zbyt wolne obroty jak zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

zbyt wolne obroty jak zimny

Post autor: maniek8855 » pn maja 03, 2010 20:28

Witam
mam pytanie jak odpalam zimny silnik, obroty są nieco wolniejsze od tych jakie mam ustawione, dopiero po jakichś 40sekundach (słychać wtedy jakby pykniecie przekaźnika) są takie jak ustawiłem tzn między 950 a 1tys. I w ogóle obrotomierz pokazuje 0 i po upływie tych 4osekund, czasem do minuty wszytsko jestok, jeżdże z tym już długo i w zimie też tak było, z odpalaniem nie bylo również problemu, dodam,ze obrotomierz pokazuje normalne obroty jak lekko dodam gazu na jalowym i obroty sie stabilizują, czemu tak sie dzieje czy to coś z altkiem moze?
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 20:31 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn maja 03, 2010 20:44

Wydatek resztkowy, pasek klinowy i kółko do przeglądu.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » pn maja 03, 2010 20:51

Chyba bardziej obstawiam kólko bo pasek wymienialem nie caly miesiac temu, ale to grosze to kupie od razu i apsek juz wlasnie a kolko wydawalo mi sie krzywe ale ni mialem pewnosci,ze to moze byc przyczyna, a takie kólka idzie kupić nowe, czy szukać uzywki?



lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukasz.gtd » śr maja 05, 2010 16:26

maniek8855 pisze:I w ogóle obrotomierz pokazuje 0 i po upływie tych 4osekund, czasem do minuty wszytsko jestok, jeżdże z tym już długo i w zimie też tak było, z odpalaniem nie bylo również problemu, dodam,ze obrotomierz pokazuje normalne obroty jak lekko dodam gazu na jalowym i obroty sie stabilizują, czemu tak sie dzieje czy to coś z altkiem moze?
U mnie ten problem pojawił się po wymianie regulatora napięcia, więc może tu należy szukać przyczyny. Dodam, ze u siebie tego problemu nie rozwiązałem, muszę leciutko dodać gazu, żeby obrotek wstał, na starym regulatorze wszystko było ok. Kontrolka ładowania zarży mi się na biegu jałowym, ale na necie piszą tylko ze tak ma być i większość dwójek w dieslu tak ma.


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » śr maja 05, 2010 17:36

Mam tak samo jak nie zaciągne ssania z rana, grzeje swiece, odpalam i obrotomierz nie reaguje, dopiero jak dotkne gazu albo wyciągne ssanie to łapie. Mi to w niczym nie przeszkadza auto normalnie jezdzi, ładowanie jest ok więc szczerze mam to w d**** ;)



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr maja 05, 2010 17:57

Obroty sa brane z alternatora - do puki nie naciśniemy pedału gazu nie wzbudzimy alternatora to normalne w starych dieslach ja tez tak mam


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 142 gości