Jakie turbo do ARL+?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » śr maja 05, 2010 23:09

ośka raczej poleci od VR6 i ma racje bytu a zabba88 dobrze mówisz trzeba z 2 ruszać nad sprzęgłem sie pomyśli a wie ktoś może czy sprzęgło w R32 jest twardsze niż w VR6 i czy wogóle podejdzie? Pytam bo zbytnio się na tym nie znam :P


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » czw maja 06, 2010 10:34

przemyśl jeszcze temat sprzęgła... bo do ARL nie podejdzie sprzęgło od VRa. Kpl sharana (koło 2-mas +ori sprzęgło) trzyma do ok 450-460 NM i to jest raczej jego max - (szczególnie powyżej 3biegu) no chyba że zainwestujesz w kpl. sachs racing ale to juz DUŻE koszty raczej. Jeszcze radzikowski wzmacnia sprzęgła organiczą tarczą i takie tam ale koszty też nie są małe i termin oczekiwania min 3tygodnie a efektu nie znam.
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 10:37 przez Maciek19, łącznie zmieniany 1 raz.


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » czw maja 06, 2010 15:44

A kto mu każe od razu skrzynie 6 wsadzać ?? ja przy takich modach zostawiłbym 5
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 15:47 przez bvw08, łącznie zmieniany 1 raz.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » czw maja 06, 2010 18:12

zabba88, o braku trakcji mówią myślę jak czytają te 500 Nm..... :bajer:



Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » czw maja 06, 2010 21:29

skrzynia 5 padnie szybko jak już coś robić to z głową po co się ładować w koszta odrazu poleci skrzynia 6-cio biegowa a część kasy można dołożyć na sprzęgło :bigok:


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw maja 06, 2010 21:34

bvw08 pisze:dokładnie sprzęgło wytrzymie granice 400-420 Nm
gupoty gadasz, jak bedzie program do dupy zrobiony to i 370 nie wytrzymie za długo


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » czw maja 06, 2010 21:40

a orientuje się ktoś może jaki jest koszt sprzęgła spiekowego?


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw maja 06, 2010 22:40

skrzynia 5 padnie szybko jak już coś robić to z głową po co się ładować w koszta odrazu poleci skrzynia 6-cio biegowa a część kasy można dołożyć na sprzęgło :bigok:
Sprawdzałeś ? Czy tylko tak piszesz sobie żeby coś napisać

[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 22:42 ]
ale po co ten spiek ? Recepta na sprzęgło mocne do skrzyni 5 biegowej dawno juz jest sprawdzona a tu rozkminki jakies lecą bezsensowne


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » czw maja 06, 2010 23:22

to co mi radzicie?


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt maja 07, 2010 01:44

docisk z VR6 + wzmocnienie go (podwójna spręzyna) i zwykła organiczna oem tarcza....oczywiscie koło jednomasowe.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » pt maja 07, 2010 18:00

aw69 pisze:docisk z VR6 + wzmocnienie go (podwójna spręzyna) i zwykła organiczna oem tarcza....oczywiscie koło jednomasowe.
ile to wg Ciebie wytrzyma Nm i jak długo?


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości