Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr kwie 28, 2010 00:06

Oto co stworzyłem w MK4 ASV kolegi forumowego alexcrane:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Graty: FMIC, 230 Cowboyowe, turbo ARL, reszta seria, wynik 170KM/330Nm
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 00:22 przez Dario84, łącznie zmieniany 2 razy.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » śr kwie 28, 2010 00:30

super robota, gratki


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr kwie 28, 2010 06:53

pusty pisze:piotrekgal napisał/a:
Panowie, powiedzcie mi dlaczego przerabia sie boczki plastikowe FMIC na aluminiowe?

jeśli wyjścia z cooler'a Ci nie odpowiadają ( czytaj, jeśli wychodzą w złym kierunku ) to się plastikowe wycina i rzeźbi z alu i ustawia pod takim kątem żeby pasowało. I ewentualnie średnice wyjść tez możesz dorobić taką jaka jest Ci potrzebna...
sadzilem, ze moze chodzi o to, ze aluminium az tak nie przewodzi ciepla jak plastik..



Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » śr kwie 28, 2010 08:09

Piękna robota i to w ori zderzak :grin: :grin: :grin:


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

alexcrane
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 16:12
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: alexcrane » śr kwie 28, 2010 22:47

Widzę że Dario zdążył wrzucić fotki zanim jeszcze FMIC zdążył ostygnąć całkiem po powrocie ze strojenia. :hehe: Z IC-ka jak i z ogólnego wyniku jestem bardzo zadowolony. Teraz trzeba zacząć odkładać na sprzęgło



jagod
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 25, 2007 14:32
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: jagod » czw kwie 29, 2010 22:43

Dario84, jakie koszty takiego zestawu? może być pw



ooo5ooo4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 06, 2005 14:51
Kontakt:

Post autor: ooo5ooo4 » pt kwie 30, 2010 14:49

A można prosić o wymiary rurek i IC :bajer:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt kwie 30, 2010 15:54

Rury standardowe, wymiary IC w zależności od mocy max jaką klient chce uzyskać


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » sob maja 01, 2010 19:27

IC-ka mam i ja jeszcze nie skończony ale koniec juz blisko jeszcze dwa kolanka gumowe i można śmigać
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Niedługo program to wykresem sie pochwale
Ostatnio zmieniony sob maja 01, 2010 19:29 przez Leon013, łącznie zmieniany 1 raz.


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob maja 01, 2010 19:43

Obrazek
Tak wyglada moje orurowanie, trzeba troche poprawic bo robilem tym co mialem pod reka.
Koszt w sumie niewielki, bo gumy znalazlem w garazu, rury tez sie skolowalo tylko potrzeba bylo pare chwil i spawarki aby cos wystrugac.
Generalnie jak dokupie rury, to wszystko jade spawem, a gumy zostawiam jedynie przy kruccach IC, turbo i ssacym
Ale lepsze taki montaz niz wcale :food:

Pozdro



ooo5ooo4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 06, 2005 14:51
Kontakt:

Post autor: ooo5ooo4 » pn maja 03, 2010 20:35

Dario84, Witam a jakie wymiary są tego ICka jakie koszty były by takiego zestawu najbardziej chodzi mi o rurek tam gdzie jest sensor.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt maja 07, 2010 06:50

Piękna robota i to w ori zderzak :grin: :grin: :grin:
tak który jest napięty jak balon z prawej strony i kiepsko spasowany....taka konfiguracja pod oem zderzak jest lipna.....uroki MKIV :/


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt maja 07, 2010 08:11

aw69 pisze:tak który jest napięty jak balon z prawej strony i kiepsko spasowany....taka konfiguracja pod oem zderzak jest lipna.....uroki MKIV :/
Według mnie wyszło bardzo przyzwoicie jak na MK4 na ori zderzaku, nie da się zrobić nic więcej bez mocnego rzeźbienia przedniego pasa i cofania chłodnic bądź zmiany zderzaka na R32.

Nie każdy chce wymieniać zderzak na R, i nie każdemu się to podoba.

P.S. Kiepskiego spasowania jakoś nie widziałem mając samochód na miejscu, a Ty widzisz na zdjęciach... ciekawe, jeśli chodzi o prawy błotnik to samochód był po drobnej kolizji z tej strony i nie dało się lepiej dopasować zderzaka ze względu na wgniecenie w błotniku.
Ostatnio zmieniony pt maja 07, 2010 08:14 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » pn maja 10, 2010 15:00

jest już wykresik
Obrazek

[ Dodano: 10 Maj 2010 15:01 ]
Obrazek
Obrazek


Tak wygląda w całości
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 15:02 przez Leon013, łącznie zmieniany 1 raz.


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości