobione (może trafiłem wyjątkowo dobrą partie, a pozostałe jakieś trefne, ale i tak będe obstaawał za zwykłymi iskrami. (nawet mam je założone w Yamaha XJ 650 i nie miałem do tej pory żądnych problemów))
A najlepiej 3 elektrodowe.
Ludzie w sklepie cholernie sie dziwili jak prosilem Iskre od poloneza do Golfa.
Ostatecznie kupilem Brisk bo nie mieli nigdzie kompletu Iskry (tez mi polecil do silnika 1.3 MPI do skody) i jestem bardzo zadowolny, wszak dostalem do 1.6AEE ale taki mam dokladnie silnik. To ze na swiecach bylo napisane ze do LPG to szczegol, bo i tak na wszystkich to pisza i to nie ma znaczenia.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
U mnie na 1.6 AEE sytuacja podobna. około 4 miesiące jeździłem na świecach NGK po czym nagle odmówiły posłuszeństwa [problemy z odpalaniem i nierówna praca silnika.
Szwagier poratował mnie nowymi świecami firmy Brisk [co prawda dedykowanymi Skodzie i jednoelektrodowymi ale..
Silniczek chodzi pieknie i nie mam zamiaru ich zmieniać. pozdr.
Szwagier poratował mnie nowymi świecami firmy Brisk [co prawda dedykowanymi Skodzie i jednoelektrodowymi ale..
Silniczek chodzi pieknie i nie mam zamiaru ich zmieniać. pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 269 gości