problem z obrotami digi16v

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr maja 05, 2010 21:51

bugalon pisze:Nie nie, chodziło mi dokładnie o czujnik wkręcany w głowicę z ABFa. Zgodnie ze źródłami które posiadam ma on taką samą charakterystykę jak standardowy niebieski w digifantach. Ta charakterystyka jest inna niz czujników z KR/PL/9A.

Patent z wyjściem na nagrzewnicę o którym toffic napisał często stosuję. Uwazam jednak, że lepiej iść w czujniki wkręcane. Mniej z tym zachodu.
w tym przypadku czujnik jest taki jak w ABF



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr maja 05, 2010 23:18

Borys pisze:
bugalon pisze:Nie nie, chodziło mi dokładnie o czujnik wkręcany w głowicę z ABFa. Zgodnie ze źródłami które posiadam ma on taką samą charakterystykę jak standardowy niebieski w digifantach. Ta charakterystyka jest inna niz czujników z KR/PL/9A.

Patent z wyjściem na nagrzewnicę o którym toffic napisał często stosuję. Uwazam jednak, że lepiej iść w czujniki wkręcane. Mniej z tym zachodu.
w tym przypadku czujnik jest taki jak w ABF
W jakim przypadku? Sugerujesz ze jest taki sam jak KR/PL/9A ?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » czw maja 06, 2010 01:41

bugalon pisze:W jakim przypadku? Sugerujesz ze jest taki sam jak KR/PL/9A ?
że w moim przypadku został zainstalowany czujnik prawidłowy.
a tak po za tym to na klubowym forum znalazłem wykres charakterystyki czujnika z 9A i z digifanta, chociaż nie wszyscy sie z tym zgadzają. trzeba by było dokonać pomiaru.
a nie sądzicie ze to może być wina sterownika?

9A
Obrazek

Digifant
Obrazek



dzikus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 13:05
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: dzikus » czw maja 13, 2010 21:17

Z pewnoscią masz uszkodzony sterownik niema różnicy jaki czujnk założysz jam mam jakiś czarny o połowę mniejszej wartosci niż ten niebieski przez co niema ssania na zimnym minus jest tylko w tym ża potrafi się przydławić, ale to pierwsze 2 min pracy silnika , wtryski 1.8T + regulator 4 barowy pompa z mechanicznego co daje nam po zmierzeniu 5.5 bar na listwie i OBROTY nie falują.



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » pt maja 14, 2010 15:44

dzikus pisze:Z pewnoscią masz uszkodzony sterownik niema różnicy jaki czujnk założysz jam mam jakiś czarny o połowę mniejszej wartosci niż ten niebieski przez co niema ssania na zimnym minus jest tylko w tym ża potrafi się przydławić, ale to pierwsze 2 min pracy silnika , wtryski 1.8T + regulator 4 barowy pompa z mechanicznego co daje nam po zmierzeniu 5.5 bar na listwie i OBROTY nie falują.
Marcin musimy podpiąć Twoj sterownik, wtedy bedzie wszystko jasne.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości