AGR zmiana turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
kozak, a ja pozwolęsobie mieć inne zdanie bo jeździłem na takiej turbinie AAZ'em rok czasu i teraz mam 1Z z GT20 i powiem Ci że z chęcią bym wrócił do poprzedniego setupu ale z tą skrzynią którą teraz mam.
u was zaczyna sięjazda przy 2000rpm ale kończy się juz przy 4000-4500. a tam zaczynało się od 2500 a kończyło na niemal 6000rpm.
i auto przez całą skalę prędkościomierza szło niemal jednym tempem
u was zaczyna sięjazda przy 2000rpm ale kończy się juz przy 4000-4500. a tam zaczynało się od 2500 a kończyło na niemal 6000rpm.
i auto przez całą skalę prędkościomierza szło niemal jednym tempem
olszak, a po co regenerować jak za 300-350 dostaniesz zdrową turbiną która Ci silnik przeżyje.
a co do pytanie które przed chwilą zadałeś to będzie się wkręceć bardzo odbrze. warto tylko pamiętać przy robieniu programu że tu nie przyspiesza się tak bardzo kąta wtrysku w górnych obrotach jak przy ori turbinie
[ Dodano: 05 Maj 2010 23:58 ]
kozak,
na małych turbinach i na pompie 9mm nie będzie rewelacji
ale do AAZ'a załóż większy turbo pokroju T3 lub K16 i pompę chociaż 10mm albo jeszcze lepiej 11mm to będzie dopiero się zakręcać.
i radzę wtedy zacząć na komplety nowych poduszek pod silnikiem zbierać.
ja musiałem trzy razy w ciągu sezonu zmieniać
a co do pytanie które przed chwilą zadałeś to będzie się wkręceć bardzo odbrze. warto tylko pamiętać przy robieniu programu że tu nie przyspiesza się tak bardzo kąta wtrysku w górnych obrotach jak przy ori turbinie
[ Dodano: 05 Maj 2010 23:58 ]
kozak,
na małych turbinach i na pompie 9mm nie będzie rewelacji
ale do AAZ'a załóż większy turbo pokroju T3 lub K16 i pompę chociaż 10mm albo jeszcze lepiej 11mm to będzie dopiero się zakręcać.
i radzę wtedy zacząć na komplety nowych poduszek pod silnikiem zbierać.
ja musiałem trzy razy w ciągu sezonu zmieniać
Aha. Czyli mój wybor pewnie padnie na T3. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
down pipe i kolektor wydechowy nie będą pasowały od mojego AGR ??
Jak mam sprawdzić przy kupnie turbiny czy nie jest zjechana ??
Czyli moc 150km na T3, 216, i programie powinienem osiągnąć ?
FMIC bedzie potrzebny ??
down pipe i kolektor wydechowy nie będą pasowały od mojego AGR ??
Jak mam sprawdzić przy kupnie turbiny czy nie jest zjechana ??
Czyli moc 150km na T3, 216, i programie powinienem osiągnąć ?
FMIC bedzie potrzebny ??
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 00:05 przez olszak, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli do AAZ'a chcecie ją włożyć to wyciągacie z niej tłokorozdzielacz i przekładacie do pompy od AAZ.kozak pisze:No wlasnie mam pompe asv i myslimy czy nie przlozyc jej do aaz'ta tylko nastawniki zmienic.
bo w AAZ masz mechanicznie sterowane, i trzeba się jeszcze wtedy sporo pobawić przy strojeniu pompy a między innymi ciśnienia wewnętrznego w pompie.
myślę że można się zbliżyć do nawet 160-170KM.Czyli moc 150km na T3, 216, i programie powinienem osiągnąć ?
FMIC bedzie potrzebny ??
co przy jednoczesnym mniejszym spalaniu myślę że jest warte swojej ceny i to znacznie mniejszej niż wkładać turbio o zmiennej geometrii i nie masz problemu z zapiekaniem kierownic.
jest odporna na zamulanie na MAX
ja nigdy nie miałem problemów z utrzymaniem żadanego ciśnienia doładowania, co na GT2052V mi się zdarzało i nawet ostatnio jak spokojnie jeżdżę też znowu zaczyna o sobie dawać znać a już myślałem że będę miał spokój
olszak,
jak wszystko dobrze złożysz to spokojnie dojedziesz.
to jest też turbo na WG ale większe więc będziesz poprostu miał trochę słabszy dół ale to Ci wynagrodzi niższe spalanie w trasie i na mieście. bo nie będzie tak blokowało spalin jak ori turbo
[ Dodano: 06 Maj 2010 11:31 ]
a do jego ustawienia można wykorzystać N75 albo MBC
jednak jeśli masz auto na elekronice to wolałbym ten pierwszy sposób.
jak wszystko dobrze złożysz to spokojnie dojedziesz.
to jest też turbo na WG ale większe więc będziesz poprostu miał trochę słabszy dół ale to Ci wynagrodzi niższe spalanie w trasie i na mieście. bo nie będzie tak blokowało spalin jak ori turbo
[ Dodano: 06 Maj 2010 11:31 ]
a do jego ustawienia można wykorzystać N75 albo MBC
jednak jeśli masz auto na elekronice to wolałbym ten pierwszy sposób.
jeśli wykorzystasz do jego sterowania N75 to nie.A pozniej jak sie bedzie robilo chipa to trzeba jakos regulowac te turbo ??
kolektor i down pipe szukaj od MK3 TD nie TDI.
ewentualnie możesz też od MK2 kolektor dorwać
musi mieć małe luzy i nie może się ciężko kręcić.olszak pisze:Jak mam sprawdzić przy kupnie turbiny czy nie jest zjechana ??
polecam do tych turbin olej Mobil 5W50.
znacząco zmniejsza laga.
jeśli Cię interesują zdrowe i Pewne turbiny to na początku następnego tygodnie powinienem mieć znów coś na stanie.
można też poszukać K24. i lag wtedy powinien być trochę mniejszy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości