wyprzedzenie konta wtrysku co mogło się stać?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MICHAł 1981
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: wt mar 31, 2009 22:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

wyprzedzenie konta wtrysku co mogło się stać?

Post autor: MICHAł 1981 » czw maja 06, 2010 12:10

witam mam silnik SB przy odpalaniu wiadomo wyciągałem tzw. sanie. wszystko było ok czuć było że działało ale od wczoraj coś jest nie tak wyciągam i mam takie wrażenie że coś jest nie tak... jakby nie działało coś gorzej odpala .... co mogło się stać ? może ktoś wie? może linką się cofła bo chodziła ciężko a teraz lekko.. dodam że sprawdzałem czy pociąga dźwignię i niby jest ok..


[img]http://images47.fotosik.pl/242/3912a20b0092cea2.jpg[/img]MóJ GOLFIK WOLFSBURG EDITION http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=229990

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 06, 2010 12:27

MICHAł 1981, jeżeli dźwigienka przy pompie porusza się,a silnik nie zmienia charakterystyki pracy,to prawdopodobnie wyrobił się wieloklin na dźwigience lub wałeczku.
Pompa wtedy do zdjęcia...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
MICHAł 1981
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: wt mar 31, 2009 22:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: MICHAł 1981 » czw maja 06, 2010 12:32

no to fajnie.... a ile to może kosztować?


[img]http://images47.fotosik.pl/242/3912a20b0092cea2.jpg[/img]MóJ GOLFIK WOLFSBURG EDITION http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=229990

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 06, 2010 16:37

Michaś_1977 pisze:jeżeli dźwigienka przy pompie porusza się,a silnik nie zmienia charakterystyki pracy,to prawdopodobnie wyrobił się wieloklin na dźwigience lub wałeczku.
A żeby się upewnić to odepnij linke od dzwigienki i sprawdż ręką czy jest opór przy jej poruszaniu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukasz.gtd » czw maja 06, 2010 19:58

MICHAł 1981 pisze:no to fajnie.... a ile to może kosztować?
To już musisz zapytać pompiarza, ja robiłem pompę u gościa w bystrej, czyli niedaleko Ciebie, możesz podjechać i zapytać.


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 06, 2010 20:22

MICHAł 1981 pisze:ile to może kosztować?
Nie powinno być drogie,a wymienisz sobie sam :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości