w tym przypadku czujnik jest taki jak w ABFbugalon pisze:Nie nie, chodziło mi dokładnie o czujnik wkręcany w głowicę z ABFa. Zgodnie ze źródłami które posiadam ma on taką samą charakterystykę jak standardowy niebieski w digifantach. Ta charakterystyka jest inna niz czujników z KR/PL/9A.
Patent z wyjściem na nagrzewnicę o którym toffic napisał często stosuję. Uwazam jednak, że lepiej iść w czujniki wkręcane. Mniej z tym zachodu.
problem z obrotami digi16v
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
W jakim przypadku? Sugerujesz ze jest taki sam jak KR/PL/9A ?Borys pisze:w tym przypadku czujnik jest taki jak w ABFbugalon pisze:Nie nie, chodziło mi dokładnie o czujnik wkręcany w głowicę z ABFa. Zgodnie ze źródłami które posiadam ma on taką samą charakterystykę jak standardowy niebieski w digifantach. Ta charakterystyka jest inna niz czujników z KR/PL/9A.
Patent z wyjściem na nagrzewnicę o którym toffic napisał często stosuję. Uwazam jednak, że lepiej iść w czujniki wkręcane. Mniej z tym zachodu.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
że w moim przypadku został zainstalowany czujnik prawidłowy.bugalon pisze:W jakim przypadku? Sugerujesz ze jest taki sam jak KR/PL/9A ?
a tak po za tym to na klubowym forum znalazłem wykres charakterystyki czujnika z 9A i z digifanta, chociaż nie wszyscy sie z tym zgadzają. trzeba by było dokonać pomiaru.
a nie sądzicie ze to może być wina sterownika?
9A
Digifant
Z pewnoscią masz uszkodzony sterownik niema różnicy jaki czujnk założysz jam mam jakiś czarny o połowę mniejszej wartosci niż ten niebieski przez co niema ssania na zimnym minus jest tylko w tym ża potrafi się przydławić, ale to pierwsze 2 min pracy silnika , wtryski 1.8T + regulator 4 barowy pompa z mechanicznego co daje nam po zmierzeniu 5.5 bar na listwie i OBROTY nie falują.
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Marcin musimy podpiąć Twoj sterownik, wtedy bedzie wszystko jasne.dzikus pisze:Z pewnoscią masz uszkodzony sterownik niema różnicy jaki czujnk założysz jam mam jakiś czarny o połowę mniejszej wartosci niż ten niebieski przez co niema ssania na zimnym minus jest tylko w tym ża potrafi się przydławić, ale to pierwsze 2 min pracy silnika , wtryski 1.8T + regulator 4 barowy pompa z mechanicznego co daje nam po zmierzeniu 5.5 bar na listwie i OBROTY nie falują.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości